Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 98
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
MORALI MIJENJATI ODREDIŠTE
Povratak na članak

Oglasila se Croatia Airlines: Objasnili zašto je avion koji je letio u Zagreb na kraju završio u Dubrovniku

Osvrnuli su se na informacije da je na letu bila posada koja nema potrebno obrazovanje za slijetanje po uvjetima slabije vidljivosti.

Komentari 29

Avatar rubinet
rubinet
15:32 28.12.2023.

Upravo zbog visokih sigurnosnih mjera ,sposobnosti letačkog kadra i dobroodržavanih zrakoplova ,na čemu joj čestitam, naša zrakoplovna tvrtka CA nikad nije imala katastrofalnih letova i smrtonosnih nesreća. Croatia airlines, samo naprijed!

VL
DA
darwil
15:38 28.12.2023.

Tramvaji nam stari 20 , vojni avioni 15,vodovod i kanalizacija 100,bolnice 100 a sve ih nadživio Manolić

VL
MO
Mox
18:49 28.12.2023.

A Rijeka, Pula, Osijek?

VL
ER
EroK
16:30 28.12.2023.

Dobro je, da nije sletio u Bgd. kako se ranije događalo!

VL
BO
BoljiSvijet
15:05 28.12.2023.

Zamišljam koja bi to bila halabuka od Uprave Croatia Airlinesa da je avion bio usmjeren n3 daj Bože radi nekog problematičnog putnika i kako bi se onda na sva zvona spominjali troškovi leta i svega ostaloga..a kad radi njihovog bahatlukaa sa u kokpit pošalju dva pilota umjesto pilota i kopilota- nikome ništa..dvostruka licemjerna pravila srozavaju ovu tvrtku kao i u slučaju one sramotne nebuloze kada su piloti umjesto u Dubrovnik radi bure otišli čak do Rima..fuj

VL
ZA
zagabria3
16:08 28.12.2023.

To je bila mudra odluka, sigurnost putnika i posade prije svega par sati manje više. Previše aviona je palo jer su piloti izigravali heroje u lošim vremenskim uvjetima. Ima i serija o avionskim nesrećama, veliki broj ih je zbog forsiranja leta u lošim vremenskim uvjetima

VL
UM
Umjereni
15:34 28.12.2023.

Znači kapetan+kapetan = manje vrijedni od kapetan + kopilot po logici i pojašnjenju CA. Posljedica jest veći trošak goriva na relaciji ZG-Dub i natrag plus, ako su ljudi imalo pametni, isplata kompenzacija zbog kašnjenja preko 3 sata. Volio bih stvarno da se javi netko ovdje sa znanjem pa da nam pojasni zašto su dva kapetana manje kompetentni sletjeti po magli od kapetana i "pomoćnog" pilota.

VL
Avatar Zgubider..
Zgubider..
15:26 28.12.2023.

Znači jedan kapetan, najviše moguće časničko zvanje u zrakoplovu, ako sjende na desno sjedalo i glumi kopilota drugom kapetanu (prvog oficira, koji je u normalnom slučaju po licencama ispod kapetana), nema pravo sjediti i gledati kako kapetan spušta zrakoplov ako je vani magla!? Pa tko je tu lud…

VL
DU
Deleted user
17:58 28.12.2023.

Slabija vidljivost? Zar ne slijeću moderni zrakoplovi vođeni sustavima i s nula vidljivosti? Ili sredstva za modernizaciju idu u K15?

VL
JO
JOZO
22:17 28.12.2023.

Kuda skroz u Dubrovnik? Pa ima i bližih postaja . A niti potres nije prepreka. Na primjer Krk ili Osijek.

VL
FI
FiniGemišt
20:54 28.12.2023.

Ne znam koliko je logičan ovaj propis EASA-e gdje dva kapetana manje vrijede nego kapetan i kopilot. Baš me zanima kako je u UK (nakon Brexita nije više pod propisima EASA-e). Zanimljivo bi bilo znati da li po UK propisima ti isti piloti (2 kapetana) na istom zrakoplovu smiju sletjeti na Heathrow po magli (a gustoća prometa na Heathrowu i Zagrebu je otprilike 30:1).

VL
RE
realisticki
18:03 28.12.2023.

Ima pilota Filipinaca i Nepalaca koji su sposobni za slijetati u svim prilikama i neprilikama.

VL
Avatar Aurel
Aurel
16:51 28.12.2023.

koje je to SMEĆE od kompanije. a takvo je i njihovo "objašenje" - taj certifikat prema novoj zakonskoj regulativi nije važeći kada kapetan leti na kopilotskoj poziciji." - to je jednako blesavo kao kad se promijeni ograničenje brzine na cesti pa 'cajcu objašnjavaš da je još "ma još prije samo mjesec dana" bilo drugačije... i još su naglasili da se vrijeme pogoršalo PRIJE nego je to najavljeno - dakle kriva je priroda!!! Potrebno je naglasiti kako je prilikom planiranja navedenog leta vremenska prognoza predviđala maglu tek iza ponoći,

VL
ŠK
škarnicl
15:43 28.12.2023.

Luda je EASA u prvom redu jer izmišljaju propise koji nemaju veze s zdravom pameću. Međutim, propisi su tu i takvi su kakvi su i svi se moraju prilagoditi pa tako i Croatia Airlines. Croatiji nedostaje kopilota pa planira daa zajedno rade dva kapetana, a za to je potrebno da kapetan napravi tkz either seat qualification. Taj dio očigledno u CTN nije obuhvatio LVO procedure pa se jasno radi o propustu same CTN, odnosno odjela odgovornog za školovanje... Napravljen je gubitak, ali nema veze jer će to ionako platiti porezni obveznici. Tako je već 30 godina...

VL
DL
darinko.latkovic
15:08 28.12.2023.

Da nije smijesno bilo bi za plakati!

VL
NO
Nordik
14:56 28.12.2023.

Da li su krivi uhljebi ili šlamperaj ovo je već previše.

VL
MT
makan tahi
15:20 28.12.2023.

u tekstu piše da su oba imali certifikat, u nastavku samo ovaj na kopilptskom mjestu, mogli su otići u holding, uključiti autopilot i zamjeniti siceve obaviti pripremu i sletjeti u maglu

VL
Avatar Tombstone
Tombstone
20:14 28.12.2023.

Ok, sigurnost je bitna, mada objasnjenje zvuci nevjerovatno. No puno je vecinproblem odabiranje najveci rupe od aerodroma u Hr. I najudaljenije usput.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.