HAKERSKI NAPAD

Iz španjolskog diva procurili brojevi, adrese i imena kupaca: Ako vas nazovu, ovo nikako ne smijete napraviti!

Foto: Jens Kalaene/DPA
Iz španjolskog diva procurili brojevi, adrese i imena kupaca: Ako vas nazovu, ovo nikako ne smijete napraviti!
16.10.2025.
u 12:19
Naveli su i da su o svemu obavijestili i nadležne institucije. Upit smo poslali Agenciji za zašitu osobnih podataka, odgovore još čekamo, čim stignu ćemo ih objaviti
Pogledaj originalni članak

Neugodno su se iznendili svi koji su ikad online kupovali u španjolskom modnom divu Mangu (ili u outletu) kada su 15. listopada u svojim e-mailovima ugledali službeunu obavijest u kojoj stoji:

„MANGO vas želi obavijestiti da je jedna od naših vanjskih marketinških službi doživjela neovlašteni pristup određenim osobnim podacima kupaca. Izložene informacije ograničene su na osobne podatke za kontakt korištene u marketinškim kampanjama: samo ime (vaše prezime nije kompromitirano), država, poštanski broj, adresa e-pošte i broj telefona. Obavještavamo vas da sve i dalje funkcionira normalno te da Mango infrastruktura i korporativni sustavi nisu ugroženi. Vaši bankovni podaci, kreditne kartice, osobna iskaznica/putovnica ili pristupni podaci ni lozinke nisu ni u kojim okolnostima kompromitirani.“

Naveli su i da su o svemu obavijestili i nadležne institucije. Upit smo poslali Agenciji za zašitu osobnih podataka, odgovore još čekamo, čim stignu ćemo ih objaviti.

Ovakav „breach“, odnosno hakiranje, nije novost u modnoj industriji, na meti su se već našle i velike modne kuće Chanel i Dior koje hakeri ucjenjuju velikim otkupninama, a kupce gnjave pozivima i slanjem mailova i pošte. Ako se nađete u toj situaciji, ključno je da pozivatelju nikad ne potvrdite svoj identitet jer ako to učinite s dobivenim podacima mogu ući u vaše profile na društvenim mrežama, bankama, sustav e-građani jer nitko ne zna s kojim točno podacima raspolažu. 


Video

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.