test rabljenog

VW Golf VI (2008.-2013.) - Kralj kompaktne klase

Foto: Screenshot
dijelovi
21.07.2015.
u 12:00
Nasljednik prosječno uspješnoga Golfa VI vizualno nema velikih promjena osim malih kirurških zahvata kao što su nova prednja svjetla po uzoru na Scirocco te stražnja koja neodoljivo podsjećaju na Touareg
Pogledaj originalni članak

Od 1974., kada je Volkswagen lansirao na tržište prvi model Golfa, pa do danas proizvedeno je i prodano više od 29 milijuna primjeraka

Nasljednik prosječno uspješnoga Golfa VI vizualno nema velikih promjena osim malih kirurških zahvata kao što su nova prednja svjetla po uzoru na Scirocco te stražnja koja neodoljivo podsjećaju na Touareg. Unutrašnjost automobila napravljena je još kvalitetnije i bogatije u odnosu na prethodni model. Zbog tih promjena Golf šeste generacije izgleda profinjenije i dinamičnije. U prilog mu ide podatak da je 2011. bio najprodavaniji europski automobil, a od početka proizvodnje pa do 2012. prodan je u 3,2 milijuna primjeraka. VW Golf VI u ponudi je imao šest benzinskih motora u rasponu od 80 do 210 KS i pet dizelskih u rasponu od 90 do 170 KS optimizirane potrošnje sa štedljivim common rail sustavom. Bez velike pompe legendarni motor 1,9 TDI zamijenjen je novim dizelskim motorom manje zapremnine 1,6 TDI, koji se uz nižu buku i manju potrošnju pokazao kao dostojan zamjenik. U ponudi su bila i tri poznata, osnovna paketa opreme Trendline, Comfortline i Highline. Novost je bila da se klima nalazila u svim paketima. Sigurnost u Golfu je na najvišoj razini što potvrđuju rezultati EuroNCAP testiranja na kojem je osvojio maksimalnih pet zvjezdica.

Ima li loših strana?

Nitko još nije proizveo automobil koji se ne kvari, a teško da će se to ikada i dogoditi. Sve je podložno kvarovima, manjima i većima, pa i Volkswagenovi modeli. I dok kod nekih automobila, odnosno sklopova, ti kvarovi ovise o tome kako se i koliko automobil vozio, tako ima i onih s tvorničkim nedostacima. Što se tiče kvarova motora, zapravo svaki agregat ima svoju manu. Kod 1,4 TSI motora postoje problemi s injektorima i pumpama vode. Zajednički kvar dizelskog motora 1,6 TDI i 2,0 TDI su neispravan kontroler EGR ventila (slabije vuče, trza, prebacuje na sigurnosnu vožnju i pali lampicu kvara motora), problemi s DPF filterom su dosta česti, a najčešći uzrok im je vožnja kratkim relacijama. Kod vozila s DSG mjenjačem treba obratiti pažnju na redovno održavanje i na to kako mijenja brzine. Mijenjanje brzina prijenosa mora se odvijati bez trzaja i buke, odnosno potpuno glatko. Manji kvarovi su buka plastike blatobrana, zakašnjela reakcija na sklapanje retrovizora, ponekad postoji problem s otvaranjem vrata - zaglavi se ručka..., ima još manjih problema, ali da ne ispadnemo sitničavi, tu ćemo stati. Navedeni problemi javljali su se većinom u modelima prvih godina proizvodnje.

Cijena lomi koplja

Cijena rabljenoga Golfa šestice kreće se između 9 i 12 tisuća eura i ta ga cijena stavlja na vrh ljestvice kompaktnih automobila rangiranih po cijeni. Za tu cijenu kupujete kvalitetan automobil, ali isto tako kvalitetan automobil može se kupiti i za manje novca. Tako da je sve to stvar osobnog ukusa i odabira. Oko cijene Golfa uvijek se lome koplja, isplati li se dati više novca nego za neki drugi jeftiniji automobil kompaktne klase? Zašto mnogi kupuju Golf, odnosno i ostale VW automobile? Zato što oni drže cijenu te kupci vjeruju da će ih i nakon nekoliko godina korištenja moći bez problema prodati.

Foto: Screenshot

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

PE
petar11
12:21 21.07.2015.

100%laz

KR
krumember
13:49 21.07.2015.

Vozim Volvo 11 godina, u dva auta prešao oko pola miliona kilometara. Kao rabljeni su jeftiniji od golfa , za Klasu udobniji, duplo opremljeniji, brzi su i štedljivi, održavanje jeftinije od VW-a, većih kvarova nije bilo.

Avatar Milokliz
Milokliz
10:51 23.07.2015.

Svapski stojadin za balkance... Niti je lijep, niti je kvalitetan, niti je jeftin.