NOVITET

Honda HR-V od 2022. serijski stiže s tri motora

Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
18.05.2021.
u 09:11
Hibridni pogon pametno je uklopljen u šasiju. To je - u kombinaciji s inovativnim centralnim položajem spremnika goriva i integracijom baterije ispod prtljažnika - rezultiralo s dovoljno prostora i za visoke putnike
Pogledaj originalni članak

Honda je predstavila novu generaciju modela HR-V, koja bi u Hrvatsku trebala stići početkom iduće godine. Japanski proizvođač posebno naglašava učinkovitost i brz odziv e:HEV tehnologije. Ovaj hibridni pogon s dva elektromotora i jednim benzincem na modelu HR-V sada stiže standardno. Linije novog modela su minimalističke, a prednji prevjes skraćen. Dorađena platforma zaslužna je za veću prostranost putničke kabine unutar kompaktnih vanjskih dimenzija, a upotrebljivost je i dalje na visokoj razini. Kod novog HR-V-a hibridni je pogon pametno uklopljen u šasiju. To je - u kombinaciji s inovativnim centralnim položajem spremnika goriva i integracijom baterije ispod prtljažnika - rezultiralo s dovoljno prostora i za visoke putnike. Klimatizacijski sustav iznova je osmišljen tako da sada zrak ne puše direktno u putnike, što je mnogima neugodno, već je usmjeren uz bočne prozore i krov automobila. Automobil uglađene siluete od tla je 10 mm odignutiji, u odnosu na prethodnika, od kojega mu je linija krova 20 mm niža.

Poboljšana aerodinamika obol je dala dizajnu, ali i većoj stabilnosti i ekonomičnosti. Iako je vanjskim dimenzijama sličan prethodniku, novi HR-V nudi više prostora. Zadržana su i stražnja ‘čarobna sjedala’, koja se nezavisno jedna o drugima mogu preklapati i uspravljati. Utovar prtljage olakšavaju niski prag prtljažnika te njegova ravna podnica. Praktičnost je povećana i funkcijom samostalnog zatvaranja prtljažnika kad se ključ udaljava od vozila.
Hondina e:HEV hibridna tehnologija spaja dva kompaktna i snažna elektromotora s 1,5-litrenim i-VTEC benzincem, snage 131 KS i 253 Nm pri 4500 o/min, koji se dopunjuju i jedan drugome prepuštaju prednost ovisno o tome teži li vozač u tom trenutku vožnji bez emisija, što nižoj potrošnji ili mu treba više snage. Dinamika vožnje može se regulirati i kroz različite modove vožnje, a dodatni mod na raspolaganju je za snažnije regenerativno kočenje i iskustvo sličnije vožnji u potpuno električnom automobilu. Ovo nije plug in hibrid, već litij-ionsku bateriju puni benzinac.

Nova Honda HR-V također pruža potpunu povezivost. Intuitivan 9” LCD dodirni ekran osmišljen je da minimizira distrakciju vozača, izbornik mu je jednostavan i svim je funkcijama lako pristupiti. Kako bi sigurnost bila na najvišoj razini, HR-V je opremljen Honda Sensing sustavom koji obuhvaća paletu naprednih sigurnosnih tehnologija.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.