T-Cross

Početna cijena 128.868 kn: isprobali smo najmanji VW-ov crossover

Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
12.05.2019.
u 19:00
T-Cross na tržište stiže kao najveća konkurencija autu kojeg su godinama privatni kupci u Hrvatskoj najviše kupovali - Suzuki Vitari - ali borit će se i s drugim popularnim crossover modelima
Pogledaj originalni članak

U sveopćoj pomami za SUV i crossover automobilima jedan je od najznačajnijih noviteta ove godine novi Volkswagen T-Cross, kojeg smo isprobali u osnovnoj verziji uz ponešto dodatne opreme koju možete, ali i ne morate doplatiti. Naime, već i onaj osnovni primjerak za 128.868 kuna ima sve što vam treba da biste se u svom novom cool automobilu ponosno provezli gradom – od 16” alu naplataka pa do 6,5-inčnog multimedijskog dodirnog zaslona. Da bi T-Cross mogao biti veliki prodajni hit upućuje i velika zainteresiranost građana, koji su ga željeli vidjeti i opipati. Primjerice, jedan nas je znatiželjnik tražio da vidi kakav je to VW-ov SUV koji košta manje od 17.000 eura, dok je drugi kazao kako je T-Roc njegova velika želja. Kad smo mu rekli da je ovo njegov manji i jeftiniji brat T-Cross, još se više zainteresirao.

Gotovo je nevjerojatno koliko je u kabini prostran Volkswagenov novi crossover T-Cross s obzirom na dužinu od samo 411 cm. Na stražnjoj klupi za noge i glavu ima mjesta kao u Golfu, dok je prtljažnik od 385 litara također za pet litara veći od onog u Golfu. T-Cross ima i bonus - uzdužno pomičnu stražnju klupu pomoću koje se prtljažnik može povećati do 455 litara (tada se na stražnjoj klupi ne može sjediti), a s potpuno preklopljenim naslonom stražnjeg sjedala prtljažni će prostor porasti do 1281 litru. To su vrlo zgodne mogućnosti, a najbitnije je da u praksi u “normalnoj” konfiguraciji T-Cross djeluje zaista komforno.

Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross
Foto: Mladen Milčić
VW T-Cross

Izrađen je kao mali SUV, kao umanjena verzija Tiguana. Stoga je robustan, ali u vožnji gradom pa i preko uspornika istovremeno je vrlo udoban. Vozačka pozicija je povišena, a preglednost vrlo dobra, dok kod parkiranja pomažu senzori sprijeda i straga. U testiranom autu s doplaćenim vrhunskim audio sustavom sa šest zvučnika uz 8” dodirni ekran (2.685 kn) te s App-connect funkcijom (1384,65 kn) pomoću koje se moguće potpuno spojiti s mobilnim telefonom nije nam nedostajalo baš ništa od moderne multimedijske tehnologije. Neki će primjetiti tvrdu plastiku iznad kokpita, ali to zaista nikoga ne treba brinuti. T-Cross je izrađen čvrsto i precizno, a materijali koje stvarno dodirujete su finiji. U vožnji se, dakako, osjeća podignuta karoserija pa se T-Cross očekivano naginje u zavojima, ali on nije ni napravljen za jurnjavu, već za ugodnu vožnju gradom, otvorenom cestom te autocestom, gdje je i pri brzinama iznad 130 km/h tih i stabilan.

Isprobali smo ga s početnim motorom, s agregatom 1,0 TSI sa 95 KS i 175 Nm okretnog momenta. Ugodno nas je iznenadio performansama (11,5 s do stotke, 180 km/h najveća brzina), jer se vozi vrlo ugodno i živahno. Sasvim je dostatan za većinu kupaca. I izmjerena prosječna potrošnja od 7,6 l/100 km zaslužuje palac gore.

 

T-Cross na tržište stiže kao najveća konkurencija autu kojeg su godinama privatni kupci u Hrvatskoj najviše kupovali - Suzuki Vitari - ali borit će se i s drugim popularnim crossover modelima, poput Renault Captura, Suzuki SX4 S-Crosa, pa i konkurencije iz vlastite kuće, samo 13 cm dužeg T-Roc-a. S početnom cijenom od 128.868 kn uz koju ide vrlo solidna oprema - u koju spadaju i front assist (automatsko kočenje u nuždi), lane assist (potpora zadržavanja vozila u traku), pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, stražnja LED svjetla, klima-uređaj, connectivity paket (bluetooth veza i USB utičnica) čini se kao vrlo dobra prilika. Temelji se na Polu, ali od njega je mnogo prostraniji i zaista može biti obiteljska opcija.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

PREDRAG MIŠIĆ PEĐA

Zbog rata s obitelji u Srbiji ne razgovara. Na pitanje je li ikad zapucao na brata, kazao je: 'Vjerojatno.... da. Teška tema'

Predrag Mišić Peđa vukovarski je branitelj koji je agresorima pružao otpor sve do pada grada 18. studenog kada je sa 182 suborca odveden na Ovčaru. Bio je zarobljen u srpskom logoru. I danas se bori da Vukovarci žive bolje, a spominje se kao mogući DP-ov kandidat za ministra branitelja. Sve užase koje je u ratu proživio ispričao je svojedobno za Večernji list

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 16

BA
BakaMraz
19:19 12.05.2019.

Hyundai Kona 119.500 kn, 120 KS, 5 god. garancije, brdo opreme u osnovnoj verziji, puno vece dimenzije od ove VW igracke. O dizajnu necu, to je stvar osobnog ukusa.

Avatar comandante
comandante
23:14 12.05.2019.

vidi, vidi, promijenili Daciji masku...

WE
westsouth
20:26 12.05.2019.

dizajn katastrofa