VOZILI SMO FIAT 500X

Povišeni šminker izaziva Mini Countrymana

Foto: Fiat
Fiat 500X
Foto: Fiat
Fiat 500X
Foto: Fiat
Fiat 500X
Foto: Fiat
Fiat 500X
Foto: Fiat
Fiat 500X
18.11.2014.
u 19:00
U svakom detalju vidi 
se poznati talijanski 
dizajn
Pogledaj originalni članak

Trebaju li se u Münchenu zabrinuti za svoj Mini Countryman dolaskom na tržište Fiata 500X? – pitanje je koje se nameće nakon probnih vožnji novog člana talijanske obitelji 500, prvog crossovera.

Odgovor je: da, svakako. Prije svega, Fiat 500 X je dizajnerski pogođen i odakle ga god gledate djeluje skladno i privlačno. Kao bombon. A podjednako će se svidjeti ženama i muškarcima. Mnoštvo je detalja u unutrašnjosti preuzeto iz Alfa Romeo Giuliette, poput fine plastike, “kugla“ ručice mjenjača, kvakica i prekidača, kao i od malenog originala 500. Sve to, kao i kvaliteta završne obrade te osjećaj da je automobil saliven od jednog komada, miriše na premium. 500X se s dužinom od 424 cm (prtljažnik od 350 l) smjestio između manjih crossovera poput Renault Captura i kompaktnih, poput Nissan Qashqaija.

Isprobali smo dvije verzije, onu s pogonom na prednje kotače s 1,6-litrenim dizelašem sa 120 KS i 4x4 izvedbu sa 2-litrenim dizelašem sa 140 KS. Čini nam se da je slabiji dizel s prednjim pogonom pun pogodak, ako vam baš nije neophodna 4x4. Zbog čega? Motor je odličan, vuče jako dobro, a na testnoj ruti u kombinaciji grada, autoceste i otvorene ceste trošio nam je 6,0 l/100 km (4,1 l/100 km tvornički).

Foto: Fiat

Uparen je s odličnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a Fiat u svim verzijama nudi Traction plus funkciju, odnosno sustav protiv proklizavanja koji na verzijama s prednjim pogonom pomoću ESP sustava elektronski simulira ponašanje blokade diferencijala. Isto tako, u svim se verzijama nude tri moda rada: “auto” za svakodnevnu vožnju, “sport” za dinamičnu vožnju i “all weather” mod kod 4x4 verzije te “traction plus” kod verzije s prednjim pogonom.

U vožnji je Fiat 500X vrlo dobar, može se voziti dinamično, doduše ne baš kao Mini, ali vrlo zadovoljavajuće. Verzija s prednjim pogonom čini se nešto udobnijom. Cijene se u Italiji kreću od 17.500 eura za benzinsku verziju 1,6 Pop sa 110 konja. U Hrvatsku stiže u ožujku.

>> 'Odmetnik' je pravi SUV spreman za teren i cestu

>> Večernji u Parizu: Pogledajte premijerno novitete iz svijeta automobila

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.