KADAR ZAGREBAČKE PIVOVARE

Pivo Staropramen u rukama Darka Ivančevića

Foto: Borna Filić/PIXSELL
D. Ivančević
Foto: Borna Filić/PIXSELL
D. Ivančević
Foto: Borna Filić/PIXSELL
D. Ivančević
03.12.2016.
u 08:00
Nova pozicija rezultat je Ivančevićeva bogatog iskustva
Pogledaj originalni članak

Dugogodišnji direktor marketinga Zagrebačke pivovare Darko Ivančević preuzima poziciju globalnog potpredsjednika piva Staropramen unutar pivske korporacije MolsonCoors, na kojoj će biti zadužen za strateško planiranje i vođenje brenda.

Nova pozicija rezultat je Ivančevićeva bogatog iskustva na dosadašnjim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari, Plivi i Hendalu, priopćili su iz tvrtke.

Poziciju v. d. direktora marketinga i izvrsnosti potrošača za RH i BiH preuzima Ivan Šuvar, dosadašnji marketing menadžer za core brendove Zagrebačke pivovare.

>> Praško pivo broj jedan u svijetu predstavilo novi izgled

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.