Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 6
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Javni prijevoz
Povratak na članak

Od 1. veljače bez SMS karte, a zetovci neće u kontrolore

Iako ih je sto bilo planirano premjestiti na posao kontrolora, popunjeno je dosad, kako neslužbeno doznajemo, 20-ak mjesta

Komentari 36

BU
bubby
21:48 18.01.2012.

Svatko normalan zna da mora imati kartu (kako kod svih prijevoznika tako i kod ZET-a), a sa onim ostalima bolje vam je: NE IMATI POSLA.

VL
CH
chemica
21:47 18.01.2012.

Ajde reci šefu u privatnoj firmi da ne želiš obaviti neki posao. Nema kolektivnog ugovora, sindikat se ne usudi pisnut...Tako je to u okrutnom kapitalizmu. Bitno da naše \"zetonje\" još uvijek žive socijalizam. Zahvaljujući Milanu Bandiću, glavnom krivcu za kolaps našega grada.

VL
SB
sbb
23:08 18.01.2012.

Bye-bye ZET - voznja od Vjesnika do Jelacica taxijem oko 22-23 kune. Znaci dvije osobe, svaka po 11 kuna, sto je na kraju manje od tramvaja. Pametno od Holdinga.

VL
Avatar deja
deja
23:27 18.01.2012.

Ljudi se zale da nema posla, a zetovic ne zele radit....pa onda dajte oglas da se i drugi ljudi mogu prijaviti i obavljati posao kontrolora U Kanadi je napravljano da se moze uci u tramvaj ili autobus samo kraj vozaca koji pregleda ili proda kartu Zetovci, pogledajte kako je oraganizirano u drugim zemljama pa mozda dobite kakvu ideju, a ne samo izmisljavati toplu vodu.

VL
SN
snovakor
23:37 18.01.2012.

Ovi u ZET-u s Milanom Bandićem na čelu ne znaju uraditi normalan cjenik, po kojem bi i ZET isplivao iz crvenih brojeva !! Računica je potpuna jasna i čista....SPUSTITE cijenu na 3-4 kune po vožnji i garantirano će svi putnicii imati kartu !! Ukinite sve besplatne karte i tim najslabije stojećim ljudima dajte jeftinu mjesečnu kartu ...npr. od 30 kn ... i čak bi ZET zaradio a ne gubio...i još ima toga !! A ne ovako kako ti amateri rade. Nemaju pojma, važno da njih nekoliko uživa na svojim pozicijama i jeb...im se živo za sve....i onako imaju ZET radnici besplatno.Čemu oni imaju besplatno ?? Kad pune npr. INA-ini radnici benzin u svoje aute isto im nije besplatan benzin ??? ... mislim radnike na pumpama... Što su onda ZET-ovi radnici nešto posebno ovdje ?? Halo ??? Ma treba USKOK isto pročešljati ovaj ZET !!

VL
VI
Vito
06:09 19.01.2012.

Javni gradski prijevoz morabiti besplatan. milan bandić je oprostio plaćanje najamnine svojim ugovorom o najmu u koji je upisao zastaru zane plaćanje nakon jedne godine i time osigurao nedostatak preko dvije milijarde kuna (2.000.000.000) u gradskom proračunu... Za manje odod tisuću (1.000) kuna mjesečno njegov pajdaš nasred Jelačić placa usred zagreba dnevno ubire sigurno više od nekoliko tisuća kuna, što znači da u jednom mjesecu plati stanovnicima Zagreba 1000 kuna, a pokupi najmnaje 30.000... Platit će stanovnicima za ta tri mjeseca 3.000 kuna, a od njih će uzeti preko 100.000 kuna... I stanovnici bi za takvu rabotu morali plaćati javni gradski prijevoz? Koliko košta jedna kavica, manje od 1dl vode u toj čergi? Oko deset (10) kuna... Uđite u tu čergu, izbrojite koliko ima naivnih paće te vidjeti kako jeftino zarađuje i neplaća stanovnicima Zagreba cijenu koju su stanovnici platili kako bi javnim gradskim priejvozom došli do čerge...

