MIJENJAJU IME

Najveća svjetska grupacija u marketinškim komunikacijama investirat će u Bruketa&Žinić OM

Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Davor Bruketa i Nikola Žinić
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Davor Bruketa i Nikola Žinić
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Davor Bruketa i Nikola Žinić
16.03.2017.
u 20:40
Hrvatska će agencija djelovati u sklopu WPP-ove Grey Group, pa će se preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey
Pogledaj originalni članak

Agencija Bruketa&Žinić OM objavila je danas postizanje dogovora s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju.

U Bruketa&Žinić OM-u kažu da je ovo prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj, a hrvatska će agencija djelovati u sklopu WPP-ove Grey Group, pa će se preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će djelovati i ostale Grey agencije u regiji, navodi se u priopćenju. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.

Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do srpnja 2017., te kako će o njegovoj realizaciji pravovremeno obavijestiti javnost. 

- Drago nam je što Bruketa&Žinić postaju naši partneri. Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak naprijed u širenju sposobnosti i kritične mase Greya Europa u ovoj važnoj regiji - rekao je James R. Heekin III, Predsjednik Uprave Grey Grupe.

- Ulaganje i interes WPP-a dobra je vijest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrijednost. Naravno, zainteresirani smo za alate i uvide koje posjeduje ova globalna mreža, ali još više od toga, vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnoj razini. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedincima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica - rekao je Davor Bruketa, partner agencije Bruketa&Žinić OM.

- Od kad smo postavili digitalni kanal u središte našeg integriranog komunikacijskog procesa agencija je ostvarila veliki rast, samo u protekloj godini potpisali smo ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom. Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspjeh. Njihova vjera u naše potencijale dat će nam vjerodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni - rekao je Nikola Žinić, partner agencije Bruketa&Žinić OM.

>> Dva europska srebra za hrvatski dizajn

>> Bruketi&Žiniću zlato i srebro na Effieju za ovcu Gregora

Praktično rješenje

Jednu grešku s novcem radi većina građana: Stručnjak za financije ima top savjet kako je uspješno izbjeći

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

Avatar cluesblues
cluesblues
10:42 17.03.2017.

kraljevi plagijata - lolek i bolek hrvatskog dizajna...

JU
jučer
08:48 17.03.2017.

Ne sjećam se niti jedne njihove reklame,toliko o tome,a u carstvu slijepih i jednooki može biti kralj

Avatar annex
annex
12:52 17.03.2017.

Dizajn dvojac poznat pod umjetničkim imenom "copy-paste"