Sandero na testu

Najpovoljniji automatik na tržištu pruža sasvim ugodnu vožnju

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Najpovoljniji automatik na tržištu pruža sasvim ugodnu vožnju
02.07.2017.
u 14:00
Redizajnirani Sandero s s robotiziranim ručnim mjenjačem i uz živahni 0,9 TCe turbobenzinac te solidnu opremu stoji 88.662 kuna
Pogledaj originalni članak

Nedavnim redizajnom druge generacije Dacije Sandero je blago osvježena izvana i u unutrašnjosti u kojoj se sada nude kvalitetniji materijali i bolja završna obrada pa i novi četverokraki upravljač, a jedna od najvećih novosti jest robotizirani ručni mjenjač.

S živahnim 0,9-litrenim turbobenzinskim motorom sa 90 KS slaže se vrlo dobro pa Sandero u gradskim uvjetima djeluje vrlo komforno i nadasve lako upravljiv. Na robotizirani petstupanjski ručni mjenjač je potrebna kratka prilagodba, ali kad se naviknete da mu je pri dinamičnijoj vožnji ipak potrebno kratko vrijeme i lagani trzaj da prebaci u višu brzinu problema više nema. To nije pravi automatski mjenjač i nije uglađen poput automatika s dvije spojke, ali pruža sasvim ugodnu vožnju bez potrebe ručnog mijenjanja brzina.

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Dacia Sandero Easy-R

A ako baš želite sami mijenjati stupnjeve, što je potrebno, primjerice, pri pretjecanju kada se stavlja u niži stupanj ili naprosto želite brži prijenos, to možete učiniti i manualno putem ručice mjenjača pomičući je gore-dolje. U tom modu Sandero Easy-R se uz pomoć odličnog 0,9 Tce motora sa 140 Nm okretnog momenta zavrti i do 5500 okretaja postaje i pravi gradski zvrk (11 s do stotke, 175 km/h najveća brzina). Pritom je u gradu potrošnja oko 7,5 l/100 km, a u mješovitoj vožnji litru manje. Laureate oprema između ostalog nudi ručni klima-uređaj, električni paket, hill-holder, CD MP3 uređaj s Bluetooth čitačem. U toj kombinaciji stoji 84.900 kuna, a uz dodatnu metalik boju, kožni upravljač, tempomat 88.662 kn.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

HA
hacker
10:29 03.07.2017.

Iskreno rečeno neznam kako ljudi izdrže voziti auto sa ručnim mjenjačem u vellikim gradovima?

IB
ibiza
07:30 03.07.2017.

pa netreba keitizirati ,tko voli nek izvoli a nitko nemora samo se umrijet mora....

ZA
zajgorec
15:49 02.07.2017.

ka to znaci taksni menjalnik? nika ja to ne razmem