Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Anka Mrak Taritaš:
Povratak na članak

Neusporedivo je teže graditi cestu kroz hrvatski teritorij

Do 2020. godine radit će se analize kako bi se vidjelo što je za Hrvatsku najprihvatljivije s obzirom na zaštitu okoliša

Komentari 30

Avatar Pola Marku, pola Mostu
Pola Marku, pola Mostu
22:35 27.08.2014.

A Hajdaš Pajdaš i Anka Partizanka su stručnjaci za okoliš po novome i odmah bez ikakve analize znaju da autocesta do Osojnika nije prihvatljiva? Ako nije prihvatljiva kako je onda ušla u prostorne planove? Odmah otkaz ovim čobanima.

VL
DJ
djurex
22:25 27.08.2014.

Cuj posli gradit autocestu do dubrovnika i sad kad su pri kraju promijenit ce pravac ? Jeste li prije gradnje radili ikakve analize ? Kako nije u prvotnim istrazivanjima niko spominjao ekologiju ? Jel to ideja od mirele holly :)

VL
MX
MXLCLGTG
22:29 27.08.2014.

Jesu se strucnjaci sastali ali ce i poslije mandata imati sta raditi pravosudje.

VL
Avatar 456852
456852
22:21 27.08.2014.

Siniša pa ti si genije ... Albansko-Bosanski genije !

VL
DU
Deleted user
23:19 27.08.2014.

Ja mislim da ova dva "specijalca" bi se bolje snasli u kuhnji kuhati paprika!

VL
AP
apolon
23:30 27.08.2014.

Ima li koji "proljeter" koji zna što su to nacionalni interesi? Ako takvih među proljeterima nema potrebno ih je naučiti...Kako? Nakon izbora udvostručiti broj državnih odvjetnika smanjiti gužve u kancelarijskim odajama i poslati ih u " posjetu" neznalicama nacionalnih interesa!!!!etu" neznalicama nacionalnih interesa!!!!

VL
UI
uvijek i sve
23:58 27.08.2014.

Ma je li ovaj mulac ikad vidija kuda je ucrtana trasa autoceste u Prostornom planu Dubrovačko-Neretvanske županije? Trasa ide: 1.) Hrvatskim teritorijem do Osojnika, 13 km od Dubrovnika; 2.) Do Dubrovnika nastavlja brzom cestom, dakle ne ulazi u "središte Dubrovnika"nika" nego prolazi 13 (slovima trinaest kilometara od njega); 3.) Na istom mjestu se odvaja i ide za bih, dakle država BIH se ne isključuje iz Jadransko jonskog koridora. Samo ovako Dubrovnik ne ispada slipo crivo trebinja i ne triba vadit putovnicu i pretresat auto da bi se došlo do Splita ili Zagreba; 4.) Ovaj đikson nas laže o nemogućnosti presjecanja teritorija kod Plata od samo 600 metara. Niko mu nije rekao da autocesta uopće ne ide dalje prema Platu jer je on IZA DUBROVNIKA, a autocesta skreće u bih 13 km prije dubrovnika. Iz svega navedenog, razvidno je da Kmeri opet obmanjuju i lažu. Iz poznatih razloga oni jednostavno samo žele napakostiti hrvatskoj i ostaviti Dubrovnik nepovezan s hrvatskom i ovisan o dodikovim ili vučurevićevim mušicama. Idealno rješenje je već postavljeno, i za Hrvatsku i za Dubrovnik i za "Region", ali kao i u slučaju Pelješkog mosta, kmeri moraju ulupat milijune za "savjetnike" da bi došli do onoga šta je već rješeno. Svi argumenti su im ovdje neupitno oboreni! - Uvijek i Sve za Hrvatsku, a jedinu i vječnu nam Hrvatsku nit za što! -

VL
Avatar stark_house
stark_house
01:56 28.08.2014.

Sad im je stalo do okoliša. Kako vam nije stalo do okoliša i zdravlja ljudi po pitanju izgradnje TE Ploče???

VL
MT
mladen.turcic
05:46 28.08.2014.

sta bi bilo daleko do gradnje ,odma lobirat da trasa ide kroz rh skroz.

VL
DU
Deleted user
06:18 28.08.2014.

što još neće reći da probaju dokazati konjušarsku ulogu koju su namijenili hrvatskoj.

VL
JU
jure777
07:22 28.08.2014.

Obrazloženje, zaštita okoliša.????, sramota...Dubrovnik će uništiti "OGROMNI" broj teretnih kamiona koji će prometovati prema "Albaniji". Pitam se kako su još opće živi građani Zagreba, Karlovca, Slavonskog Broda.... zbog dugogodišnjeg prolaska kamiona po auto cesti kroz područja istih??? Ljudi moji paa koga mi to imamo na vlasti....

VL
DU
Deleted user
05:03 28.08.2014.

Pa ceste i gradimo radi sebe ma kako teško da to bilo ... da konačno povežemo ono što nije povezano kako treba: Dubrovnik.

VL
CR
crocro
08:58 28.08.2014.

