Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 132
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
spas od izumiranja
Povratak na članak

'Rođenje svakog djeteta treba poticati sa 10.000 eura'

Hoće li mladi imati dijete, treba biti pitanje njihova izbora, a ne egzistencije, kaže prof. Akrap

Komentari 151

Avatar abakus
abakus
08:30 24.11.2012.

@Dongfeng Pa jasno mi je da ne vidiš razliku između egoizma i majčinskog ponosa, zato i pišeš to što pišeš. Egoizam je jedno, a majčinski ponos nešto je sasvim drugo. I nemaju veze jedno s drugim.

VL
Avatar pupoljak
pupoljak
08:31 24.11.2012.

Da, i što će biti za godinu dana kada potroše tih tisuću eura. Opet nemaju posao, nemaju stan, a imaju dijete. Što onda? Mudrijaši, ostavite se zagovaranja "nagrade" za rađanje djece, nego budite konstruktivni pa predlažite i borite se za otvaranje radnih mjesta, a onda će ljudi planirati svoje obitelji.

VL
KV
kviki111
08:36 24.11.2012.

24.11.2012. u 08:31h pupoljak je napisao/la: Da, i što će biti za godinu dana kada potroše tih tisuću eura. ---------------------------------------------------------------------------------------- Kada se potroše 1.000 eura ostane za trošiti još 9.000 eura

VL
Avatar pupoljak
pupoljak
08:38 24.11.2012.

kviki111 Da u pravu si :-) Greškica, omakne se :-) Ali kad potroši i tih 9. 000 eura, što onda, ha ?

VL
Avatar abakus
abakus
08:40 24.11.2012.

@mravac8 Ovo danas JEST jednoumlje jer se sve žene redom uvjerava da je domaćica "žena koja ne radi" i da je smisao života žene i jedini način na koji će se ona u potpunosti izraziti onaj kroz zaposlenje. Što nijee istina. O tome govorim.

VL
SP
Spezispezi
08:58 24.11.2012.

U ovakvom stanju države iluzorno je i štetno poticati natalitet kao i ulagati u obrazovanje i školstvo kada mladi listom napuštaju državu nakon školovanja. Za koga ih se pitiče, za Kanađane ili Njemce. Mi financiramo drugi ih koriste, baš prava formula. Treba mehanizam vezivanja najboljih studenata kojim bi oni nakon školovanja imali sigurna radna mjesta u RH, a ne da to određuje partija pa poslušnici dobiju mjesto a sposobni odlaze van.

VL
MR
mravac8
09:03 24.11.2012.

abakus Što se tiče ostavljanja djeteta u vrtiću, nisu niti sva djeca ista, imaš djece kojima je ostanak u vrtiću i igra s njihovim vršnjacima užitak. Jedva čekaju da se odu igrati u vrtić i plaču kada ne mogu ići.. A ako dijete baš ne voli ići u vrtić postoje druga riješenja. Postoji baka servis, može se uzeti žena koja će čuivati djete, može dijete čuvati neki drugi član obitelji, ujna, strina ......... na koncu konca može i otac ostati doma, zar ne? Može se raspored u obitelji organizirati tako da dijete kada majka radi čuva otac.

VL
Avatar El Indio
El Indio
09:03 24.11.2012.

'Rođenje svakog djeteta treba poticati sa 10.000 eura' --------------------------------------------------------------- Samo fora je u tome sto ti poticaji nebi isli za djete vec za neku limuzinu

VL
Avatar abakus
abakus
09:05 24.11.2012.

@mravac8 Ne. Jednoumlje je tvrditi da žena mora biti zaposlena da bi se "ostvarila". Žene imaju pameti ali postoji i pritisak društva i negativnog načina razmišljanja. I premalo je onih koji im govore da nije sav smisao života u karijeriri i zaposlenju i da mogu biti cijenjene i u potpunosti ostvarene i kao majke i domaćice. Ne moraju sve žene to biti, ali isto tako ne moraju ni sve biti zaposlene i izgrađivati karijere da bi bile cijenjene.

VL
Avatar abakus
abakus
09:07 24.11.2012.

@mravac8 I magare se navikne na batine, pa kako se ne bi na vrtić naviknulo dijete nakon godina provedenih u jaslicama i vrtiću, dijete koje više gleda majku u "teti" koja ga čuva nego u onoj u čijoj kući prespavaa i koje su drugoj djeci u vrtiću gleda braću i sestre koju mu njegovi roditelji nisu dali.

VL
Avatar abakus
abakus
09:24 24.11.2012.

@Spezi Stanje u ovoj državi jednim dijelom i jest ovakvo radi jedne razmaženosti većine ljudi u njoj. Poticanje nataliteta kao prvo posao je na dugi rok (djeca koja će se sada roditi ući će u proces rada tek za 200 i više godina, a tada tko zna kakve će biti prilike i neće li nam nedostajati radne snage), a kao drugo time se i ljude potiče na to da ozbiljnije shvate život i trgnu se, da počnu mućkati glavom i razmišljati o tome kako prehraniti obitelj, da se odluče na samozapošljavanje, da i ozbiljnije počnu gledati na svoju ulogu u društvu i potrebu promjene kriminalnog mentaliteta vrhuške (i mnogih drugih) u njemu. Itd.

VL
VA
vlad_antoine
09:27 24.11.2012.

Meni se žena može ostvariti kroz dodatan prihod na zajednički račun jer sa svojom plaćom ne znam kako bih plaćao kredit, režije, hranu i sve potrebno za novorođenče. Žalosno je što sam postdiplomski obrazovan i plaća mi je nešto većaća od tajnice. ha ha Tako da uz malo sreće i ja ću svoje sjeme sijat drugdje.

