Novi Peugeot 508

Limuzina s duhom kupea u Hrvatsku stiže tijekom jeseni

Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
04.07.2018.
u 10:00
Peugeotova nova perjanica vizualno privlači niskom i kompaktnom konstrukcijom. Novi 508, naime, visok je samo 140 centimetara
Pogledaj originalni članak

Tradicionalni segment velikih limuzina u Europi već četiri godine stagnira. Kupci se okreću SUV-ovima, velike su im limuzine dosadne. Peugeot se u tom, posrnulom segmentu, sa željom da opet preuzme primat odlučio boriti temeljitom promjenom koncepta limuzine, počevši od dizajna, pa preko inovativnih elemenata do modernih motora. Ključ uspjeha vide u raznovrsnosti ponude i naprednim tehnologijama, upakiranima uz prostran interijer, udobnost i dinamiku.

Kasnije stiže i karavan

Peugeot 508 u novoj generaciji tako se nudi kao klasična limuzina s četverim vratima te kao fastback coupe/limuzina s pet vrata, a svjetsku premijeru na međunarodnom će salonu automobila u Parizu dočekati i SW odnosno karavanska izvedba.Vizualno privlači niskom i kompaktnom konstrukcijom - visok je samo 140 centimetara - a u oči, uz nisku siluetu i kratke prevjese, najprije upadaju nesvakidašnje oblikovani svjetlosni sklopovi. Tanka uspravna LED dnevna svjetla, doduše, na Peugeotu smo već vidjeli no 508-ici odlično pristaju. Izdužen nos automobila upečatljiv je i agresivan, proporcije usklađene. Stražnja svjetla povezana su u jednu cjelinu, što modelu daje sportski, ali i pomalo retro štih.

Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508
Foto: Peugeot
Peugeot 508

Nova generacija iCockpita - najpoznatija po malom i u dnu podrezanom kolu upravljača - u D segmentu morala je uz ergonomiju i prostranost ponuditi i osjećaj premiuma, uz, jasno, najnaprednije sustave za pomoć vozaču i povezivost. Interijerom još dominiraju 10-inčni dodirni HD zaslon te 12,3” instrumentna ploča u visini očiju visoke rezolucije, koju vozač može personalizirati. Uz veliki središnji dodirni zaslon šest je prekidača koji podsjećaju na klavirske tipke, koji omogućuju izravan pristup radiju, klimatizaciji, navigaciji, postavkama vozila, telefonu, mobilnim aplikacijama i sustavu i-Cockpit Amplify (ambijentalno osvjetljenje, glazba, masaža).

Vozač u centru pažnje

Ovako oblikovane tipke smatramo boljim rješenjem od trpanja svih funkcija na dodirni ekran. Tipke, naime, vozač može napipati i bez da ih gleda, za razliku od ikone na dodirnom ekranu.

U potpunosti okrenut prema vozaču, prostran interijer ugodan je i komforno opremljen, ali u pozadini se isprepliću elegancija i dinamika. Te su dvije osobine ključne i na ovjesu, koji je izbalansiran da pruži udobnosti taman koliko treba i vozne dinamike koliko može da ne zamara na dužim rutama. Peugeot 508 upravljiv je i agilan, stabilan i zabavan i na zavojitim cestama. U ponudi će biti nove generacije dizelskih i benzinskih motora, snage od 130 do 225 konja, a očekuje se i hibrid. Svi se agregati nude u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim prijenosom. Na hrvatsko bi tržište novi 508 trebao stići tijekom jeseni, kada će biti poznate i njegove cijene. U prvoj godini prodaje, očekuje se, kupci će posegnuti za 75 posto dizelaša no već 2020. godine prodanih bi dizelaša trebalo biti samo 40 posto. Ostalo će činiti hibridi i benzinci.

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.