Oglasila se Croatia Airlines: Objasnili zašto je avion koji je letio u Zagreb na kraju završio u Dubrovniku
Osvrnuli su se na informacije da je na letu bila posada koja nema potrebno obrazovanje za slijetanje po uvjetima slabije vidljivosti.
Komentari 29
Tramvaji nam stari 20 , vojni avioni 15,vodovod i kanalizacija 100,bolnice 100 a sve ih nadživio Manolić
A Rijeka, Pula, Osijek?
Dobro je, da nije sletio u Bgd. kako se ranije događalo!
Zamišljam koja bi to bila halabuka od Uprave Croatia Airlinesa da je avion bio usmjeren n3 daj Bože radi nekog problematičnog putnika i kako bi se onda na sva zvona spominjali troškovi leta i svega ostaloga..a kad radi njihovog bahatlukaa sa u kokpit pošalju dva pilota umjesto pilota i kopilota- nikome ništa..dvostruka licemjerna pravila srozavaju ovu tvrtku kao i u slučaju one sramotne nebuloze kada su piloti umjesto u Dubrovnik radi bure otišli čak do Rima..fuj
To je bila mudra odluka, sigurnost putnika i posade prije svega par sati manje više. Previše aviona je palo jer su piloti izigravali heroje u lošim vremenskim uvjetima. Ima i serija o avionskim nesrećama, veliki broj ih je zbog forsiranja leta u lošim vremenskim uvjetima
Znači kapetan+kapetan = manje vrijedni od kapetan + kopilot po logici i pojašnjenju CA. Posljedica jest veći trošak goriva na relaciji ZG-Dub i natrag plus, ako su ljudi imalo pametni, isplata kompenzacija zbog kašnjenja preko 3 sata. Volio bih stvarno da se javi netko ovdje sa znanjem pa da nam pojasni zašto su dva kapetana manje kompetentni sletjeti po magli od kapetana i "pomoćnog" pilota.
Znači jedan kapetan, najviše moguće časničko zvanje u zrakoplovu, ako sjende na desno sjedalo i glumi kopilota drugom kapetanu (prvog oficira, koji je u normalnom slučaju po licencama ispod kapetana), nema pravo sjediti i gledati kako kapetan spušta zrakoplov ako je vani magla!? Pa tko je tu lud…
Slabija vidljivost? Zar ne slijeću moderni zrakoplovi vođeni sustavima i s nula vidljivosti? Ili sredstva za modernizaciju idu u K15?
Kuda skroz u Dubrovnik? Pa ima i bližih postaja . A niti potres nije prepreka. Na primjer Krk ili Osijek.
Ne znam koliko je logičan ovaj propis EASA-e gdje dva kapetana manje vrijede nego kapetan i kopilot. Baš me zanima kako je u UK (nakon Brexita nije više pod propisima EASA-e). Zanimljivo bi bilo znati da li po UK propisima ti isti piloti (2 kapetana) na istom zrakoplovu smiju sletjeti na Heathrow po magli (a gustoća prometa na Heathrowu i Zagrebu je otprilike 30:1).
Ima pilota Filipinaca i Nepalaca koji su sposobni za slijetati u svim prilikama i neprilikama.
koje je to SMEĆE od kompanije. a takvo je i njihovo "objašenje" - taj certifikat prema novoj zakonskoj regulativi nije važeći kada kapetan leti na kopilotskoj poziciji." - to je jednako blesavo kao kad se promijeni ograničenje brzine na cesti pa 'cajcu objašnjavaš da je još "ma još prije samo mjesec dana" bilo drugačije... i još su naglasili da se vrijeme pogoršalo PRIJE nego je to najavljeno - dakle kriva je priroda!!! Potrebno je naglasiti kako je prilikom planiranja navedenog leta vremenska prognoza predviđala maglu tek iza ponoći,
Luda je EASA u prvom redu jer izmišljaju propise koji nemaju veze s zdravom pameću. Međutim, propisi su tu i takvi su kakvi su i svi se moraju prilagoditi pa tako i Croatia Airlines. Croatiji nedostaje kopilota pa planira daa zajedno rade dva kapetana, a za to je potrebno da kapetan napravi tkz either seat qualification. Taj dio očigledno u CTN nije obuhvatio LVO procedure pa se jasno radi o propustu same CTN, odnosno odjela odgovornog za školovanje... Napravljen je gubitak, ali nema veze jer će to ionako platiti porezni obveznici. Tako je već 30 godina...
Da nije smijesno bilo bi za plakati!
Da li su krivi uhljebi ili šlamperaj ovo je već previše.
u tekstu piše da su oba imali certifikat, u nastavku samo ovaj na kopilptskom mjestu, mogli su otići u holding, uključiti autopilot i zamjeniti siceve obaviti pripremu i sletjeti u maglu
Ok, sigurnost je bitna, mada objasnjenje zvuci nevjerovatno. No puno je vecinproblem odabiranje najveci rupe od aerodroma u Hr. I najudaljenije usput.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Upravo zbog visokih sigurnosnih mjera ,sposobnosti letačkog kadra i dobroodržavanih zrakoplova ,na čemu joj čestitam, naša zrakoplovna tvrtka CA nikad nije imala katastrofalnih letova i smrtonosnih nesreća. Croatia airlines, samo naprijed!