Testirali smo

Peugeot 108: trocilindarski benzinac sada isporučuje četiri konja više

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
20.10.2018.
u 23:30
Male vanjske dimenzije - 347 cm dužine i krug okretanja od 4,8 m - čine ga vrlo laganim za upravljanje
Pogledaj originalni članak

Nakon što druga generacija Peugeotova gradskog mališana 108, blizanca Citroena C1 i Toyote Aygo, nije bila ponuđena na hrvatskom tržištu, redizajnom se od ove godine ponovno može kupiti u našim salonima.

Model 108 iznimno je praktičan i simpatičan mini automobil, što posebno dolazi do izražaja u gradskoj vožnji gdje se najbolje snalazi, ali sposoban je i za povremene duže ture - za one kojima ni tijekom odlaska na godišnji odmor prostrani automobil nije prioritet. Prikladniji je za drugi auto u obitelji, ali može poslužiti i kao jedini za samce, obitelji bez djece. Možda i s djecom (ima dva isofix priključka), zašto ne. U njemu se četvero odraslih može prevesti bez problema, a s 196 l (780 l) prtljažnika nije samo za odlazak na plac.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 108

Poznati i pouzdani trocilindraš 1,0 VTi dotjeran je i sada razvija 72 KS (+4 KS) i 93 Nm okretnog momenta, a uz masu automobila od samo 900 kg u gradskoj vožnji do 70 km/h će rijetko tko biti brži od vas (160 km/h, 12,6 do stotke), uz vrlo štedljivu vožnju koja i u dinamičnom gradskom režimu ostaje ispod 6 l/100 km. Za gradsku je vožnju 5-stupanjski mjenjač dobro proračunat, a peti stupanj daje mu vrlo dobre performanse na autocesti pa je vožnja na 130 km/h (pri 3500 o/min) za ovako mali auto ugodna. I buka je redizajnom smanjena.

Uz srednju opremu Allure košta 87.890 kuna, a s dodatnom opremom 92.790 kn.

Pogledajte i video razgovora s Matom Rimcem:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

ZA
zajgorec
08:11 21.10.2018.

čim se vidi lim na vratima zna se kolko takav auto i vrijedi

VO
vorda400
08:50 21.10.2018.

Nisu uračunali i konja koji bi to kupio za skoro 100000kn ima hrpa 2g starih automobila koji ako ništa izgledaju kao pravi auti

ZA
zajgorec
08:13 21.10.2018.

nešto brži "bicikl"