ZET zaradi 6 milijuna kuna mjesečno samo zbog ove stvari
Prodaja karata u vozilima ZET-a u 2014. porasla je za 150 posto, otkad se cijena izjednačila s onom na kiosku, 10 kuna
Komentari 77
super mi je kak ste skroz objektivni pa ste komentare građana full istinite i iskrene stavili!! ko da čitam zadaćnicu iz prvog razreda:"meni su busevi super jer su jako lijepe boje"
Najjače mi je kad dođe kontrola u bus/tramvaj i gužva, traže kartu i ekipa im pokazuje necvikane karte jer ne mogu do početka vozila otić jer samo su tam ostali aparati za cvikanje karata. A na to kontrola počne tražit dokumente. Uvijek kažem: Nemoj im dat, nisu ti omogućili uslugu. Pazi, oni naplaćuju 360 kuna radnički pokaz, to je brutalna sramota, fuj. Svi se moraju "švercat". Navodnike stavljam jer ZET ionako plaćamo svi kroz poreze/prirez, a ne znamo koliko i kamo taj novac točno odlazi.
ZET je gubitaš jer ima previše zaposlenih koji imaju prevelika primanja. Da npr T-Com posluje na ZETov način, odavno bi propao. Ja kartu u javnom gradskom šprijevozu neću platiti sve dok se ZET financira iz gradskog proraćuna. Dnevna karta u u londonskom javnom prijevozu košta 1,10 funti, pa si sad računajte omjere ako uzmete u obzir da u Londonu postoji i podzemna i koliko je London veći od Zagreba.
Lijepo bi bilo zaključiti da smo sve manje dio "balkana" gdje je najveća odlika šverc i gdje je to narodu u "genima", ali trebat će još puno ovakvih odluka ....
Dobro. A koliko su izgubili novca smanjenom prodajom na kioscima, i koliko su izgubili novca ukidanjem SMS karata?
Umjesto godina dijeljenja besplatnog prijevoza šakom i kapom, isključivo u svrhu kupovine glasova (i neglasanja), trebalo je uvesti minimalnu cijenu (recimo, 50 kn) mjesečnog pokaza za sve ugroženije skupine i maksimalnu cijenu pokaza kojom bi se radnicima, pogotovo onima van užeg gradskog područja, više isplatilo putovati na posao javnim prijevozom nego automobilima. To i simbolična cijena jednokratnih karata od par kuna (isključivo elektronskim putem), bi puno prije stvorile kulturu plaćanja no što će to ikada učiniti zastrašivanje putnika nerentabilnim kontrolnim eskadronima i natezanje s vozačima kojima je prodavanje karata dodatni izvor prihoda.
eto plaćena reklama za gradskog prijevoznika, koji je poznat kao firma lažnih diploma.... usput tko je taj Jurić, svako malo ima nešto pametno za reči... A zamislite tek da racionaliziraju poslovanje i smanje cijenu karata, koliko bi tek bili u plusu.....
zašto uzimaju lovu iz proračuna ako je to kao svaka druga usluga? tužno je to kako nas ovaj jurić farba!
"Na žalost, još uvijek kod određenog broja ljudi ne postoji svijest da je vožnja tramvajem ili autobusom usluga kao i svaka druga te da se ona treba platit" Ma je li? Usluga kao i svaka druga?? A šta kad tramvajiaji kreću sa OKRETIŠTA van ikakvog rasporeda i u sprotnosti sa onim što piše na displeju? Šta kad dođem na trg 15 minuta prije noćnog busa (prema rasporedu) da bih vidio kako mi pobjegne pred nosom? Šta kad mi preko ljeta efektivno ukinu 50% svih linija koje koristim, te još povećaju razmak među polascima preostalih? Znači ja UVIJEK moram platiti ISTIH 10kn, bez obzira ne samo na udaljenost, nego i (ne)kvalitetu usluge. A on kad me osudi na hodanje ili čekanje 40ak min na minus dvoznamenkasto nikom ništa. E pa NEMOŽE. STOKO. Ja fino plaćam kartu svakih 4-5 vožnji. Vjerujem u plaćanje usluge, ali po zasluzi. Nažalost, kod ZETovaca još uvijek ne postoji svijest o tome što znači pružati uslugu.
