PPS koncept

Ove destinacije sudjelovat će u pilot projektu za posezonu 2014.

Foto: Dino Stanin/PIXSELL
Ove destinacije sudjelovat će u pilot projektu za posezonu 2014.
01.08.2014.
u 15:52
Formirane su 22 destinacije, od čega 14 na jadranskom i 8 na kontinentalnom području
Pogledaj originalni članak

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice donijelo je odluku o izboru 22 destinacije koje će sudjelovati u pilot projektu PPS za posezonu 2014. godine. Pod PPS konceptom podrazumijeva se razvoj i promocija atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone.

Formirane su 22 destinacije, od čega 14 na jadranskom i 8 na kontinentalnom području.

 - Veliki odaziv na sudjelovanje u pilot projektu PPS za posezonu 2014. potvrđuje kako je na destinacijama stvorena kritična masa svijesti i spremnosti subjekata javnog i privatnog sektora za razvoj ponude u razdoblju pred i posezone, razvoj složenih turističkih proizvoda destinacije i specifičnih tematskih proizvoda s većom dodanom vrijednošću koji mogu pridonijeti povećanju turističke potrošnje, a time i produženju sezone, odnosno smanjenju sezonalnosti, naglašava ministar turizma Darko Lorencin.

Već u ponedjeljak, u Hrvatskoj turističkoj zajednici biti će održan prvi operativni radni sastanak s odabranim destinacijama, s ciljem što bržeg i uspješnijeg provođenja pilot projekta. Posebni naglasak stavljen je na utvrđivanje rokova i obveza odabranih destinacija, vezano uz osnivanje destinacijskih PPS klubova i dostavu svih potrebnih sadržaja za komunikacijsku/marketinšku kampanju.

Hrvatska turistička zajednica osmišljava spomenutu kampanju s temeljnim ciljem jačanja svjesnosti o brendu, tj. razvoja svijesti o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji s atraktivnom ponudom i tijekom razdoblja pred i posezone, kao i s ciljem upoznavanja poslovnih partnera i potencijalnih gostiju s destinacijama koje u pred i posezoni turistima nude autentične i zanimljive proizvode/sadržaje i iskustva. Za navedenu kampanju, koja će obuhvatiti organiziranje posebnih prezentacija nositelja PPS oznaka za tour operatore i turističke agencije, organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente na PPS destinacije, organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing), ostale marketinške/tržišne PPS aktivnosti HTZ-a (sajmovi i dr.) Turističko vijeće već je ranije odobrilo 4,8 milijuna kn.

U nastavku pročitajte popis svih destinacija koje će sudjelovati u projektu:

>> 'Srpanjska rupa prati nas 40 godina'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.