Berlinski sajam Grüne Woche

Njemačkim kupcima predstavljeni autentični okusi Hrvatske

Foto: PR FOTO
Grüne Woche u Berlinu
Foto: PR FOTO
Grüne Woche u Berlinu
Foto: PR FOTO
Grüne Woche u Berlinu
30.01.2017.
u 12:20
- Vjerujemo kako su posjetitelji uživali u kušanju naših proizvoda, te da smo u ovih 10 dana trajanja sajma zainteresirali njemačku publiku za Baranjski kulen i Vina Belje te uspostavili čitav niz novih kontakata - istaknuo je Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja
Pogledaj originalni članak

Belje i Agrolaguna po prvi puta su sudjelovali na Međunarodnom zelenom tjednu (Grüne Woche) koji se od 20.-29. siječnja održao u Berlinu. Ovaj jedinstveni svjetski sajam hrane, poljoprivrede i hortikulture stavlja naglasak na autentične lokalne i tradicionalne proizvode s područja cijele Europe i ruralni razvoj. Svake godine sajam posjeti više od 400.000 ljudi iz cijele Europe. 

Belje se na sajmu predstavilo s Baranjskim kulenom i Vinima Belje, a Agrolaguna sa svojim sirevima Špin i maslinovim uljima Ol Istria. Svi navedeni proizvodi predstavljaju autentične okuse Hrvatske. Baranjski kulen jedan je od rijetkih hrvatskih proizvoda zaštićenog zemljopisnog podrijetla koji na pravi način predstavlja gastronomsku kulturu i tradiciju sjevera Hrvatske kao što Istru predstavljaju extra djevičanska ulja Agrolagune. Brojni posjetitelji iz cijeloga svijeta tako su iz prve ruke kušali vrhunske delicije iz Hrvatske zajedno s Vinima Laguna i Vinima Belje. 

Kako je istaknuo Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja: „Sudjelovanje na ovakvom svjetski poznatom sajmu prilika je da inozemnom tržištu predstavimo naše vrhunske autentične proizvode kao što su Baranjski kulen te hrvatska vina. S obzirom da ovaj sajam okuplja vodeće svjetske proizvođače tradicionalnih proizvoda i, kako organizatori vole reći, spaja tradiciju i novitete, i mi smo ga prepoznali kao idealno mjesto za predstavljanje dijela hrvatske kulinarske baštine. Vjerujemo kako su posjetitelji uživali u kušanju naših proizvoda, te da smo u ovih 10 dana trajanja sajma zainteresirali njemačku publiku za Baranjski kulen i Vina Belje te uspostavili čitav niz novih kontakata.“

„Sajam je bio vrlo zanimljiv, a posjetitelji su pokazali izniman interes za naše proizvode, osobito za vina, koja mnogi već dobro poznaju s obzirom da  je Njemačka treće izvozno tržište  Agrolagune, s godišnjom količinom od 65.000 litara. Budući da je Istra godinama omiljena destinacija brojnih njemačkih turista, oduševljenja nije nedostajalo i za naše istarske sireve Špin kao i za extra djevičanska maslinova ulja Ol Istria.“ rekao je Mario Krajina, djelatnik PC Turizma Agrolagune.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.