Pilot heroj spasio 109 života jer je isključio računalo Airbusa Lufthanse
Zamrznula su se dva od tri senzora koji pokazuju nagib zrakoplova u zraku, tako da je računalo dobivalo pogrešne podatke i krenulo spuštati zrakoplov kada je dostigao maksimalnu visinu
Komentari 58
Svi koji su 4.(ili 5.? - dva različita datuma su u članku) studenog 2014. putovali iz Bilbaoa za Munchen će biti baš ''veseli'' kad saznaju za ovaj slučaj.
Procitajte sluzbeni izvjestaj ili bolje prevedite strane textove drugi put :D . Da, pilot je bio na dobrom putu resetiranja kompjutera ali tek nakon sto je dobio savjet od INZINJERA preko data veze, i poslusao ga, uspio je preuzeti kontrolu nad zrakoplovom. Nikakav heroj ovaj put. Kao ni inzinjer naravno :)...
čuj preklopio sklopke...a trebao je samo utikač izštekat iz struje...
U padu AirFrance Airbusa 330 u Atlantik prije par godina [Sao Paulo-Paris] krivac su bili smrznuti senzori, koliko se sjecam.Piloti se nisu snasli dok nije bubnuo u more. Mozda je i tu nesto slicno po sredi?
Pilot je uzeo joystick....Da li je igrao Playstation ili Nintendo?
Nije taj problem smrzavanja senzora na Airbusu od jučer za njega se jako dugo zna. Ali kompanije namjerno zanemaruju taj problem jer servis moraju platiti. Najbolje bi bilo prizemljiti sve te A320 (319 i 321) i zabraniti let dok se problem ne riješi.
bilo bi pristojno da novinar prije pisanja progugla značenje riječi "heroj"... heroj je osoba koja svjesno ulazi u opasnu situaciju da bi nekoga spasio. a ne netko tko se protiv svoje volje našao u takvoj situaciji, pa spašava goli život...
pa nije li to upravo osnovni posao pilota - da kontrolira rad opreme u avionu? jedino za to i prima plaću.
Mi stvarno imamo novinarstvo na jako visokoj razini, neznas bi li se smijao ili plakao, nisu sposobni bar sliku stavit o istom tipu aviona o kojem pisu, a sadrzaj texta nije vrijedan spomena. Svi clanci o padu Aviona su prevedenii s stranih portala.Tko zna njemacki moze odmah pratit Bild Zeitung ipak vijesti na Vecernjem Listu traju malo duze dok se prevede.
ostavite se senzacionalizma u ivim trenucima
I nakon toga njemci nastavili letjeti istim avioniima na isti način kao da ništa nije bilo. Ruši se mit o njemcima kao supermenima, ni oni otkad uvoze jeftinu radnu snagu nisu što su bili.
Kao i prije u drugim slučajevima. Kriv je pilot ili mrtvac.
ostavite se senzacionalizma u ivim trenucima
Nema tu heroja. Imam prijatelja koji je pilot i uvijek kaze ; - Ja spasavam svoju glavu,pa ako uspijem , spasio sam i ostale. -
U potpunosti se slažem sa tobom
" Slabije školovani piloti ne bi došli na ideju isključiti računalo "--Mujo iz Doboja bi isljućil "digitron" da ne računa dobro.Hallo
Slabije školovani pilot? Pa unjihovim rukama su životi pobogu. To kao da te operira slabije školovani liječnik pa ako zezne nikom ništa.
Kartu čitaj al seljaka pitaj... stara poslovica... misle oni zamijeniti ljude, ok- u tehnici još kako tako, ali izgleda da je najbolja kombinacija ljudske percepcije i tehnike... iako znam put,prije nekog sam vremena uključio gps u kolima... na vrhu brdabrda ( Lika) djevojka ugodna glasa meni kaže " skrenite lijevo"... a lijevo stijena i šuma, nigdje ni kozjeg puteljka
Nakon toliko airbusovih nesreća možda nekomu padne na pamet popraviti pogreške u konstrukcijskim rješenjima. Senzori za nagib, ubrzanje, kompas na avionu i na najjeftinijem mobitelu su u principu isti ali u izvedbi ne bi smjeli biti!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Barem promjenite sliku aviona, stavite Airbus, a ne Boeing, a članak bolje ne komentirati