Land Rover

Testirali smo Discovery: grubijan plave krvi osvaja i profinjenošću

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
19.11.2017.
u 09:00
Nova generacija Discoveryju je donijela veće dimenzije, manju težinu, čitavu paletu napredne tehnologije i opcijski treći red sjedala
Pogledaj originalni članak

Peta generacija luksuznog terenca nameće se robusnim, kockastim vizualom, kojeg marka s britanskim pedigreom njeguje već desetljećima. Novi Discovery isprobali smo u 2,0D SD4 HSE inačici.

Nova generacija Land Rover Discoveryju donijela je i veće dimenzije, čime se ovaj model svrstao među najveće primjerke u segmentu. Dugačak je 497 cm, 207,3 cm je širok i 188,8 visok. Težina mu pritom nije rasla. Naprotiv, novi je Discovery od prethodnika 480 kilograma lakši. Izdašne su dimenzije otvorile mogućnost doplate za treći red sjedala. Ipak, sjedalima moramo uputiti kritiku, jer su - za ovu klasu i ovu cijenu automobila - nedovoljno udobna.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Land Rover Discovery

Brz i uglađen automatik

Iz 4-cilindarskog motora obujma 1999 kubičnih centimetara izvlači 240 dizelskih konja, koje na sva četiri kotača šalje preko vrhunskog 8-brzinskog automatskog mjenjača. Snažan motor, prvoklasan ZF mjenjač, manje kilograma - sve to utjecalo je na odličnu voznu dinamiku. Veliki se grubijan na cesti ponaša odlično, ubrzanja su vrlo dobra, stabilnost primjerena vozilu tih gabarita. Pritom u prosjeku troši 9,6 l/100 km. Vlasnika posramiti neće ni izvan asfaltiranih površina. Spomenimo samo da novi Discovery može i kroz vodu duboku do 90 cm. Sposobnost da s lakoćom svalada teške terene Discovery može zahvaliti Terrain Response 2 sustavu. Ovisno o podlozi, vozač mijenja modove vožnje (makadam, blato, snijeg...), a automobilu može prepustiti sve ostalo.

Komander umjesto ručice

Interijer je upečatljiva kombinacija retro dizajnerskih elemenata i najmodernije tehnologije i povezivosti. Futuristički štih najbolje predstavlja centralno smješten 10-inčni multimedijalni ekran i ručica mjenjača koja zapravo nije ručica već okrugli komander koji se nakon aktivacije motora izvlači iz centralne konzole. Materijali su visoke kvalitete, kao i završna obrada. Popis opreme može se svesti pod ‘nema što nema’, pa je jasna cijena od 775.594 kn. Osnovni dizelaš stoji od 488.795 kn.

Pogledajte i video o pripremi auta za zimu:

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IB
ibiza
13:02 19.11.2017.

super Auto