VL
VI
Vito
06:13 19.01.2012.

18.01.2012. u 23:27h deja Kad će hrvatskaimati iste gospodarske uvjete i jednake plaće kao Kanađani ondase javi... Do tada šuti i uživaj izvan Hrvatske i zagreba, jer je očito dati se nije sviđalo u Hrvatskoj pasi zbrisala daleko i sadsad želiš soliti pamet s punim želucem i novčanikom...

VL
VI
Vito
06:25 19.01.2012.

18.01.2012. u 21:48h bubby Znadeš li koliko je milan bandić prošle godine potrošio novaca stanovništva Zagreba za plaće profesionalnih \"sportaša\"? Najmanje četrdeset milijuna (40.000.000) kuna za samo dva profesionalna kluba -cibonu i dinamo... I tako svih proteklih godina... A javnostinosti govore kako nemanovaca za javni gradski priejvoz... Zašto upoće daje novac profesionalcima koji dobivaju milijune eura i još uzimaju novac stanovništvu Zagreba? Zašto grad Zagreb uzima stanovnicima iz plaća 18 % poreza? Zašto direktor ZET-a ima plaću veću od 15.000 kuna? Zašto vozači ZET-a imaju plaću veću od 6.000 kuna? Kako je moguće da oni redovno primaju plaću, a nemaju novaca? Koliko je gradskih apartčika koji očito ne rade svoj posao kako treba, aprimaju redovno iznad prosječne plaće rapubike Hrvatske? Zašto bi takvo bahato ponašanje stanovnici Zagreba plaćali?

VL
VI
Vito
06:25 19.01.2012.

Ako ZET nema novaca za poslovanje nek bankrotira... Neće biti niti prva niti posljednja tvrtka koja će propasti zbog neodgovornog rukovodstva... Koliko ima \"zaposlenih\" u ZET-u, oko 4.000? Preko 320.000 je i tako nezaposleno, od toga sigurno ima puno vozačaača koji bi radili za puno manje novaca, oko 1200 kuna... Za 2400 kuna imate potpuno nove vozače i rukovodstvo, jer će biti sretno kad ih se zaposli...

VL
ZE
.zeitgeist.
07:50 19.01.2012.

ZET ima 1500 prekobrojno zaposlenih koji su bespotrebni i koje plačaju građani Zagreba. ZET je na gubitku i jer je Bosanac na čelu Zagreba provodio predsjedničku kampanju godinama prije izbora, pa je tako omogučio besplatan prijevoz svima, osim zaposlenima koji jedini uplačuju prireze. I dalje bi zaposleni građani trebali plačati karte studentima i nezaposlenima.

VL
RA
radnica
08:40 19.01.2012.

Kad će jednom netko zbrojiti koliko košta sav taj posao oko karata - izrada, odlučivanje, tisak, evidencija, prodaja, svi ti ljudi koji sudjeluju u cijelom tom procesu od onih koji donose odluke pa do onih koji kontroliraju putnike. Nikad nisam čula podatke o tom izračunu. Isplati li se uopće ta naplata ili troši više nego što donosi?

VL
TO
tonkica
09:09 19.01.2012.

Ok, nema problema, neka postave šaltere u tramvaju pored jednih vrata i neka otvaraju samo ta vrata za ulazak, ali neka izvole uvesti plaćanje po broju stanica, a ne da je cijena jedne stanice jednaka 20. I taj zet je totalni isprdak, koliko novih autobusa na plin su kupili i nisu u funkciji već dvije godine jer gospoda nisu napravili infrastrukturu za takav vozni park? Sada građani plaćaju njihove minuse i debilno poslovanje.

VL
MA
maksimus
10:03 19.01.2012.

Pitanje mozda i dva,Vito da si vozac autobusa u Zetu,da radis u cetiri smjene,blagdane,subote i nedjelje i da dnevno odgovaras za stotine ljudskih zivota koliku bi si ti placu odredio,bas me zanima,jer gdje god se ti pojavis sa svojim komentarima uvijek si protiv svih,gdje to ti radis kad stignes toliko biti aktivan na svim portalima???