Ova crna žena na drugoj fotografiji je prije nekih godinu dana na stanici sa svojim kolegom ucjenjivala ženu koja nije imala za pokaz da joj da pedeset kuna pa će ju pustiti. Žena je otvorila novčanik, a oni su joj uzeli zadnjih tridesetak kuna koliko je imala u novčaniku iako se žalila da nema za život. Dobivaju plaću iz naših prireza i to veću od prosjeka, žicaju i ucjenjuju sirotinju (čast izuzecima). Ne znam do kada ćemo mi građani Zagreba plaćajući prirez od 18 posto i financirajući uhljebe tolerirati očigledan kriminal kojeg zetovci svakodnevno naočigled sviju prakticiraju.
Što je HAC na državnoj razini, to je ZET na gradskoj. Poligon za pljačku, namještanje javnih nabava i smještanje podobnih s lažnim diplomama na radna mjesta.
zašto svim zaposlenicima Grada Zagreba i Holdinga uvaljujete karte kad 50% tih ljudi imaju vlastite aute i nikakav trošak ne rade ZET-u?!? Što točno naplaćujete tim ljudima? Kako vas nije sram?
Kao i sve ostalo u ovoj zemlji, poanta je da neko svaki dan stavlja masne novce u džep.
Trebali bi uvesti i karte od 1 kune za spicu, jer tada se osjecas kao sardina u konzervi. Ili bolje da sutim da im ne bi palo na pamet da 10 kuna kostaju stajace karte, a 20 sjedece.
Javni prijevoz treba ispuniti tri uvjeta: dostupnost, vjerodostojnost i razinu kvalitete (što uključuje i cijenu). ZET to ispunjava s cca 60% ali samo onda kada nema gužve. Ukratko, ne ispunjava. Da ispunjava autima bi se vozili samo bogati.
Meh, ja napunim svoju kartu i ne ucvikam ju kad uđem u autobus, kad (ako uopće) dođe kontrola ja kartu uredno pokažem, žena mi preko malog aparata ocvika cijenu i mirna Bosna.
Smatram da je normalno za svakog zaposlenog da plaća prijevoz (to se također može regulirati s visinom primanja, da se cijena radničkog pokaza veže uz visinu plaće, a ne da se netko s plaćom od 15000 kn kome je 400 kn 2,6% plaće vozi za istu cijenu kao netko s minimalcem kojem je 400 kn 16% plaće, nek se o tome razmisli) Za nezaposlene bi uz potvrdu s burze prijevoz morao biti besplatan.
Lopovi. Gdje toga ima da je vožnja ZET-om skuplja od parking karte u garaži. Sramota. Nafta pojeftinila preko 25%, a karta i dalje 10kn vozio se jednu ili 21 stanicu. Zar nije poanta da je što manje automobila u gradu i umjesto da spuste cijenu karti i pokazu, oni spuste cijenu garažama. Užas.
Sjećam se trenutka....idem na razgovor za posao i trebam proći dvije autobusne stanice, imam 10 kn u đepu i odjednom se stvore oblaci i pljusak. Taman dolazi autobus, ali obzirom da neću imat što jesti poslije, radije pješačim te dvije stanice po pljusku i dolazim mokar ko da sam plivao po savi. Ali me briga, ne dam im za 5 minuta vožnje 10 kuna. Kartu treba plaćati, ali karta im je bezobrazno skupa. Neka propadnu. Ukinuti im subvencioniranje osim za đake/studente. Ostali neka plaćaju, uključujući penziće.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
kaže čovjek da je to usluga kao i svaka druga.. zašto ih onda sponzorira proračun odnosno zašto tu 'uslugu' plaćaju i oni koji je ne koriste, zašto korisnici tu 'uslugu' plaćaju dva puta (kroz proračun i cijenu karte)