Prema dobnim kategorijama

Korisne informacije za one koji planiraju kupiti rabljeni auto: Pogledajte listu najpouzdanijih u Njemačkoj

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
13.04.2020.
u 15:14
Mercedes i Porsche s najmanjim udjelom kvarova
Pogledaj originalni članak

Njemački TÜV, jedna od organizacija koja u Njemačkoj brine o tehničkim pregledima vozila objavila je listu automobila prema udjelima kvarova prema dobnim kategorijama na tehničkim pregledima. To je dobar orijentir o pouzdanosti automobila za sve one koji namjeravaju kupiti rabljeni automobil, a lani je u Hrvatsku uneseno 84.000 polovnih automobila, većinom iz Njemačke.

Ovogodišnji pobjednik u dobnoj skupini do 3 godine starosti je Mercedes GLC koji ima udio od samo 2,17% kvarova na tehničkom pregledu. Slijedi još jedan Mercedes, SLC/SLK sa 2,2%, koji drugo mjesto dijeli s modelom Porsche 911, koji je pak najbolji u svim drugim dobnim kategorijama (stariji od 5, 7, 9 i 11 godina) s udjelom od 2,2% kvarova. Slijede još dva Mercedesova modela - B-klasa i A-klasa, pa Mazda CX-3, Mercedes C-klasa, Audi Q5 i Q3, Mercedes E-klasa Coupe, Audi A1...

U drugoj dobnoj kategoriji do 5 godina starosti prvi je Porsche 911 s udjelom od 3,5% kvarova, a slijede Opel Mokka (5,0%), Audi TT, Mercedes B-klasa, Mercedes SLK, Audi Q5, Mitsubishi ASX, BMW X1, Mercedes GLK, Toyota RAV4, Mazda 2 (6,0%)...

U trećoj kategoriji do 7 godina starosti najbolji je Porsche 911 (6,1%), a slijede Audi TT, Mercedes SLK, Mercedes B-, Audi Q5, Mazda CX-5, Mini Countryman, Audi A6, Mitsubishi ASX...

U kategoriji do 9 godina starosti također je najbolji Porsche 911 s 8,2%, a slijede Audi TT (11,7%), BMW X1, Audi Q5, Mercedes E-klasa Coupe, VW Golf Plus, Honda CR-V, Audi A4, Mazda 3...

U kategoriji do 11 godina starosti prvi je opet Porsche 911 s 11,1% ispred Audi TT-a, VW Golf Plus-a (17,6%), a slijede Mercedes SLK, VW Eos, Ford Fusion, Toyota Auris, Mercedes A-klasa, Audi A4, VW Tiguan...

To su najpouzdaniji automobili, a sad da vidimo i drugi dio liste, odnosno koji su automobili na tehničkim pregledima imali najčešće kvarove.

U skupini do tri godine starosti najveći udio neispravnosti imale su dvije Dacije, Logan s 13,6% i Duster s 11,7%. Slijedi Citroen Berlingo s 11,2%, Fiat Punto s 10,8% pa Ford Ka, Hyundai Tucson, Ford Galaxy, Dacia Sandero, VW Sharan...

U kategoriji do 5 godina starosti najveći broj kvarova zabilježen je kod Chevrolet Sparka (24,2%), a slijede VW Sharan (20,2%), Seat Alhambra, Fiat Punto, Ford Galaxy, Dacia Logan, VW Passat, Dacia Sandero, VW Passat CC...

U skupini do 7 godina starosti najviše kvarova je također imao Chevrolet Spark (31,9%), ispred Dacije Logan (31%), Renault Kangoo-a, Dacije Sandero, Ford Galaxyja, Fiat Pande, Renault Twinga, VW Passata CC, Peugeota 207, Fiat Punta...

Do 9 godina starosti najviše kvarova je zabilježeno kod Chevrolet Matiza 38,8%, Dacije Logan (38,8%), Renault Kangoo-a, Dacije Sandero, Fiat Pande, Renault Clia, Fiat Pande, a slijede Kia Picanto, Citroen C4, Peugeot 207...

Među automobilima starijim od 11 godina najviše neispravnosti je zabilježeno kod Dacije Logan (43,1%) i Chevrolet Matiza (43,1%), a slijede VW Sharan, Dacia Sandero, Ford KA, Renault Megane, Citroen Berlingo, Mazda 5, Citroen C4, Peugeot 207.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 23

DA
danijelrukavina4
15:51 13.04.2020.

Automobil je, recimo to tako, za zaposlenog čovjeka potreba. Ali već sada godišnji troškovi za vozilo su već toliki, da si čovjek stvarno već razmišlja, da li mi to sve treba. Troškovi registracije, održavanja, goriva, popravaka, guma, pranja i ostali troškovi već su toliki da čovjek koji recimo godišnje napravi 2-3 000 kilometara - pa to se uopće ne isplati. Ja već sada razmišljam kako će u budućnosti sigurno se netko dosjetiti da se recimo nekoliko ljudi složi pa zajedno dijele automobil i snose troškove. Već danas se mogu iznajmiti automobili, ali je to još uvijek na neki način ljudima nedostupno, jer je dnevni najam dosta skup. Moje je mišljenje, kako će biti i više "car sharing" poduzeća, da će i cijene najma padati, pa će biti isplativije iznajmiti automobil kada ti treba, nego ga imati. U 11. mjesecu sam bio na registraciji. Vozilo staro već 15 godina, prešlo 330.000 km, ali u principu ispravno. Samo što kada dođeš na registraciju sa njime, doživljavaš stres. Što će mi sada naći da nije ispravno. Dobio spisak što trebam popraviti, popravio i ponovno na pregled. Sada je bio drugi kontrolor. Gospon, ali ovo svjetlo vam opet nije dobro. Što nije dobro ? Pa zamjenio sam far. Da nije baš svjetlosni snop po PS-u. I što sam mu mogao odgovoriti. Rekao sam pa vidiš čovječe da je auto star 15 godina, prošao 330 000 km. Pa da imam lovu, ja bih si kupio novi auto, al nemam, pa moram ovog voziti. Ali i ovako ću već razmisliti da li ću uopće više voziti. ZA 2-3000 km godišnje ?

VA
valter56
20:22 13.04.2020.

Hahahah, njemci su zakon...godinama su sva prva mjesta držali japanski proizvođaći....sad kad su njemačke uhvatili da varaju softverima, kad su zbog ogromnih kazni i potencijalnih sudkih troškova u ozbiljnoj opasnosti, odjedamput su postali najpouzdaniji. Treba oporavit tržište, ponovo izvarat ljude...

Avatar Hazl113
Hazl113
22:52 13.04.2020.

Plaćen oglas. Njemalki list, sve jasno. Japanci i u zadnje vrijeme Koreanci vode na svim svjetskim tablicama sa najmanje kvarova. Ne znam tko će na ovo nasjest. Vjerojatno naivci.