VL
DU
Deleted user
11:39 19.01.2012.

Evo riješenja za ZET: 1.Od 4500 zaposlenih treba ostaviti samo vozače busa i tramvaja 2.Servisiranje vozila povjeriti vanjskoj firmi,a dosadašnjem servisu udjeliti nogu 3..U administraciji treba raditi do 200 ljudi 4.Uvesti naplaćivanje karata po prijeđenom putu ( napr. jedna postaja 10 lipa) 5.Uvesti vanjsku firmu za kontrolu karata i dati im veće ovlasti-i mogućnosti zadržavanja silom prekršitelja ako ne želi dati na uvid dokumente iz kojih je vidljiv njegov identitet 6.Smanjiti cijenu karte na realnu kao i cijene pokaza 7.Za bilo kakve informacije uvesti besplatan broj telefona,a zabraniti bilo kakvu komunikaciju putnika sa vozačem 8.Izdignuti tramvajske tračnice ili drakonski kažnjavati vožnju po žutom traku 9.Semafore prilagoditi tramvajima,a ne osobnim vozilima 10.Uvesti isključivo niskopodne tramvaje i autobuse. 11.Postoji i mogućnost da svi imaju besplatan prijevoz.Ali svi.A ne pojedine kategorije. 12.Ukinuti noćne tramvajske linije.

VL
Avatar Vuglec
Vuglec
11:39 19.01.2012.

Kada će u ZET-u uvesti alkotestiranja za vozače i vozačice tramvaja i autobusa?

VL
IG
igorl
11:47 19.01.2012.

Hehe, krenut ce kosta sa kratkim voznjama po pruzi, tramvaj cameo ce 2-3 covjeka vozit za 10 kuna po glavi, a ne 20 kao sto bi to zet htio. Nemate pojma koliko ekipe ide taksijem na posao ovih dana, samoo se trebas dogovorit s 2-3 kolege iz kvarta i to je to -> svaki dan te ispadne cca 15 kuna, prakticki ko pokaz za tramvaj / bus, a nitko ti ne pljucka za vrat i ne smrdi... I.

VL
PU
pumbica
11:57 19.01.2012.

Takoje putnici bi trebali.Sada taksijem iči na posao.I još ga dopela do mjesta gdje treba,a kontrolori neka se voze.Pa ima dosta sada taksija.I tako treba monopol zeta razbit....

VL
LA
larala
12:35 19.01.2012.

kak su ovi zetovci genijalni, kontrolori ce na stanicama provjeravati karte....ocemo li ih na tim stajalištima trebati i štancati pa ak tramvaja nema sat vremena s istom se možemo voziti još samo pola sata ili cemo i dalje imati mogucnost poništiti kartu u vozilu po slobodnoj volji...jer je bitno da smo ju kupili?

VL
XY
xyzzyx
12:48 19.01.2012.

Zet propada jer se rulja vozi bez karata i to istima nije ni malo čudno. Kao da je najnormalnije ući u autobus i besplatno se voziti (tak se i u taksiju bespaltno vozite) i prigovarati gle autobuse kak su jadni , i ovo i ono. Gospodo ako se želite voziti platite kartu i vozite se. ZET nije tu da bude socijalna ustanova već dohodovna tvrtka. Ako stvara gubitke, šta mislite kome ih stvara, svemircima? Ti koji se šveraju kradu od od onih koji plačaju, ili ti to je isto kao da uđeš u trgovinu uzmeš kruh i mlijeko i odeš da neplatiš...

VL
Avatar Radovan
Radovan
12:49 19.01.2012.

Žalosno je što je sistem plačanja SMS-om bio inovacija i u njega je uloženo dosta novca, no ispostavlja se da je i to još jedna loša insvesticija koja se ukida i dokazuje koliko nesposobni ljudi rade u ZET-u! Što reći, nemam riječi.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.