VW GOLF GTI

Iz obiteljskog auta na stazi se pretvara u zvijer

Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/Pixsell
VW Golf GTI
Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/Pixsell
VW Golf GTI
Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/Pixsell
VW Golf GTI
Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/Pixsell
VW Golf GTI
Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/Pixsell
VW Golf GTI
Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/Pixsell
VW Golf GTI
21.11.2014.
u 18:00
Pravi kompaktni sportaš koji je zaista pogodan i za svakodnevnu, uljuđenu vožnju
Pogledaj originalni članak

Sedmu generaciju legendarne sportske ikone Golfa GTI najprije smo isprobali prije godinu i pol dana, kada je stigao na naše tržište. Već smo tada zaključili kako je njegova najveća vrlina što može biti svakodnevni obiteljski automobil (nudi se i s petera vrata), a kada vozač to želi, doslovno se u sekundi pretvara u pravu cestovnu zvijer.

Prošlog tjedna imali smo priliku i na karting stazi u Novom Marofu u organizaciji zastupnika VW-a Porsche Croatije i rent-a-car tvrtke Avantcar upoznati njegovu divlju stranu. Čekalo nas je 10 Golfova GTI, od izvedbi s ručnim odnosno DSG mjenjačem do jače Performance izvedbe koja osim 10 KS više donosi i blokadu diferencijala. Sve verzije nude odličnu dinamičnu vožnju i prolazak zavoja kao po tračnicama. Prava zabava dolazi isključivanjem ESP sustava, koji inače savršeno ispravlja sve greške vozača i drži vas u zadanoj putanji. Izletiti se može samo ako zaista jako pretjerate.

Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/Pixsell

Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/PIXSELL

VW Golf GTI za dvije godine slavi 40. rođendan. Pojavio se godinu dana nakon predstavljanja prvog Golfa na Salonu automobila u Frankfurtu 1975. godine. Golf je s više od 30 milijuna prodanih primjeraka postao legenda i začetnik kompaktne klase, a isto je tako i GTI pokrenuo klasu sportskih kompaktnih automobila.

Prvi GTI pokretao je 1,8-litreni motor sa 110 konjskih snaga, dok današnji GTI pokreće 2-litreni TSI sa 220, odnosno 230 konja u Performance izvedbi.

Golf GTI u sedmoj generaciji je vrlo brz, kao nikad do sad. Do stotke dolazi za 6,4 sekunde, a maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 250 km/h.

Cijena kreće od 264.511 kuna (doplata za Performance je 10.000 kuna), a ako si to ne možete priuštiti Avantcar ga iznajmljuje za 609 kuna.

Po danu.

Hvalevrijedna suradnja

Hrvatske i njemačke snage zajedno donose novu eru liječenja tumora uz korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.