Troškovi održavanja automobila među najmisterioznijim su troškovima, kad je riječ o posjedovanju bilo čega. Pri tome mislimo na nemogućnost spoznaje hoćemo li kupiti dobar automobil ili će nas zapasti neki s “dječjim bolestima”, potom na nemogućnost prognoziranja u kojem bi trenutku neki sklop automobila mogao otkazati poslušnost, ali i na financijsku neizvjesnost kad automobil završi u servisu. Jer, malo gdje možete prije ulaska u servisnu radionicu znati koliko ćete na izlasku iz nje morati platiti za pojedinu uslugu i ugrađene dijelove.
Upravo je to i glavni razlog zbog kojeg je svakom vozaču odlazak na servis prava noćna mora. Svima nam je jasno da to moramo odraditi – bilo da je riječ o redovnom održavanju ili popravku – ali izbjegavamo dok god možemo jer održavanje automobila skupo je i samo po sebi, a pogotovo što pravu cijenu najčešće ne znamo dok sve nije gotovo. A onda više nemamo izbora. Moramo platiti koliko god da traže ili se oboružati odvjetnicima i procjeniteljima te se upustiti u bitku. No, mora li zaista tako izgledati održavanje automobila? U biti, ne mora i ne bi trebalo jer svaki proizvođač automobila jasno i precizno propisuje koje je sve radove periodično potrebno obaviti na svakom pojedinom modelu automobila.
Što nam automehaničari sve skrivaju? Cijena servisa nikad ne smije biti tajna
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Mladen Grdović: 'Moj odnos s bivšom suprugom Brankicom za mene je povijest, a budućnost je oprez'
U utorak, 9. prosinca u 20 sati na YouTube kanalu Večernjeg lista pogledajte novo izdanje naše emisije "Show na kvadrat", a gost je legendarni Mladen Grdović. U nastavku pročitajte samo djelić ekskluzivnog razgovora s ovim neponovljivim i karizmatičnim glazbenikom.
Smatrali su nas teroristima: Film o političkom progonu Hrvata u Australiji 70-ih kandidat je za Oscara
Tijekom pandemijskog lockdowna Marijani Rudan je prišla mlada glumica Kat Dominis i podijelila s njom ideju za kratki film inspiriran stvarnim iskustvima hrvatskih migranata u Australiji 70-ih godina. Iz tog početnog koncepta razvila se snažna autorska suradnja: dvije žene, dvije perspektive, jedna priča koja je dugo čekala da bude ispričana. Rezultat je “Unspoken” (“Neizrečeno”) – umjetnički dojmljiv, emotivno pulsirajući film koji spaja dokumentarističku istinu i obiteljsku dramu. Nastao iz skromnog budžeta, ali neizmjerne strasti, film je ubrzo osvojio svijet.
Zbog slomljene ruke i helikoptera, trošak liječenja više od 7000 eura
U slučaju težih ozljeda, kako bi se stradalom pružila brza i odgovarajuća pomoć, često su zbog nepristupačnog terena nužne helikopterske ekipe
Lažni antifašisti crvenu zvijezdu vade samo kad je zgodna za selfije skrivajući se iza nje dok pljuju žutu
Privremeni revolucionari, sezonski humanisti i profesionalni ogorčenici, svi u jednoj koloni, povijest, pa i onu noviju, preuređuju u kulisu za osobni bijes.
Posjetili smo Kirgistan, srednjoazijsku zemlju koja je prva otišla iz SSSR-a, ali se još nije riješila ruskog utjecaja
Više od polovice stanovništva Kirgistana mlađe je od 25 godina i ta je stopa nataliteta najveće bogatstvo države
Kočioni diskovi 2 kom i disk pločice na autodoc stranici za golfa tog koji ste naveli koštaju ukupno od 60 do 100€, s tim da su ovi u rangu cijene od 100€ najbolji svjetski proizvođači (ate, brembo, jurid...) da napomenem za one koji ne znaju da proizvođači automobila ne proizvode dijelove za automobile tako da ne postoje original VW diskovi nego su to diskovi nekog od proizvođača diskova na koje je pored oznake proizvođača utisnut i znak VW, ruke za taj posao (koji realno traje pola sata) mogu biti 100kn kod lokalnog mehaničara, dakle ukupno 600 - 900 kn s tim da ćete u ovoj varijanti od 900 kn vjerojatno dobiti bolje dijelove od "originalnih"