EMISIJE ONEČIŠĆENJA

Testovi pokazali: Osjetno veći štetni plinovi iz Mercedes-Benz automobila

Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Mercedes Benz C-klasa C220d
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Mercedes Benz C-klasa C220d
15.02.2019.
u 14:34
Europski regulatori prisilili su automobilsku industriju da drastično smanji emisije stakleničkih plinova kako bi se ublažilo globalno zatopljenje
Pogledaj originalni članak

Postroženi testovi pokazali su znatno veću emisiju štetnih plinova iz Mercedes-Benzovih automobila u 2018. te su u krovnoj kompaniji Daimler najavili agresivniji razvoj električnih i hibridnih modela automobila. Europski regulatori prisilili su automobilsku industriju da drastično smanji emisije stakleničkih plinova kako bi se ublažilo globalno zatopljenje, uključujući 40-postotno smanjenje emisije ugljičnog dioksida u razdoblju od 2007. do 2021. godine.

Potom ih je skandal s Volkswagenovim krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz 2015. godine potaknuo da postrože i metode testiranja kako bi odražavale stvarne uvjete vožnje. Rezultat je bio skok prosječne vrijednosti emisija u cijeloj automobilskoj industriji. Zbog novih testova ali i promjene ukusa kupaca i njihova okretanja težim sportskim terencima (SUV) prosječna je emisija Mercedesovih i Smartovih putničkih automobila porasla za sedam posto u 2018. godini, na 134 grama CO2 po kilometru u 2018. godini.

To otežava snižavanje prosječne emisije na ciljanih 105 grama CO2 po kilometru do 2021. godine. „Rezultat će biti još intenzivnija elektrifikacija”, izjavio je potpredsjednik eDrive razvoja u Mercedes-Benz Carsu Jochen Hermann.

Do iduće će godine Mercedes-Benz Cars povećati broj hibridnih i električnih modela na 20, s pet modela u 2018. godini. Do 2025. godine 40 posto putničkih automobila bit će električni ili hibridni automobili, priopćili su iz Daimlera.

„Očekujemo da ćemo ispuniti zacrtani cilj”, rekao je glasnogovornik u osvrtu na predviđanja za 2021. godinu. Europski zakonodavci odlučili su u prosincu smanjiti emisiju plinova u razdoblju od 2021. do 2030. za dodatnih 37,5 posto.

>>Pogledajte što je napravio kada je vidio da susjedu kradu automobil

 

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

ST
stefj
15:05 15.02.2019.

Eh, emisija CO2 direktno je vezana uz potrošnju goriva - što je auto jači, to više troši i emitira više stakleničkih plinova. Benzinci troše više od dizelaša i emitiraju više CO2... Stavite u auto motor od 50 KS i vozite se 40 km/h i sve će biti divno i krasno... No inače, što se tiče tih zelenih i fame o zagađenju automobilima, u razvijenijim zemljama EU-a automobili čine manje od 6% štetnih emisija. Tak da bi bilo puno korisnije lupati po drugim sektorima za smanjenje zagađenja, no ti drugi sektori imaju lobiste, dok građani nemaju... A najbolja je fama oko nuklearki. Nitko se nije zapitao zašto jedna Francuska ima najmanju emisiju po proizvedenom MWh struje...

SS
sokac sa drave
22:37 15.02.2019.

Zasto je zabranjena tema koliko zagadjuju avioni,oni ne lete bez goriva i sve to pada na zemlju.

Avatar BigBadWolf
BigBadWolf
05:35 16.02.2019.

Majstori!