VOZILI SMO

Popularni Peugeotov urbani crossover još dinamičniji, robusniji i privlačniji

Foto: Peugeot
Peugeot 2008
Foto: Peugeot
Peugeot 2008
Foto: Peugeot
Peugeot 2008
Foto: Peugeot
Peugeot 2008
29.05.2016.
u 13:00
Osim modernih motora koji su s potrošnjom od 3,7 l/100 km najbolji u klasi, 2008 iznenađuje i odličnim voznim svojstvima
Pogledaj originalni članak

Francuzi su za prve europske novinarske vožnje redizajniranog modela 2008 odabrali zavojite, vrlo brze ceste na brdima iznad Valencije, koje bi više odgovarale sportskim GTi modelima Peugeota nego malom terencu koji su umjesto “crossover” sada odlučili zvati gradski SUV.

Ali, kakvo iznenađenje! Znali smo da je 2008, koji je na tržište stigao 2013. u vrijeme pravog buma B crossover segmenta i već nekoliko godina najbrže rastuće klase u Europi te je od tada proizveden u čak 585.000 primjeraka, pravi vozački automobil. Međutim, ponovno su nas iznenadili njegovi suvereni brzi prolasci zavojima i lakoća rukovanja unatoč 16 cm odignutosti od tla. Prvi izbor motora bio je 1,2-litreni Pure Tech s turbopunjačem koji razvija 110 KS i 205 Nm okretnog momenta uz 6-brzinski automatski mjenjač. Trocilindarski motor je iznenađujuće tih u kabini i zapravo vrlo uglađen u vožnji, a uparen sa 6-brzinskim mjenjačem se slaže odlično. Ostaje bez daha jedino pri naglim ubrzanjima pa je pri pretjecanju potrebno ubaciti u nižu brzinu. Ako se vozi umjereno može biti vrlo štedljiv (s deklariranom prosječnom potrošnjom od 4,8 l/100 km najbolji je u segmentu), ali ako se vozi sportskije potrošnja se penje i do 9 l/100 km.

Pravi štedljivci su, pak, dizelaši. Tri jačine motora iz 1,6-litrenog HDi-ja razvijaju 75, 100 i 120 KS. Sva tri imaju tvorničku potrošnju od samo 3,7 litara i ispuštaju 97 g/km C02. Vozili smo srednji sa 100 KS, koji se čini kao idealna mjera za 2008. Početni benzinski motor je 1,2 Pure Tech sa 82 KS uz Access opremu će stajati 116.292 kuna, dok će za početni dizelski 1,6 HDi sa 75 konja trebati izdvojiti 124.583 kuna. Redizajnirani Peugeot 2008, koji sada s novim oblogama blatobrana, okomitom prednjom maskom i novim 3D svjetlima djeluje robusnije i profinjenije, u Hrvatsku stiže krajem lipnja.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.