MEDIJSKI GIGANT

Netflix nakratko postao najvrjednija medijska kompanija u svijetu

Foto: MIKE BLAKE/REUTERS/PIXSELL
Netflix
Foto: MIKE BLAKE/REUTERS/PIXSELL
Netflix
Foto: ALEXANDER HEINL/DPA/PIXSELL
Netflix
25.05.2018.
u 10:23
Cijena dionice te tvrtke snažno raste jer je objavila kako ulaže milijarde dolara u vlastite emisije i filmove, uključujući i pokretanje specijalne platforme i programa s bivšim američkim predsjednikom Barackom Obamom i njegovom suprugom Michelle.
Pogledaj originalni članak

Netflix je u četvrtak, barem nakratko, ponio titulu najvrjednije medijske tvrtke u svijetu, jer je cijena dionice tog diva internetske televizije u jednom trenutku porasla više od 2 posto, pa je tržišna vrijednost te kompanije dosegnula 153 milijardi dolara.

Tako je Netflix nakratko preskočio konkurentsku kompaniju Walt Disney, čija tržišna vrijednost iznosi oko 152 milijarde dolara i koja je već dulje pod pritiskom uspjeha Netflixa u privlačenju pretplatnika u SAD-u i svijetu.

Ipak, do kraja jučerašnjeg trgovanja na Wall Streetu dobitak dionice Netflixa smanjen je na 1,3 posto. Tako je cijena dionice iznosila 350 dolara, pa je tržišna vrijednost tvrtke iznosila oko 151,8 milijardi dolara. 

No, neki analitičari smatraju da je samo pitanje vremena kada će Netflix čvrsto prigrabiti titulu najvrjednije medijske kompanije u svijetu.  

Naime, cijena Netflixove dionice od početka 2018. godine skočila je oko 80 posto, dok je dionica Walt Disneya u posljednjih 12 mjeseci pala oko 5 posto.

Netflix, osnovan 1997. godine, na tržištu dionica pojavio se 2002. godine kao tvrtka za usluge najma DVD-a, s manje od milijun pretplatnika, dok danas u više od 190 zemalja ima 125 milijuna internetskih pretplatnika na svoje sadržaje.

Cijena dionice te tvrtke snažno raste jer je objavila kako ulaže milijarde dolara u vlastite emisije i filmove, uključujući i pokretanje specijalne platforme i programa s bivšim američkim predsjednikom Barackom Obamom i njegovom suprugom Michelle. 

Tržišni prodori internetskih kanala kao što su YouTube, Amazon i Netflix, prisilili su tradicionalne tvrtke na djelovanje, potičući mnoštvo spajanja i drugih transakcija.

Disney je tako prošle godine objavio kako će prestati izdavati licence Netflixu za određene naslove te da će pokrenuti vlastite internetske pretplatničke opcije. Također je postigao dogovor o kupnji velikog dijela 21. Century Foxa, u nastojanju da proširi sadržaj i ojača te ponude.

Medijska kompanija Comcast, koja već posjeduje NBCUniversal, također je objavila da razmatra ponudu za imovinu televizije Fox. 

Kako je moguć cjenovni rat te dvije tvrtke oko Foxa, cijene njihovih dionica posljednjih su dana pod pritiskom.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.