Nova perjanica

Seatov golijat izaziva obiteljske premium modele

Foto: SEAT
Seat Tarraco
Foto: SEAT
Seat Tarraco
Foto: SEAT
Seat Tarraco
Foto: SEAT
Seat Tarraco
Foto: SEAT
Seat Tarraco
Foto: SEAT
Seat Tarraco
Foto: SEAT
Seat Tarraco
Foto: SEAT
Seat Tarraco
21.03.2019.
u 15:21
Kupcima su na izbor dvije izdašnije varijante opreme, Style i Xcellence. Tarraco se, naime, uopće neće nuditi s dosad uobičajenim osnovnim paketom opreme
Pogledaj originalni članak

Seat Tarraco, nova perjanica španjolske marke koja velikim koracima napreduje kao dio Volkswagenove obitelji, stigla je u Hrvatsku. Veliki SUV najbolji je Seatov model dosad, a dolazi s pet ili sedam sjedala. Tarraco stoji od 225.519 kuna, u izvedbi s benzinskim motorom od 150 konja, ručnim mjenjačem i prednjim pogonom. Uz automatski mjenjač i 4Drive pogon stoji 284.190 kuna.

Upečatljiv automobil dug 473,5 centimetara, 183,9 cm širok te s 279 cm razmaka među osovinama ističe se dizajnom, funkcionalnošću, uglađenom i ugodnom vožnjom, naprednim tehnologijama koje je pokupio iz ostalih modela VW grupe. Tarraco oduševljava prostranom putničkom kabinom. Prostora i u praksi ima za sedam osoba. Kao i kod svih ostalih modela s 5+2 sjedala, podrazumijeva se da u trećem redu sjede djeca, no na kraćim bi se relacijama mogli prevesti i odrasli. U prtljažnik Tarraco prima čak 760 do čak 1920 litara, ovisno o broju sjedala koja su u uporabi. Srodstvo s Volkswagenovim modelima Tarraco u interijeru jasno pokazuje. Materijali su kvalitetni, kao i izrada. Automobil djeluje robusno, čvrsto. U prilog njemačkim genima ide i činjenica da se ovaj španjolski model – osmišljen u Seatovim pogonima u Martorellu – proizvodi u Njemačkoj, u Wolfsburgu.

Pogledajte video Tarraca:

Iz Seata napominju da Tarraco donosi najbolju tehnologiju u segmentu. Opremljen je najnovijim sigurnosnim asistentima, kao što su sustav pomoći u zastoju, upozorenje na sudar koji prijeti, automatsko kočenje, Pre Safe sustav. Tarraco može biti opremljen i sustavom aktivne kontrole podvozja i sustavom uz pomoć kojeg vozač može mijenjati načine vožnje. Tako postavke vozila može prilagoditi kako bi se u vožnji ponašalo više sportski, ekološki, komforno, terenski...

Početni Tarraco Style serijski ima, među ostalim, sedam zračnih jastuka, klima-uređaj, radio s osam zvučnika, USB i AUX-IN priključak, Bluetooth, glasovnu kontrolu, digitalni kokpit, LED prednja i stražnja svjetla, sustav nadzora i zadržavanja vozne trake, tempomat i limitator brzine s multifunkcijskom kamerom, sustav nadzora prometa uključujući kočenje u slučaju nužde, stražnje parkirne senzore, maglenke s funkcijom zakretanja, el. podesive i grijane retrovizore.

Kupcima su na izbor po dva benzinska i dizelska motora. Svi su motori opremljeni izravnim ubrizgavanjem i turbopunjačem. Benzinske su opcije 1,5 Eco TSI sa 150 KS upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem s pogonom na prednje kotače te 2,0 sa 190 KS u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG i 4Drive sustavom. Dizelski 2,0 TDI dolazi sa 150 i 190 konja. Za 2020. godinu najavljen je i plug-in hibrid s 210 konja koji bi samo na struju mogao prevaliti 50 km.

VIDEO Stižu veće kazne za vozače

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

ZA
zagi101
18:50 21.03.2019.

pomodni i besmisleni auti sa lošim voznim svojstvima. pretjeruju sa tim SUV-ovima