U matematici previše detalja, nepotrebno čak 30 posto gradiva
Ovaj predmet treba povezati sa svakodnevnim, životnim situacijama kako bi učenici shvatili da nije svrha sam sebi, kažu stručnjaci
Komentari 34
Razdvojiti treba Matematiku od računa.! . . . . . . . . . . . . . . . . . . Matematika razvija mišljenje. . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . (kako je već 'fidelio' rekao) Osnovna svrha matematike u osnovnoj školi jest da razvije ljudski mozak u apstraktnom mišljenju i zaključivanju.
Matematika je zakon i najviše razvija mozak. To što su naša djeca degene...ci to je druga stvar. Manje ajfona, više vježbanja!
Smanjili smo sate likovne kulture, glazbene kulture i uveli vjeronauk. Sada idemo dalje i 30% možemo smanjiti matematiku. Polovica koji laprdaju na komentarima ne razlikuje račun od matematike.
Matematika razvija mišljenje. Primjena matematike je zaista posvuda, ali osnovna svrha matematike u osnovnoj školi jest da razvije ljudski mozak u apstraktnom mišljenju i zaključivanju. Postoji hrpa zadataka koji su zadaci sa životnim situacijama (Ako Maja ima 5 jabuka...), a ono što jest je da je lakše ne učiti nego učiti. Matematiku ne treba skratiti za glavu, klince treba naučiti da ima nešto osim smartphone-ova i fejsa. Na kraju, njih ne bi bilo bez matematike.
"Neka uče samo ono što će im trebati u životu!" A, tko to zna što će im trebati u životu za 5 ili 10 godina?
Netrrba matematiku smanjavati nista, naravno da ce politicari smanjavati matematiku da zaglupe vec ionako zaglupljen narod. da se malo vise trazi na matematici nebi danas imali tolike budaltine koje dizu kredite za gluposti, nego bi razumjeli da je takav nacin neodrziv. u ostalom svi dosadasnji vladajuci nsu imali pojma o matematici (zavrsili drustvene znanosti) i vidimo gdje su nas doveli. naravno da nekima nece trebati niti 20% onoga sto se uci iz matematike, a ro je zato jer su lijeni i ne razmisljaju. sa matematikom si mizemo drasticno povecati kvalitetu zivota i smanjiti stres je ce mo bolje rasporedjivati budzet.
Meni nije jasno nešto... ZAR SE JOŠ NITKO NIJE SJETIO JEDNOSTAVNO PREPISATI PROGRAM OD NIJEMACA ILI FRANCUZA ILI ENGLEZA ILI KINEZA??? nije li to jeftinije i učinkovitije, jer njima očito dobro ide?
Dobro jutro hvala Bogu nema politike bolje i matematika nego politika.Ovde na portal zna biti tako dosadno pa se nekada pitam da li uposte ovde ima slatkih zgodnih frajera .Lep pozz svima od jedne Hrvatice iz Sida
Žalosti me što sam tijekom školovanja mrzio matematiku iz dna duše. Valjda nisam isključivi krivac za to (obujam gradiva, profesori koji predaju naprednim učenicima, a ostali tko vas j....). Zanimljivo mnogima je Povijest bila dosadna, a meni te činjenice sjedaleale u glavu kao dječja igra, ali nikako se skoncentrirati na matematici i riješiti zadatak do kraja kako spada.
Zato treba reći da se PDV povećao za 2 postotna poena, a ne za 2 posto. . . . . . . . . . . . . . . . . 2% je 2*1/100 , tj. to je 0,02.
Isto kao i u auto školi. . . .E, sada bi netko vozio a ne bi htio učiti i vježbati i za to mu je kriv instruktor, auto, znakovi i cijeli sustav.
U matematici ništa nije suvišno. Sve to treba znati da bi se stvari razumjele. Ako ćemo o suvišnim stvarima, marksistički bs po imenu Građanski odgoj je u potpunosti suvišan i bespotreban.
