Zbog ovoga vam se na Sljeme više neće isplatiti voziti autom
Žičara bi bila gotova do kraja 2017. pa bi se gradila i druga trasa, od vrha do Bistre, čime bi se spojila dva kraja Medvednice
Komentari 78
Nek napravi downhill biciklisticke staze i imal bu duplu sezonu. kao sto npr rade francuzi, kanadjani i sl.
Slažem se,autima zabraniti preko sljemena jer zagađuju, a stara žičara neki kažu trebala je biti obnovljena, pravogovoreći već je bila stvarno starudija kao i kabine, ali nije trebalo toliko čekati od gašenja stare.
nažalost, dugo ćemo mi još autima na sljeme 😫
Stalno se spominju ti zeleni projekti po Medvednici a na kraju ispadne da posijeku cijelu hrpu šume i to zovu super osviještenim " zelenim projektima" Zadnjih godina Hrvatske šume su doslovce uništile hrpu puteva sa bagerima da bi se domogli drveta. Dokaz tome je put od Lagvića u Šestinama samo treba pogledati što su tamno napravili. A najnovije devastiranje su napravili na Medvedgradu kada su proširivali puteve sa bagerima.
Sredinom sljedece!?
Zivi bili, pa vidjeli... Sad imam skoro 5 banki, od kad sjecam za sebe pricaju o rekonstrukciji - prosirenju OŠ Kustosija, ali cini se da cu gradjevinu gledati s Mirogoja. Bojim se da je ovo jos jedna...
kako bi to bilo dobro!!!! treba delati!!!!
Milan, Milan Blenton
I na koji način misli Banderas naplaćivati cestarinu na javnoj cesti, koja uz to još vodi kroz dvije županije?! Nemoguće, a ni žičara se neće glasati. Očajni pokušaji stvaranja privida "delanja" kako bi se ušlo u Sabor, i da bi koaliciju uvjetovao zaustavljanjem istraga protiv sebe.
A tunel? Kaj je na to pozabil.
Dok je bilo para ko blata, ama baš ni jedno svoje veliko obećanje nije ostvario. Sada para više nema, ali zato planova ima, skoro pa više nego u vremenima debelih krava. Zbilja, samo za maloumne.
U normalnom gradu gradska uprava razmišlja kako da građani idu javnim prijevozom na posao, a vikendom se po planini rekreira - pješice. Ali eto... kod nas ljudi ne rade pa se imaju vremena vozikati, rijetki rade, a još rjeđi delaju.
Zanimljivo ali već u samom startu nedorečeno i puno felera (kak bi mi zagrepčani rekli) ... Prvo - Sljeme je podijeljeno između tri županije - Grada Zagreba, Zagrebačke i Zagorske županije. Pa tako Grad Zagreb ne može i nema pravo naplaćivati dolazak na Sljeme sa zagorske strane ... Drugo - Da se ne naplaćuje dolazak automobilom (jer mnogobrojni su razlozi zašto se gore ide automobilom ili bilo kojim drugim vozilom) žičara bi trebala biti raspoloživa 24 sata dnevno 7 dana u tjednu 365 dana u godini. Stara žičara to nije bila a neće ni nova ... Treće - U staru žičaru nisu puštali pse a kako danas puno ljudi na Sljeme dolazi sa svojim ljubimcima ukoliko njihove ljubimce ne puste u žičaru (možemo krenuti analogijom vožnje u tramvaju) ... U svakom slučaju, odluka od naplaćivanju dolaska na Sljeme automobilom može se vrlo lako srušiti na bilo kome sudu jer se tako razni ljudi na temelju raznih razloga mogu žaliti uključujući tu i ugoste na i u podnožju Medvednice a koji se nalaze u "sljemenskoj zoni" ... Većina ljudi ionako ne Sljeme ne bi dolazila vlastitim automobilom da imaju alternativu (autbus nije alternativa jer u njega recimo ne mogu sa psom). A prave alternative neće biti čak ni sa novom žičarom iako će ona definitivno smanjiti priljev automobila na Sljeme čak i bez naplate cestarine ... Dakle tko tu koga ...?
samo nek se radi, neki dan sam bio u Splitu i kad vidim tamo ceste, fasade isl Zagreb je svjetlosne godine ispred, a da ne govorim o ostatku HR ili istočno.
Bas bih volio bidjeti tko ce mi naplatiti 200kn za voznju po javnoj cesti. Ovakav idiotski prijedlog moze dati samo maloumna osoba. Misli li netko na one koji jos uvijek rade u ovoj drzavi i kojima automobil sluzi da bi zaradili za kruh. Sljeme je samo jedan od vrhova u ovoj drzavi i nista vise...Krebill do krebilaa...nevjerovatno.
Gospode bože...Zar ovom netko još uvijek vjeruje? Tko živ tko mrtav, tamo neke 2017. Eto, tak "dela" vaš Bandić. Izobećava sve živo, a kad ništa od toga ne napravi, kod slabomislećih stvorenja ipak ostaje osjećaj da nekaj dela. Taman da dobije izbore kada takvi ispužu na birališta. Nikad izgrađena "sjeverna transverzala", nikad ostvaren projekt uzdignute gradske željeznice, Terme u Blatu je prvi put obećao prije nekih tamo izbora još u prošlom desetljeću, promašena priča sa sanacijom Jakuševca još 2003...Sada se pojavila i besmislica dostojna jednog Baruna Minhauzena o povezivanju Kvatrića s Velikom Goricom... Na kraju će od tih svih strahobalnih obećanja ostati samo par kumovih fontana. E moj narode...
a šta je sa onima koji samo prolaze preko Sljemena za Zagorje?!?
hahaha - pa ovo više ne prolazi ni kod vrtićke djece - zadnjih 15 godina, od kad je prvi put postao gradonačelnik, prije svakih izbora bandić priča istu priču za naivne. zaista je sramota da 15 godina nije napravio NIŠTAA u vezi žičare ... samo priča priče... i otvara kružne tokove i 50 metara asfalta po predgrađu. katastrofa od gradonačelnika.
Obećanje, ludom radovanje.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Daj Bože da ju sagrade. Meni osobno ne treba idem pješice ,ali to bi za mnoge turiste i one koji su slabije kondicije bila atrakcija i da vide ljepote Sljemena i pogleda s njega.