Žele potpuno iskorijeniti švercanje: Kontrolora dvostruko više!
U tijeku je javni natječaj za nabavu 300 putnih računala za provjeru karata. Papirnate karte ubuduće će imati bar kod kako bi se smanjila mogućnost falsificiranja
Komentari 89
Kvaliteta gradskog prijevoza u Zg-u je ispod europskog prosjeka. Stoga se i cijene karata trebaju korigirati,jer su apsolutno preskupe. Ljudi neplacanjem karata iskazuju svoj revolt,jer se osjecaju prevarenima. Kada se gradski prijevoz uistinu modernizira i kada gradjani to budu osjetili,tadada ce uredno placati i karte...
još malo pa se ne bu moglo uči na tramvaj, jer bu pun kontrolora!
Nije postojalo "posljednje sniženje", jer je pojedinačna karta koštala 10 kn i nastavila koštati 10 kn. To Zagreb i dalje čini gradom s najskupljim javnim prijevozom na svijetu.
pa recite ljudima istinu,da je nas sposobni gradonacelnik unistio firmu koja posluje 120 godina,da ju nije unistio ni 3 rata druga stvar Zet se ne financira iskljucivo prodajom karata,zet se placa iz gradskog proracuna znaci ima cak dvostruki siste naplate,a,a sta netko ne zna upravljati tim novcem to je njihov problem i samo se dalje svercajte..legtimirati vas ne smiju,zadrzavati takoder
to je prva faza, druga je, imati više kontrolora nego putnika...
pa ljudi kad bi vi znali koliko se u zetu krade,nebi nikad ni lipe platili prijevoz.po njima ni 100 kuna im nebi bilo dosta.mozda dorh i tamo malo zaviri.remetinac nije dosta.gradimo zatvore ili mozda s njima treba kao u kini
GPS-om će pratiti kontrolore?! Bolje bi im bilo da GPS-om prate tramvaje pa da više ne čekam 20-15 minuta tramvaj prema Mihaljevcu, a onda dođu 8 i 14 zajedno. Još strašnije je da se isto dešava i kada se ide od Mihaljevca iako im je to polazna stanica. Na Glavnom kolodvoru ista stvar s brojem 13 i 6. Neka ZET GPS-om riješi ovakve sulude konvoje. Uz to bi mogao GPS-om uštimati displeje na stanicama na kojima su vrlo često krive informacije.
prodajom karata namiruju negdje deset posto troskova.. ovo je samo nacin ugnjetavanja sirotinje..... ljudi su ovce koje nemiliosrdno tlace .. psihologija mase je da se nebune dok ih tlace ... bune se onog trenutka kada povjeruju da bi im moglo kada povjeruju da bi im moglo biti bolje...
opet krivo, krive mjere, novi trošak i nova provizija u nečiji džep. odnosno blagajnu. Dajte napokon snizite cijene, povisiti plaće radnicima, povećajte zaposlenost u gradu, odgajajte svijest o potrebi plaćanja, prestanite pljačkati, učinite racionalizacije u ogromnom pogonu ZET-a, snizite trošak poslovanja, snizite plaće u upravi Holdinga i ZET-a, uklonite neracionalnosti, Javni prijevoz je rudnik prevelik, samo ako ima volje i odluke, hrabrih, stručnih i odgovornih ljudi. Sve novotarije u ZETU, koštale su nas zaduženja i nalazimo se uvijek na početku, troškovi sve veći, dugovi veći, efikasnost manja, prava ista!
Koliko mi je frend rekao, ak laže on, lažem i ja, kako je mjesečni pokaz u Pragu 160 kuna. I tu spada neograničena vožnja i podzemnom željeznicom. A na to sve, otišao je napraviti pokaz, i bio je gotov zaa dvije minute. Nit su mu trebali dokumenti osim putovnice, prijava boravka, ovo i ono. E pa vi koji branite lopovluk ZETa mislite malo i o tome. Preskupo, preskupo preskupo. Točka!