Nikako sakacenje matematike!!! Rezultati su takvi jer nastavnici ne znaju na koji nacin predavati matematiku. Matematika nije samo prepisivanje brojeva po ploci, sto uglavnom nasi nastavni rade. I onda se pitaju zasto antipatija prema matematici. Zasto losi rezultati. Bolje bii bilo odabrati prave ljud sto ce predavati matematiku. Zatim koristiti vise methoda kako pristupiti dacima, jer svi ne razmisljaju na isti nacin. Prilagoditi matematiku njihovom uzrastu i interesovanjima. Prikazati im gdje se to koristi u kojim zanimanjima kako.. zasto? Koristiti mozda i kao neku vrstu drustvene igre. Pribliziti se mladima. Napraviti matematiku interesantnom da je daci zavole. Sa pravim pristupom i trudom i oni „slabi“ daci mogu biti solidni ako i ne odlicni ako im se pristupi na pravi nacin... Àko nam ministri znanosti idu u USA po zadatke, zasto nas ovo cudi? Nasi maldi moraju biti od malih nogu zatupljivani. Nista vise nego poslusni robovi! Ne dati im pravo da im se mozak razvija i da misle svojom glavom ni pod koju cijenu! Samo ih nauciti da broje do 9 , abecedu I da bude poslusan i to je za roba dovoljno! Absolutno je suludo smanjivati gradivo matematike. Roditelji sve i jedan bi se trebali ustati protiv ovoga ako imaju iti malo pameti. Ovo je sakacenje nase djece i nasog obrazovanja. Ovo je pravljenje puta za privatizaciju skola na bogate i sirmoasne. Siromasni ce biti ovi sa osakacenom matematikom jer su siromasni i bit ce robovi (Kao u USA javne skole – smijurija od skola i upropastavanje mladih). A kasnije ce se sve to odbiti djeci od glavu koju nitko nista ne pita! Sramota! Roditelji se trebaju pobuniti ako zele svojoj djeci imalo doboro!
nase skolstvo je u banani. dodes u skolu i 7 sati te bubaju cistim informacijama. imas osjecaj da je kraj nastavnika hrpa informacija i on ih lopatom razbacuje po ucenicima.nekoj djeci to odgovara i ona postanu odlikasi, odu u srednju, odaberu smijer koji trazi malo vise prakse i onda bude kuku lele, drz nedaj. Ima i onih koji osnovnu produ na jedna, upisu nesto gdje se cijeni praksa pa postanu odlikasi. To je prvi problem skolstva, naci sredinu izmedu teorije i prakse, a drugi problem je sto svaki ucitelj,nastavnik i profesor ima jednog ili vise djece koji su mu drazi od ostalih a klinci takve stvari primjete
Ako je 30 % gradiva iz matematike nepotrebno...pa ukinimo to što je nepotrebno i valjda će onda biti bolje za učenike...O tome se govori niz godina ali neprimjenjuje se na licu mjesta...u školama.
Već je ranije netko komentirao izjavu matematičara P.Maldinića o PDV-u. Ako je novinar tu izjavu ispravno prenio, ne čudim se da takav "matematičar" zagovara smanjivanje nastave. A ako novinar nije dobro prenio tu izjavu, onda to ne bi bio prvi put da Večernjakovi novinari pokazuju svoje neznaje pučkoškolske matematike. Samo naprijed, na slijedećim ispitivanjima naši đaci će proći još gore.
Glavno da klince uče tko je Linić, Merzel i drugi političari. Zanima me koliko će im to trebati u životu. A s matematičkim vječnim i globalnim zaključcima đake treba što manje upoznati. Ovo je stvarno sumrak u tzv. zemlji znanja.
ne razumijem kako je povećanje sa 23 na 25 povećanje za više od 9%. Valjda skoro , nikako ne više.
Na nastavi se podučavaju limensi, logaritmi, meridijani i slične stvari za inženjere i matematičare a ze korisne stvari kao na primjer menađment kučnog buđeta se očekuje da učenik valjda spontano shvati. Neugodna istina je da bi matematiku (ako bi mogli birati) nakon negdje 5-6 razreda u večini škola pohađao jedan ili dva učenika a ostale to nebi zanimalo/bilo im relevantno za zanimanje.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
...Karl Friedrich Gauss (1777.-1855.)... Matematika je kraljica znanosti, a teorija brojeva je kraljica matematike.