NA TESTU

Na cesti vjerojatno nećete sresti puno ovakvih Peugeota 308

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 308
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Peugeot 308
18.02.2017.
u 08:00
Turbodizelski 1,6-litreni 4-cilindrični motor od 120 konja agilan je i savršeno surađuje sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem
Pogledaj originalni članak

U ovoj kombinaciji - s dizelskim motorom od 120 konjskih snaga, automatskim mjenjačem i bogatom Allure opremom - na cesti vjerojatno nećemo sresti puno primjeraka Peugeota 308. No to se može ‘zahvaliti’ tek činjenici da je s ukupnom cijenom od 193.523 kune iznad prosječnog iznosa kojeg hrvatski kupac može dati za kompakt.

Isprobani 308, naime, odličan je automobil, a ova kombinacija vrijedna je spomenutog iznosa.

Turbodizelski 1,6-litreni 4-cilindrični motor agilan je i savršeno surađuje sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Brzine se izmjenjuju glatko, neprimjetno; snaga motora iskoristiva je u potpunosti. Isprobani model u vožnji je ugodan i zabavan, na pritisak papučice gasa reagira brzo, kao i na pomak sportskog upravljača malog, u dnu podrezanog kola. Ergonomski položaj ručice mjenjača vozaču izmjene brzina - odluči li to raditi sam - čini potpuno prirodnom radnjom. Gumb S (sport) pored ručice mjenjača motoru će dopustiti više okretaje, što vožnju čini još dinamičnijom. Tijekom testa ova 308-ica nam je trošila 5,9 l/100 km.

Pročišćenim interijerom izvedenim u kvalitetnim materijalima dominira 7-inčni dodirni ekran - praktično zakrenut prema vozaču - preko kojeg se pristupa većini funkcija ovog, opremom prepunog, modela.

Allure paket najbogatiji je u ponudi (skuplja od njega još je samo sportska GT inačica) i obuhvaća većinu elemenata kojih se vozač može sjetiti. Testni primjerak dodatno ima metalik boju, kameru za vožnju unatrag, pomoć pri bočnom i okomitom parkiranju, navigaciju...

Peugeot 308 1,6 BlueHDi 120 S&S EAT6 Active stoji 166.088 kn.

>> S turbobenzincem pod haubom Peugeot 308 sportski je nastrojen

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.