Sve to super i 5. Ali cijena karte je pre skupa s obzirom na uslugu koju pruza ZET. Kasnjenje autobus, neredoviti vozni redovi tramvaja. Bahatost i nekultura kontrolora i vozaca. Voze ljude kao krumpire, to se na busove odnosi. (Ne)cistoca tramavaja i buseva, itd. Kvaliteta usluge nije samo imati nove autobuse i tramvaje, to je jedan manje bitan faktor u svemu tome. Imali bi vise zarade da cijenu stave 5kn, a kaznu za svercanje za duplo povecaju. i naravno da u skaldu s time bi se morala i cijena mjesecnih i godisnjih karta smanjiti. 200kn mjesecna za zaposlene, a godisnja 2000kn. To je realna cijena koju gradani si mogu priustiti. Da Zet iskorijeni svercanje, trebali bi imati 2-3 kontrolora u svakom busu i svakom tramvaju, a to je suludo i bezvezno bacanje novca u vodu. Al eto nije na nama da kazemo kaj nam smeta, nego uprava ZETa zna najbolje ocito.
Dajte nam normalne cijene karata, i većina ljudi će radije platiti nego da se nervira hoće li ih uhvatiti inspekcija. Karte su užasno skupe.
Ja znam da mi od plaće uzimaju prirez za grad Zagreb najveći u ovoj državi i da se njime između ostalog financira zet. Također znam da im je za njihovu uslugu preskup pokaz i da od svoje mizerne plaće ne mogu izdvojiti toliko novca za nešto što sam već kroz prirez platila. Tako da nek nastave slobodno plašiti, ja ću se nastaviti švercati jer ne mogu drugačije i nije mi ni neugodno kao ni ostaloj većini ljudi koji se švercaju jer nemaju 360 kn.
Duplo i vise smanjiti cjenu javnog prevoza,i 90%mane ce da bude putnika-svercara,a ovako se enormni novci ulazu u kontrolore,i razne automate,ali mi svi znamo da je to nemoguce nasilno iskorjeniti,samo niske cjene i kultura tih inspektora-manijaka,i sve ce biti uredu.
300 kontolora uz plaću od npr 5000 kuna neto (bruto2 8200 kn) je mjesečni trošak od 2,46 milijuna kuna, što znači da bi oni da bi opravdali svoje radno mjesto morali svaki mjesec od kazni (i povećanog broja prodaje karata) donijeti toliki iznos ZET-u. Itovremeno je jedan stranac nedavno u intervjuu na Tportalu rekao da se morao dobro pomučiti da shvati gdje uopće nabaviti kartu za tramvaj i gdje je poništiti. SMS plaćanje su ukinuli. Karte su preskupe, kontrolori neučinkoviti...
Kad su tako organizirani "poslovni", neka ne hodaju k'o klošari, nego u uniformama koje svi dobiju. Kontrolorke su k'o babe s placa. Znam da je to krinka, ali je i ruglo.
Svi su u trci za brzom zaradom... Nepojmivo je da smo prvo financirali vozni park, onda moramo placati karte, pa financirati minus koji je ZET uprava pokrala... Da je karta 5 kn, mjesecna 150 ili godisnja 1000 kn, nitko se ne bi svercao... Smatram da su ove cijene realne s obyirom da su u opticaju jos uvijek tramvaji u kojima se i Tito vozio... S druge strane, dogadja nam se ono sto si dopustamo... Jer kad bi putnici svaku kontrolu izbacili iz busa/tramvaja, problema ne bi bilo... No, mi kao narod da se slozimo i napravimo nesto za sebe je nemoguce... Zato su cijene karata ovakve kakve jesu... Jer mi to dopustamo...
Pustimo nek sami sebe kontroliraju, a mi bumo biciklom ili pjeske tih par stanica koje skupo naplacuju!
Umjesto da smanje troškove oni ga povećavaju-slušam neki dan u busu neki Zetovac priča šoferu kako su nabavljene nove kamere(neznam točno na kojem skladištu ZET-a) i ustanovili su da kamere noću trebaju i reflektore-i kaže ona jbga bacili su 900 tkn.....i nikome ništa
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
neka stave cijenu karata od 3kn, a kazne od 3000kn, pa ce onda svi kupovati karte