NA TESTU

Sportsku Giuliju s dizelskih 210 KS užitak je voziti

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
02.02.2017., Zagreb - Automobil Alfa Romeo Veloce Q4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
02.02.2017., Zagreb - Automobil Alfa Romeo Veloce Q4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
02.02.2017., Zagreb - Automobil Alfa Romeo Veloce Q4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
02.02.2017., Zagreb - Automobil Alfa Romeo Veloce Q4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
02.02.2017., Zagreb - Automobil Alfa Romeo Veloce Q4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
02.02.2017., Zagreb - Automobil Alfa Romeo Veloce Q4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
02.02.2017., Zagreb - Automobil Alfa Romeo Veloce Q4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
16.02.2017.
u 08:00
Bogati Veloce paket opreme daje joj premium karakter, a Q4 pogon na sve kotače stabilnost
Pogledaj originalni članak

Već osnovna Giulia privlači elegantnim linijama i sportskim proporcijama, a Veloce izvedba - stepenicu ispod ekstremne Giulije QV s 510 konja - prava je mjera za vozače koji žele naglašeniju dinamiku, a ne mogu si priuštiti sam vrh ponude Alfine atraktivne limuzine. Umjerenija sportska izvedba Giulije - Giulia Veloce - na test nam je stigla u kombinaciji s dizelskim 2,2 JTD motorom (prvim Alfinim aluminijskim dizelašem) snage 210 KS i okretnog momenta od 470 Nm, uz Q4 pogon na sva četiri kotača. Ime Veloce ‘rođeno’ je 1956. i označava posebne, sportske Alfa Romeo primjerke.

Nisko postavljena karoserija i izduženi ‘nos’ odmah odaju karakter sportašice, koji se potvrđuje sa svakim prevaljenim kilometrom. Sjedi se nisko, uporavljač je direktan, reakcije na pritisak gasa i kočnice su brze. Aluminijski detalji odlično su se uklopili u kožom presvučen interijer, ergonomski savršeno posložen. Sportska sjedala dobro podupiru tijelo, udobna su i ne umaraju. Prostora dovoljno ima i na stražnjoj klupi, zahvaljujući izdašnom međuosovinskom razmaku. Instrumentna ploča pregledna je, informativna i atraktivna.

Oduševljava detalj kod paljenja motora - gumb za paljenje smješten je na malom kolu upravljača. Snažan dizelaš javlja se ugodnim zvukom, agilan je i ovako opremljenu Giuliju užitak je voziti, posebno po zavojitim cestama. Elektronika decentno pomaže u vožnji. Sustav aktivnog ovjesa zaslužan je za udobnost, ali i za agilnost te stabilnost i pri oštrijim manevrima. Alfa™ DNA postavke vozač može podešavati preko kotačića smještenog kod mjenjača. Giulia Veloce opremljena je ZF-ovim automatskim 8-stupanjskim prijenosom, osmišljenim da pruži maksimalno brz odziv i da snagu motora pomogne iskoristiti u potpunosti. Izmjene brzina su neprimjetne.

Giulia je već od početne razine izdašno opremljena, a Veloce izvedba donosi gotovo sve stavke s popisa raspoložive opreme - kako sigurnosne, tako i one za povezivost te komfor putnika. Testna Giulia 2,2 MultiJet (210 KS) Veloce 4x4 stoji 378.795 kn.

>> Evo koji nas auti očekuju u 2017.: tržištem će vladati SUV-ovi i kompakti

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.