Kako može reći da je neusporedivo teže graditi cestu kroz Hrvatski teritorij, kada se teren bitno ne razlikuje od terena na kojem je "Dalmatina". Pa niti "Dalmatina" nije građena preko Mađarskog ravničarskog kraja, građena je po Hrvatskom kršu i goletima i kanjonima. Hrvati više ne žele da ih itko zaustavlja i da su konačno svoj na svome, a ne da me zaustavi BiH policajac i pita: "Kuda putuješ, bolan, daj mi "pasoše", šta voziš u "gepeku", stani malo sa strane, ded otvori malo "bunker", koliko imaš "para" sa sobom, gdje ti je naljepnica HR "otpozadi". A ja mu moram reći da upravo dolazim iz Hrvatske i da planiram nastaviti put u Hrvatsku. A kada se udaljim od njega on će se grohotom s ushićenjem smijati jer me ima čast maltretirati samo zato što moram proći u svoju Hrvatsku preko njegovog dvorišta. Ova priča o trasi ove dionice autoceste ne može se samo tako završiti, jer o njoj moraju odlučiti građani na referendumu samo u slučaju da bilo koja vlast donese nakaradnu odluku i cestu umjesto prema Dubrovniku usmjere u BiH.

VL
CR
crnaguja1950
08:11 28.08.2014.

uz to što su evidentno nesposobni drugovi su pokazali da su i lijeni....jer ko će kopat sad po kamenu i gradit ceste.Bolje da se poveže region nego hrvatska.živeli!

VL
MI
miso
10:30 28.08.2014.

U cijenu ceste kroz BiH nisu uračunali i balvane koji će se jednom tamo pojaviti. Kratkovidni?

VL
RI
rid
11:00 28.08.2014.

Ako nemaju novaca neka drzava stvori dionicko drustvo i prodaju dionice u hrvatskoj i eu i evo novaca za gradnju auto puta do dubrovnika. Ako se boje kamiona oni tako i tako nevoze auto putem jer im je skupo paa zato ruse sa tegljacima od 30 do 40 tona brze ceste,tu su nazalost velike stete. Ja bih rekao ministru prometa neka pogleda podravsku magistralu koliko kamiona iz srbije rumunije i druguh susjeda vozi na magistrali a koliko na autuputu lipovac,neka nebroji turke bugare grke jer je njima jednostavnije autoputem.

VL
CR
crocro
08:45 28.08.2014.

Ništa nije teže nastaviti graditi autocestu kroz Hrvatski teritorij do Dubrovnika, nego što je bila trasa autoceste "Dalmatina". Teren je gotvo istih karakteristika. Ali stavr je u tome što Hrvati hoće autocestu do Dubrovnika preko Hrvatskog teritorija. A kada Hrvati hoće svoju autocestu do Dubrovnika onda se ona ima napraviti pa taman da jednim dijelom mora ići preko nebeskog svoda. Kako znamo da narod tako hoće? Pa pitajte narod putem referenduma i dati će vam odgovor.

VL
RI
rid
10:44 28.08.2014.

Ja mislim da je okolisje za ocuvati a nas narod on nije da se ocuvaju na tom terenu . Neka se raspitaju malo. Stranac ide za dubrovnik u eu i mora tri puta da ceka na granici to je absurdno. Zbog cega premijer hrvatske ne stiti interese hrvatskog naroda to su vitalni interesi hrvatske . Sto on misli kada ce bih i crna gora u eu necedu za 20 godina jer se tu nezna tko pije i tko placa, ali ako je eu da se pravi auto put za grcku preko bih i crne gore neka ga pravi do 2050 a za upotrebu dalmaginke neka plate jer smo je mi sagradili i to sa kreditima. I molio bih premijera da se kane vec jedanput te regije. Njemacka, Austrija, Svicarska istim jezikom pricaju ali im jos nije palo napamet da o susjedima govore o regiji.nNjemacka i Austrija bili su duze zajedno od yu od prilike 1100 i nepricaju o regiji zato molim premijera suverene republike Hrvatske da svoj interes baci na Hrvatsku a ne na regiju kada hrvatska bude u ekonomskom stanju da se prica o susjedima ondak da ali za hrvatski narod u bih treba da se brine.

VL
DU
Deleted user
09:45 28.08.2014.

Ma kakav HNS, to ne postoji, tko je glasao za tu ništkoristi stranku, ma fuj fuj fuj.

VL
Avatar Neron
Neron
09:14 28.08.2014.

Lakše je negraditi nego graditi! Ovo je glupost - ili želimo povezati teritorij Hrvatske u jednu cjelinu, ili ne! I sada postoje ceste koje povezuju Dubrovnik sa Splitom - ako cesta, ili autocesta ide preko teritorija susjedne nam države, onda Dubrovnik NIJE povezan s maticom zemljom! Možda je teško i komplicirano, ali ako to ova vlada ne može ili ne zna, neka prepusti taj posao drugoj vladi. Opravdavati se kako je to "teško", "gotovo nemoguće", ili "jeftinije napraviti drugdje" su izgovori.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.