zgrnuo milijune

Conor McGregor: Ja sam novi kralj viskija

Foto: STEVE MARCUS/REUTERS/PIXSELL
Foto: Reuters/Pixsell
Conor McGregor
Foto: Reuters/Pixsell
Conor McGregor
18.12.2019.
u 11:55
U samo godinu dana od početka prodaje “Proper Whiskey no. 12” donio je UFC-ovu borcu čak milijardu dolara
Pogledaj originalni članak

Kako mu pada na pamet odbiti moj vrhunski viski, upitao se Conor McGregor kada je sijedi muškarac odbio njegovo piće. Razjarenog Irca ovaj je potez toliko naljutio da ga je pred punim dublinskim pubom Marble Arch bez milosti odvalio šakom u glavu. UFC borca očito nisu pokolebale loše recenzije njegova nedavno lansiranog brenda.

– “Proper Whiskey no. 12” ima okus lošeg viskija pomiješanog s jeftinim ekstraktom vanilije – sažeo je marketinški stručnjak Will Martin iz Business Insidera. Nije ga poštedio ni urednik Alex Lockie koji priznaje da je za života popio mnogo lošeg viskija, a “ovaj je zasigurno jedan od takvih”.

McGregor je prema Forbesovoj listi 12. najbogatiji celebrity na svijetu, kao i četvrti najbogatiji sportaš, odmah nakon Floyda Mayweathera, Lionela Messija i Cristiana Ronalda. Iako ga se u boksačkom svijetu svrstava u “lake kategorije”, spomenuti magazin njegovu financijsku težinu procjenjuje na čak 99 milijuna dolara. Spomenuti viski nekadašnjem je vodoinstalateru donio čak milijardu dolara tijekom prve godine prodaje, a poduzetni boksač na to je jako ponosan.

– Sviđalo vam se to ili ne, ja sam novi kralj. “Proper Whiskey no. 12” tekuća je sunčeva svjetlost – pohvalio se na svome Instagramu pozirajući u svjetlucavom kariranom odijelu koje je sam dizajnirao. McGregor samo potvrđuje da je etiketa nekad važnija nego kvaliteta. Iako cijena jedne boce iznosi 29,99 dolara, kupci su odlučili platiti nešto drugo.

– Dobar brend temelji se na emocijama. Da bi netko postao brend i trajao godinama, mora imati neke specifične kvalitete i karizmu, odnosno umijeće privlačenja i zadržavanja pozornosti – kaže profesor sa zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti Božo Skoko o fenomenu osobnog brendiranja. Boksač nadimka “The Notorious” svoj je viski nazvao prema poštanskom broju dublinske četvrti u kojoj je odrastao i naučio sve o borbama, ali i teškom radu koji ga je doveo do ovoga što je danas. Kako svoje bogatstvo nije naslijedio, McGregor razumije važnost filantropije u poslovanju pa je od svake prodane boce odlučio donirati pet dolara za humanitarne organizacije.

– Moji kupci neopjevani su junaci koji osjećaju snažan poriv da pomognu onima kojima je prijeko potrebno – izjavio je prilikom lansiranja na tržište. Međutim, ima on i svoje drugo lice, vođeno starom uzrečicom “i loš PR je PR”. Iako ponašanjem i teškim karakterom mnogima diže tlak, upravo je na tome izgradio svoju prepoznatljivost.

Provokativan u istupima, McGregor se ne libi vrijeđati ostale suborce pa je tijekom jednog intervjua Nateu Diazu podrugljivo poručio da samo njegove čarape vrijede više od svega što ima na sebi te da je obična kuja bez prebijene pare. Misli li to sportaš i poduzetnik doista o Diazu koji je tada izgledao prilično posramljeno, ne zna se jer teško je razlučiti granicu između zbilje i pseudodogađaja. Posebno u vremenu kada gotovo svako može postati poznat ako pronađe dovoljno originalan način da dospije u vijesti i tamo se zadrži. McGregor i njegov tim očito razumiju igru

. Zato nikome nije čudno kad odjeven u bijelu bundu poput svodnika na pitanje protiv koga bi se htio boriti hladno i bez razmišljanja odgovara: “Najradije bih se borio sam protiv sebe, zamislite koliko bi vrijedila ta borba.”•

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.