Trasa zbog okoliša ne može ići dubrovačkim područjem
Prvi dogovori vezani su tek uz prikupljanje novca za izradu projekta. Predsjedatelj BiH: Milanović na sastanku nije rekao da odustaje od trase kroz Hrvatsku
Komentari 90
Izdali su interese Hrvatske, za braću u Republici Srpskoj, kroz čiju teritoriju ide autoput.
Ova vlada "gura" Hrvatsku u nekakav "savez regionalnih država", kada te države uđu u "EU", zbog toga bi i "dijelili" autocestu sa regionalnim državama. Kada se, ako se, jednog dana budemo vozili takvom autocestom, svaka regionalna protuha, će nas kontrolirati.
pa ovi niti lagat ne znaju kako treba.
Zbog zaštite 12 šišmiša neće se graditi nova hidrocentrala kod Dubrovnika, za autocestu je problem okoliš, a već je u prostornim planovima dubrovačke županije. SDP-u ne treba dati ni ovce da čuvaju jer bi ih od 10 izgubili 9.
Trasa zbog okoliša ne može ići dubrovačkim područjem...................jeli stvarno u pitanju okoliš (viadukti, tuneli i sl...dakle skuplja izvedba) ili naša vlada popušta pred EU i regijom ??.......Ako smo u HR izgradili skoro 90 % autoputa prema Grčkoj (daleko više od svih zajedno) pa možemo još i onih 10 % pa makar bilo i skuplje. U konačnici će se to isplatiti.
@BABATUNDE Autoput i ide izvorno kroz Hrvatsku, oni su ga skrenuli u korist Republike Srpske.
Gdje god se okrenes ovi na vlasti rade protiv Hrvata i Hrvatskih interesa jako zalosno.
Istina je, zato u Istri zbog okoliša rade još veću elektranu na ZDRAVI ugljen! Ovima je očito zdravlje na prvom mjestu. Srečom da im je mandat pri kraju inače bismo postali zdravi kao sjevernokorejci.
Koliko god je moguce autobahn mora sto vise kroz Hrvatsku. To je i idiotu jasno. A troskovi bilo cega a skupoga, jako brzo se vracaju. Neka odu politicari do banaka, dobit ce novce za autoput sigurno. Zasto ? Ako se napravi, a hoce, to ce biti najprometnija cesta EU !!!!!!! Zasto to negovore ? Sav promet bi se skratio za Istanbul za 1 dan ! A ljeti turizam ? Svi koji idu za Grcku prolazili bi Hrvatskom, to se zove "pametno". Onaj tko to napravi napravio najvise za Hrvatsku, a nitko nema nista protiv da clanica EU radi u svom interesu.
Tako su i Savu skrenuli u Hrvatsku da nebi srbi plivali a sad skreču autocestu da nebi Milanovićevi dragi zemljaci ostali izolirani.
Ima ona jedna pjesma koja kaže ".....laže selo lažu ljudi......"
@kamatar Nemaš ti pojma o životu, autoputevi se ne grade da budu isplativi, jel isplativa Vojska, kanalizacija, vodovod, Vlada, koliko je Vlada zaradila? Ajmo ukinuti Vladu onda. Smiješno je kojim se trkovima i podvalama služe ovi na vlasti i njihovii poltroni. To su stvari koje suvremeno društvo mora imati.
lažovi i diletanti, naravno da trasa nije problem, problem je u komunističkim i jugoslavenskim glavama koje ne mogu prežaliti "ove prostore"
Mirando Mrsic je poceo buzgoljaviti sa koliko godina ce se ici u mirovinu g. 2038 - a Zoran Milanovic, Siniša Hajdas-Doncic i Andro Vlahusic poceli su buzgoljaviti kako ce se kroz BiH g. 2030 do 2050 graditi autoceste... A jos niti neznamo ali ce Kukuriku uopce jos i ostati do kraja mandata na vlasti!
Umjesto trivijala kao što su gay brakovi i ćirilica valjalo bi za ovo raspisati referendum s obzirom da su ugroženi nacionalni interesi čije će se posljedice osjećati dokle god postoji interes kao nacionalan.
Dok god je osuđenik na čelu grada Dubrovnika ( Vlahušić, kriminalac, a gradonačelnik), šta može jug Hrvatske očekivati? Ovo se samo u Hrvatskoj događa, čovjek osuđen, a gradonačelnik i dalje... Žarka Sekulić alias Merzelica trenutno nije tema.
A golf tereni sa čitavim naseljem? A hidroelektrana na Ombli? Je li to devastira grad pod zaštitom UNESCO-a?
Koje plasirane lazi. Trasa do Osojnika je vec davno predvidjena....ne postoji nikakva eko ugrozba za autoput do Osojnika.....samo izuzetno neinteligentna ili zlonamjerna vlada i predsjednik mogu ekonomski interes trase kroz drzavu...preusmjeriti drugoj drzavi...
Treba stovise ceste, a cvoriste blizu Dubrovnika, pa to kuzi svako tko se bavi turizmom i most naravno. Lijepe li ceste ! Hrvatska je prometno neizgradjena i svaka zemlja bi to napravila. Sta kosta da kosta. Dajte informaciju o koncesiji za salu, pa bi vidjeli navalu !!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo je katastrofa ako nemamo kao clanica EU mogucnosti skrenuti autoput u korist Hrvatske.