VL
FM
Farma Mouse
09:32 24.11.2012.

10 soma,pa ovim stručnjacima očigledno nije jasno da u hrvatskoj radanje dijece je i sada biznis,,,npr tu na pešči romi,nigdje ne rade ,na socijali su,i samo štancaju dijecu,,i uzimaju lovu kad istekne lovica za prvo ,pa napravit ce se drugo,treće... e moji stručnjaci

VL
Avatar abakus
abakus
12:19 24.11.2012.

@mravac8 Jedno je dijete od godine, dvije, tri, pet, a drugo je dijete od 6 i pol godina. Pored toga, djeca u prvom razredu imaju samo 3-4 sata dnevno i ona su vrlo brzo opet kod kuće - ako ihh ima tko u toj kući dočekati. Inače ostaju na produženom boravku tj. cjelodnevnom boravku u školi. Pedijatrica kod koje smo išli s djecom jednoga je dana, kad nije bilo gužve, moju suprugu pozvala da sjedne i tada joj je rekla kako joj se divi, kako gleda cijelo vrijeme kako su nam djeca dobro odgojena i sretna, kako je njezin sin par dana prije kad se umorna vratila kući rekao da ona nikad za njega nema vremena. I da je odlučila postati domaćica. I učinila je to. To je sve što ću o tome reći, a ti sama zaključi dalje.

VL
Avatar abakus
abakus
12:08 24.11.2012.

@lukarak Iznijet ću ti svoj primjer, ne da bi se hvalio, već da vidiš kako izgleda životni put mladog čovjeka koji ima veliku obitelj koju sam prehranjuje (supruga domaćica). Oženio sam se odmah nakon faksa, zaposlio se na slabo plaćenomom radnom mjestu jer mi je to tada kao početniku bilo jedini dostupno. Stan smo unajmili. Djeca su krenula, da bih obitelj mogao prehraniti tražio sam sve poslove koje bi mogao raditi i paralelno učio (upisao magisterij). Malo pomalo, kroz dugo vremensko razdoblje i veliki trud, pohvatao sam konce, postao stručnjak u svom području, ponude za posao stigle su mi same, jer su ljudi znali koliko znam. I u našoj zemlji i u inozemstvu. Ali kroz dulje vremensko razdoblje, ne odmah, i uz zaista puno truda i angažiranja s moje strane, često i bez novčane nakande.

VL
BO
bolesnodrustvo
16:04 23.11.2012.

Promjenila bi se nacionalna struktura stanovništva, za 10 godina bismo u Hrvatskoj imali 30% Hrvata ostalo ostavljam na maštu.

VL
MA
mamuti
19:29 23.11.2012.

trece razbijac je na putu....... a za ove koji se odluce za zivot bez djece 10% vise poreza na primanja jedno djete 7% drugo 5% preko tri i porezna olaksica

VL
Avatar comparator
comparator
19:29 23.11.2012.

Može li se dogoditi da u Hrvatskoj u jednom trenutku mladost stane nasuprot starosti i svrgne svoje roditelje i djedove s trona vlasti ? Nadam se ovakvom scenariju jer je neizdrživa tiranija konzervativnog ugnjetavanja ovih mladih i neopterečenih ljudi kojima se gadi staračko prepucavanje. Navalite draga djeco jer imate puno pravo ovue napuhance slistiti s zauzetih pozicija koje vam prijeće ne samo preživljavanje nego i opstanak.

VL
TH
than
19:42 23.11.2012.

Treba omoguciti ljudima da rade i da mogu zivjeti od svoga rada. Djeca ce sama doci s njima. A ovih 10 000 €. Pa to bi se pretvorilo u biznis - pravljenje djece, a kada ne znas kuda s njima,, onda lijepo ostavis drzavi da se brine. Imam ja slicnog susjeda. On ih nastancao za doplatke, socijalu i cim napune 18 - dovidjenja. Buduci da su mu sluzili kao sredstvo za dobijanje drzavnog novca, nije ih niti odgojio kako treba i sada se potucaju, kradu, jer nemaju gdje i od cega zivjeti. Daleko smo mi moralno od skandinavskih naroda da bi to kod nas proslo. Zato nam i je ovako. Svako gleda da ukrade i prevari nekoga.

VL
Avatar abakus
abakus
08:25 24.11.2012.

@Zucho Nepoznate su mi tvoje prilike, pa ću ovo napisati općenito. Lijepo je imati svoj stan, ali mladom paru koji nema ušteđevine pametnije je prihvatiti na neko vrijeme život s roditeljima u njihovom stanu, nego ići na kupovinu stana odod 30 kvadrata na kredit pa plaćati ogromnu ratu za stan koji je zapravo veličine kokošinjca. Pored toga, ako ostanu s roditeljima režije su zajedničke i nema potrebe plaćati drugi tv, a ako roditelji imaju internet i tu je ušteda. Zajedno se kuha - i tu se također štedi. Bolje je pričekati 5-6 godina, štedjeti maksimalno (i više od ovoga što izdvajaš sada za ratu) pa onda gotovinom kupiti veći stan (75, 80 kvadrata) uz eventualni manji kredit. Veći stanovi su po kvadratu i jeftiniji. Pored toga život s roditeljima ima prednosti kad ti se rodi dijete jer im je jednostavnije pomoći i pričuvati ga.

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 8 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.