Testirali smo

Yamaha NMax 155: Vrlo dobra opcija za svakodnevne gradske vožnje

Foto: Yamaha
Yamaha NMax 155: Vrlo dobra opcija za svakodnevne gradske vožnje
03.11.2019.
u 09:29
NMax 155 jako se dobro vozi. Naravno, ovo nije model namijenjen jurnjavama, ali je svakako vrlo pogodan za korištenje na gradskim prometnicama
Pogledaj originalni članak

Svijet skutera kroz godine se mijenja, kako na svjetskoj razini, tako i na hrvatskoj. Do prije nekoliko godina kod nas gotovo i nije postojala scena segmenta između 50 i 200 kubičnih centimetara. Danas ima kupaca koji traže i modele od 125 ili 150 ccm, pa smo nedavno i mi isprobali Yamahin model NMax 155 s 15 KS. Nudi se i manji model od 125 ccm koji je povoljniji za nešto manje od 3700 kuna.

NMax pripada liniji maxi skutera, a kombinira kompaktne dimenzije te dosta visoku razinu praktičnosti. Možemo reći, sve ono što se uklapa u osnovne postulate gradskog prometala. Položaj za upravljačem je dosta dobro pripremljen, a iako podnica omogućuje i ispružen položaj nogu, nama ipak nije odgovarao položaj stopala u toj varijanti, pa smo više koristili ravniji dio. Riječ je o kompaktnijem modelu, pa je izostavljen spojni dio podnice, a taj je položaj iskorišten za smještaj spremnika goriva. To znači da se pri svakom penjanju, odnosno spuštanju sa skutera isti treba i opkoračiti, kao i motocikl. Možda je dizajnerima to i bio cilj, veća povezanost sa svijetom motocikala. Nama bi ipak bili draži elementi skutera.

Upravljač i instrumentna ploča izvedeni su jednostavno. Instrumentna ploča je u LCD verziji, sa središnje postavljenim prikazom brzine kretanja, dok je s lijeve strane pokazivač razine goriva u spremniku, a s desne se prikazuje koliko kilometara je moguće prevaliti s litrom goriva. Praktičnost bi kod testnog primjerka – u još jednom dijelu – mogla biti bolja. Pri tome mislimo na veličinu vjetrobranskog stakla. Ono je vrlo mala pa ne osigurava veliku razinu zaštite od vjetra, za što je proizvođač ponudio rješenje u obliku dodatne opreme. Rekli bismo, uspio je “ogoliti” redovni model kako bi dobio bolju cijenu.

NMax 155 jako se dobro vozi. Naravno, ovo nije model namijenjen jurnjavama, ali je svakako vrlo pogodan za korištenje na gradskim prometnicama. Okretan i dovoljno lagan, a snažan da iza sebe ostavite sve mopede, i opet dovoljan da se uputite i na kraća putovanja izvan gradskih okvira s obzirom na to da mu je maksimalna brzina oko 120 kilometara na sat. Za sigurnost su zadužene solidne kočnice potpomognute ABS sustavom. Svjetla su u LED tehnologiji, a iako ona na skuterima i motociklima moraju biti upaljena tijekom svake vožnje, moderna tehnologija do posebnog izražaja dolazi noću. NMax 155 ABS moguće je pored testne plave, odabrati i u bijeloj te sivoj opciji. Na izbor je i desetak artikala s popisa dodatne opreme, poput većeg vjetrobrana, stražnjeg kofera, štitnika za ruke, presvlake sjedala, torbe na središnjem dijelu... Sve u svemu, vrlo dobra opcija za svakodnevne gradske vožnje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar Danko - SLOBO danko
Danko - SLOBO danko
18:07 09.11.2019.

Puno mi znači saznanje da postoji i verzija od 125ccm koja je jeftinija za 3700 kn ako ne navedeš kolika je cijena za 150 ccm, nadalje 15 ks se i ne čini tako malo ako znaš da je yamaha 250 ccm sa starom mašinom imala iste ks no ostaje upitnik za krajnju brzinu koja mi se čini premala ( 120 km /h ) osim ako je 250 tica zbog mase postizala veću krajnju brzinu

DU
Deleted user
11:47 03.11.2019.

E, jeste se proslavili što tekstom, što tehničkim podacima, a naročito slikama.... I vi to nazivate testom?! Da je to školski uradak, bilo bi, "sjedni, jedan".

Avatar messerschmidt
messerschmidt
10:08 11.11.2019.

Kod tih skutera je najgora stvar štose sva ta plastika poslije par godina jednostavno raspada, popuca. Stare vespe su bile limene, i to je već bila druga stvar. Valja kupiti normalan motor.