Kopilot Lubitz poslodavcu je skrivao bolest. Klinika priznala da je liječen, ali ne od depresije!
Potvrdili su da nije pronađena oproštajna poruka te da motivi rušenja zrakoplova vjerojatno nisu bili politički ili religijski.
Komentari 105
Sto se tice lijecnickih pregleda i njihove autenticnisti,vidimo rezultate svaki dan.Koliko je sportasa umrlo na takmicenjima (prethodno pregledani) ,koliko je psihicki zdravih (nakon lijecnickog konzilija) napravilo masakre.Generalno-pravilo je da nema pravila.
nisam ni sumnjao da ćete nešto naći, pa vi ste u stanju sad reći i da je u sobi ostavio oproštajno pismo, ali nema mi baš smisla da ako netko ide namjerno rušiti avion da to traje 18 minuta
Andreas Lubitz je bio psihicki nestabilna osoba i kao takav nije smio ni u ludilu dobiti dozvolu za pilota. Trebaju kazneno odgovarati svi oni koji su mu to omogucili. Poznato je da mnogi psihopate imaju iznad prosjecnu inteligenciju. Ovaj covjekk je bio psihopat i u konacnici terorist. Price o depresiji su glupost. Da je bio u depresiji nikako ne bi mogao letjeti. Covjek je imao puno teze oboljenje, a sada se to pokusava zataskati nekakvim labavim dijagnozama. Samo psihopat moze povesti u smrt sa sobom 150 ljudi. Tocka.
sve moguce teorije...te prekinuo sa djevojkom...te poludio...te depresivan..a nije terorista?..pa da ...zaboravio sam...da je musliman bio bi terorista..
Vidim na slikama da njemačka policija iznosi iz stana računalo. Sjećam se kada su naši policajci iznosili monitore.
Osnovni problem nije njegova depresija, nego depresija standarda ovih niskodudzetnih kompanija koje ce zaposliti bilo koga kako bi ustedjeli na placi i sebi povecali profit. To je prava depresija o kojoj treba govoriti, jer dok je ovaj rusio avion i zabio se u Alpe, njegovi kolege u Lufthansi su vec danima strajkali trazeci bolje place i i povoljnije uvjete rada. Sada ce normalno sve svaliti na jednog covjeka i nastaviti iskoristavati i guliti do gole koze svoje zaposlenike koji ukljucuje i pilote u cijim su rukama miljuni zivota putnika koje prevoze.
vidjet cemo sta ce dokraja istraziti pa ce se vise znati.. istina je da su poginuli neduzni ljudi.TO JE JEDINA ISTINA NAZALOST..
Očekivano je izvješće kako je krivac "pilot". Dakle u slučaju greške na zrakoplovu, osim znatno veće odštete obiteljima žrtava, povećavaju se drugi troškovi. Tu je nepovjerenje putnika i otkazivanje letova, tu je otkazivanje narudžbi zbog srušenog ugleda i nepouzdanosti, gdje se radi o ipak znatno većim iznosima nego je to sama odšteta koju uglavnom pokriva osiguranje zrakoplova....jasno je stoga, da je jeftinije svaliti krivnju na pilota (ljudski faktor) i zaboraviti žrtve prije nego se posuši cvijeće na grobovima (naravno osim njihovih najmilijih) - ljudski život je danas u svijetu profita, nažalost, vrijedan manje od "krumpira".
Sto se tice lijecnickih pregleda i njihove autenticnisti,vidimo rezultate svaki dan.Koliko je sportasa umrlo na takmicenjima (prethodno pregledani) ,koliko je psihicki zdravih (nakon lijecnickog konzilija) napravilo masakre.Generalno-pravilo je da nema pravila.
U depresiji ili ne mogao je umrijet muški i uzeti puštu u ruke i priključiti se nekoj oslobodilačkoj vojsci - ima ih nažalost u svijetu dosta. Ako nije želio umrijeti sam mogao je još nekog krvnika povesti sa sobom a ne nevinu djecu.
@alfons x Bravo, upravo to i ja jucer rekoh nakon sto je tako brzo preslusan CVR i , naravno, okrivljen pilot. Narocito je zanimljiv detalj koji je stalno ponavljan, da je "jos i stolicom blokirao vrata kokpita". Svatko tko see i jednom (i bio pri svijesti ) vozio avionom zna da je sve u avionu cvrsto pricvrsceno i osigurano, pa i stolice, tako i u cockpitu. To jevaljda ona famozna frojdovska pogreska, ili ono, da jos malo zacine pricu, ne vidim drugo objasnjenje za izvaliti tako nesto... Razlika izmedju milijunskih odsteta rodbini u slucaju kvara aviona (poguglajte A321 Lufthansa greska kompjuterskog sustava - Prisebni piloti spasili avion i posadu , samo nekoliko dana prije ove nesrece) i par desetaka tisuca "po glavi" koliko ce isplatiti s ovim zakljuckom istrage, i velikih steta po perjanicu europske industrije, N.B. FRANCUSKI, Airbus - neprocjenjiva...
Nitko se ne pita zašto je pilot nakon nekoliko minuta leta otišao u WC. Službe sigurnosti tvrde da na kratkim prugama piloti to obave prije leta.
ja kao doktor svih nauka kažem slijedeće: tu je nešto ostalo nejasno!
Cijela prica je dosta nategnuta.Prebrzo su izašli s nekima teorijama samo na osnovu zvucnih zapisa na kojima kopilot samo diše!!! Tom logikom,ako nađu tragove da je gledao rat u Ukrajini i odrubljivanje glava što su nam priredili oni blentavi islamisti,lakolako se može iskonstruirati motiv.Još ako je nedavno nogiran od neke djevojke-gotova prica! Ova istraga ne teži da nama otkrije istinu/možda je i znaju ali je kriju/nego se ubrzano radi da se ovaj tragicni događaj što prije"turi pod tepih"i zaboravi.
Ovaj pilot nakon svih mentalnih problema i prekida avionske obuke od 6 mjeseci nije smio nikada doci za upravljac aviona. Avionska kompanija mu je mogla ponuditi neki drugi posao a ne onaj u kojem mu se daje u ruke zivote ljudi i milijune dolara vrijedne avione. Amerikanci sistem 'cetri oka' u kabini imaju u upotrebi vec godinama i nije mi jasno zasto europske avio kompanije nisu ucinile isto. Ocito da neki trebaju tragediju da bi se probudili. Ova tragedija se je mogla izbjeci i to najvise boli. Uzas kroz koji su prosli ljudi u avionu je nezamisliv...
Ako je zrakoplov pao zbog kvara to bi bio kraj AIRBUS -A320 ovako okriviti čovjeka to bi bilo bezbolno i kompanija moze nastaviti sa pogibeljnim letovima ,naravno treba biti strpljiv do kraja istrage ,ipak koji je ovo po redu pad A 320 ?!
a kako znaju da je pilot isao pisati a ne popravljati avion i zasto mu sluzi ta sjekira u avionu ?
Laž, laž, laž na laž, prokleta laž uvijek pobijedi.Da bi istina pobijedila mora proči treči svjetski rat.
Rodbina mora tužiti Lufthansu za visoke iznose jer su namjerno skrivali svoju nestručnost. Lagali su da provode odličnu obuku i provjeru pilota a sada se pokazalo da je čovjek bolovao od teške depresije još od 2009 i to su znali jer se liječio. Nikad više sa Lufthansom
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ovi istražitelji ne pljene monitore od računala kao naši...