isprobali smo

Bogatije opremljen i dotjeran mali šminker zadržao je staru cijenu

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
26.10.2015., Zagreb - Test automobila Fiat 500. Photo: Igor Kralj/PIXSELL
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
26.10.2015., Zagreb - Test automobila Fiat 500. Photo: Igor Kralj/PIXSELL
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
26.10.2015., Zagreb - Test automobila Fiat 500. Photo: Igor Kralj/PIXSELL
06.11.2015.
u 18:00
Benzinski 1,2-litreni Eco motor od 69 KS nalazi se u 81% ukupno proizvedenih Fiata 500, a Lounge oprema u Hrvatskoj je najtraženija
Pogledaj originalni članak

Iako je od predstavljanja Fiata 500 prošlo čak osam godina, talijanski mali šminker zadnjim je izmjenama tek redizajniran. Temelje te odluke jasno otkriva već prvi pogled na model 500 - vizualno je i dalje svjež, pa ga nije trebalo puno mijenjati. Ipak, i te naizgled neznatne promjene donijele su mu oko 180 preinaka kako bi izgledao bolje, vozio ekonomičnije te bio upotrebljiviji iz današnje perspektive prosječnog vozača modela A segmenta. U crvenoj izvedbi, kakvu smo isprobali s početnim 1,2-litrenim benzinskim motorom od 69 KS i bogatim Lounge paketom opreme, dobro izgleda i po nekima dvojbeno rješenje novih trapezoidnih stražnjih svjetala koja u sredini imaju prazninu, odnosno boju karoserije.

Centralno mjesto u ugodnom i dotjeranom interijeru zauzima dodirni ekran putem kojeg se upravlja audio uređajem, navigacijom, aplikacijama s pametnog telefona. Početni Fiat 500 stoji 89.000 kuna, a isprobani 93.600 kn. Upravo je 1,2 Eco Lounge najtraženija izvedba, a ovaj je motor u čak 81 posto ukupno proizvedenih Fiata 500. Test je pokazao i zašto - učinkovit motor dostatan je za gradske rute 865 kg teškog automobila. Malo mu je teže tek kad kabinu opteretimo s četiri odrasla putnika, no s jednim ili dva dovoljno je agilan, a prosječno troši 5,1 l/100 km.

Lounge oprema serijski donosi automatski klima-uređaj, stakleni krov, stražnje parkirne senzore, infotainment sustav, povezivost s pametnim telefonom, komande na volanu, USB, klima-uređaj, 16-inčne alu naplatke, sedam zračnih jastuka, ABS, ESP, Hill holder...

>> Dvocilindarski turbo i novi dizel za kragujevački Fiat 500 L

>> Nasljednik vremešnog Punta očekuje se 2016.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.