PROMO

Kako iskoristiti sve prednosti i prilike digitalne transformacije?

Foto: Promo
Digitalna transformacija
Foto: Promo
Digitalna transformacija
Foto: Promo
Digitalna transformacija
Foto: Promo
Digitalna transformacija
Digitalna (R)evolucija 3.0
31.01.2020.
u 08:58
Tele2 digitalnom transformacijom poslovnih procesa povećao produktivnost poslovanja i zadovoljstvo korisnika
Pogledaj originalni članak

Digitalna transformacija postala je neizbježna i primjenjiva je na sve poslovne procese kompanije. Uvođenje novih tehnologija podrazumijeva mijenjanje poslovnih, organizacijskih i upravljačkih modela što omogućava digitalnu konkurentnost te uspješnije i kvalitetnije poslovne rezultate. Jedna od većih kompanija koja posluje na hrvatskom tržištu i koja je na vrijeme prepoznala prednosti i prilike digitalne transformacije je Tele2. Kroz promjenu internih procesa i uvođenje digitalnih noviteta osigurali su zaposlenicima uštedu vremena te omogućili kvalitetnije izvršavanje svakodnevnih zadataka što je u konačnici rezultiralo zadovoljstvom korisnika.

Foto: Promo
Digitalna transformacija

Pojednostavljena izrada internih izvještaja

Prije nekoliko godina Tele2 je značajne resurse i vrijeme trošio na prikupljanje podataka i pripremanje izvještaja što je ostavljalo premalo vremena za kvalitetno analiziranje podataka. U sklopu digitalne transformacije osnovan je potpuno novi odjel s ciljem pojednostavljivanja izvještavanja – Business Intelligence. Danas odjel ima nekoliko vrhunskih članova među kojima se nalaze jedan od samo pet certificiranih korisnika MS POWER BI alata u Hrvatskoj te jedan od stotinu ljudi na svijetu koji imaju pristup razvojnim timovima u Microsoftu. Konačni cilj je unaprijediti cijeli tim BI i certificirati sve članove. Digitalni POWER BI portal za izvještavanje, koji sadrži čak 134 izvještaja, svakodnevno koristi više od 130 Tele2 zaposlenika zbog čega se provode i interne obuke u okviru kojeg se polaznici redovno educiraju i usavršavaju.

Foto: Promo
Digitalna transformacija

Nakon digitalne transformacije izvještaji se automatski osvježavaju svako jutro bez potrebe za ručnim postupanjem za razliku od prijašnjeg modela rada kada se ponekad trošio i po cijeli dan na izradu jednog dnevnog izvještaja. A korištenjem mobilne aplikacije internim korisnicima je omogućen pregled izvještaja bilo gdje i bilo kada. Sve ove činjenice omogućile su bolji uvid u interne korporativne podatke, značajnu uštedu vremena, jasnije razumijevanje potreba korisnika te mogućnost donošenja bržih i boljih odluka na temelju dobivenih podataka.

Razvoj novih proizvoda i usluga

Jedan od rezultata digitalne transformacije je razvoj novih proizvoda i usluga što je u slučaju Tele2 rezultiralo zadovoljstvom i boljim iskustvom korisnika. Velika promjena u svakodnevnom poslovanju dogodila se kreiranjem MojTele2 aplikacije koju danas koristi više od 50% korisničke baze Tele2.

Foto: Promo
Digitalna transformacija

U aplikaciji su na transparentan način prikazani svi podaci koji se odnose na pojedinog korisnika poput cijelog tarifnog plana, točne potrošnje u datom trenutku i mnoge druge bitne stavke. Osim toga, sam korisnik može putem aplikacije mijenjati sve što želi bez dodatnog kontaktiranja centra za korisnike ili odlaska u poslovnicu. Uvođenjem takvog digitalnog noviteta korisnicima se uštedjelo vrijeme, ali i novac. A zaposlenici sada mogu uložiti više vremena i kvalitetnije se posvetiti korisnicima koji ih kontaktiraju ili dolaze u poslovnica zbog drugih upita.

Kako druge tvrtke provode digitalnu transformaciju?

Više o digitalnoj transformaciji i uspješnim primjerima iz prakse pričat će se na najposjećenijoj konferenciji HUP-ICT Udruge pod nazivom Digitalna (R)evolucija 3.0. Konferencija se održava 5. veljače u zagrebačkoj Laubi koja će na jedan dan postati najbitnije mjesto za razmjenu znanja i kvalitetan networking vodećih stratega i kreatora digitalne ekonomije, menadžera i poduzetnika.

Digitalna (R)evolucija 3.0

britanski mediji pišu

Raspada li se kraljevska obitelj? Problemi u odnosima se nižu, a teške dijagnoze omiljenih članova brinu fanove

Dvoje ljudi vodi tešku borbu, a u javnosti su uvijek nasmijani i dobro raspoloženi. Mašu svojim obožavateljima jednako kao što su im mahali kada su pucali od zdravlja i na stolu su im bila samo najfinija jela u najskupljim porculanskim tanjurima. Takvom životu sada se mogu samo nadati, a nadaju se i njihovi fanovi koji budno prate svaki njihov korak i zamišljaju kako bi im život bio bolji da su se rodili pod malo sretnijom zvijezdom. No barem je na ovom primjeru vidljivo da je ta sretnija zvijezda samo privid, a može nam biti i lekcija da uživamo u onom što imamo, ponajviše ako smo zdravi.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr