Na papiru postaju Daruvarci kako bi imali jeftinije osiguranje
Za “navalu” vozila s tom oznakom zaslužne su leasing-kuće koje kupcima uštede i 1000 kuna
Komentari 26
KR je skupa koliko i ZG tako da tu nema ništa. Svejedno, zone nemaju smisla. Vozač je vozač, vozio on u Zagrebu ili Daruvaru. Još jedna ozakonjena nejednakost građana.
Nejednakost da. Npr. auto osiguranje za vozilo DA tablica (90Ks) nekih 1300 kn , a za isto vozilo sa PU tablicama cca 2000kn. Kažu , zone rizika , a što če biti kad postanu učestale prometne sa vozilima DA tablica ? Sve ide na štetu građana koji žive na području koje pokrivaju navedene reg oznake.
Super tekst, ali kasni godinu i više. Zanimljivo, niste se usudili napisati da je pola Agrokora i drugih tvrtki na daruvarskim tablicama
Prilicno sam siguran da je sve sto Agrokor posjeduje na leasing. Sto se tice ovog vozac je vozac, uopce se ne osiguravaju vozaci, nego vlasnici automobilai, sto je naravno idiotski. Osiguravati bi se trebali vozaci, jer oni rade stetu. Lijepo,epo, imas B kategoriju, plati X i vozi.
Po zakonu sve čisto!
Kao što kaže lijepanasa sve to ide na teret nas
Kao što rece lijepanasa sve to ide na teret nas Daruvarčana koji ubrzo budemo plačali puno više jer čemo uskoro biti u skupljoj zoni rizika....
Tako se radi u cijeloj eu, da bi zazivjela konkurencija sto bi bila kontrola cijena.Siguran sam da ce ova vlada promijeniti zako da bi osiguranja mogla dirigirati cijene.Zato ih poslije politike cekaju bolje placena menadzerska mjesta.
Nije nikakva novost da tvrtke, a i pojedinci, već duže vrijeme koriste područja od posebne državne skrbi kao svoja prirezna utočišta. No, sudeći po članku, očito se i tome bliži kraj.
12.06.2012. u 12:25h Netjak je napisao/la: Vozač je vozač, vozio on u Zagrebu ili Daruvaru. Još jedna ozakonjena nejednakost građana. .............................................................................................................................. pa po osiguravajucim kucama baš i nije tako, oni ovakve stvari opravdavaju manjim faktorom rizika a, na pitanje poo kojoj logici je netko iz mjesta s 2 ulice manje rizican u npr. zagrebu od osobe koja svakodnevno vozi gradom, samo se nasmiju..cime ti jasno daju do znanja da ovo nema veze s nicim osim s politickim igricama
kaže se 'daruvarčani', a ne 'daruvarci'. ali da, za tako mali gradić, previše daruvarskih tablica po zagrebu i drugdje.
A bitno je i da se zoveš Zubak, pa onda svoje rent-a-car automobile (naravno, s DA registracijom) bez frke parkiraš na pločnik (ugao Miramarske i Vukovarske). To naravno ne vidi ni policija, ni prometni redari, ni pauk, ni genijalci iz Holdinga s druge strane ceste... nitko. Sramota.
kod nas je osiguranje 50% napuhano...
Statistički u Daruvaru izgine više ljudi nego u Zagrebu u prometnim nezgodama prema broju stanovnika. Pa je prilično relativno što je sigurno, a što ne... ..
dobar grah se podaleko cuje..!!???
Hvala večernjem na ovoj informaciji, ovo nisam znao. Jer, vidio sam da recimo u jednom Zadru ima puno tih vozila s takvim pločicama, pa u Šibeniku, Splitu, Dubrovniku, a kad sam vidio po Zagrebu, rekoh sam sebi: "Pa taj Daruvar je veći od New Yorka??" Kad ono, vidiš ti u čemu je caka. Hmm, ovom treba stati na kraj pod hitno, Vlada treba odmah donijeti nekakav podzakonski akt sa snagom zakona koji će već od sutra, ma već od danas, spriječiti ovo. Ako ja plaćam uredno i bez ikakvog popusta, onda kao porezni obveznik tražim da isto vrijedi i za druge, ništa više, ništa manje.
Prijavimo se svi u Daruvar. Valjda će onda nekome sinuti da tu nešto ne štima.
Jasno mi je da prosječan građanin nije upoznat sa slučajem "Daruvar", ali nije mi jasno da novinarčići to "otkrivaju" gotovo 10 godina od masovne pojave takvih leasing i rent-a-car mogučnosti. Također, obratite pažnju i na KŽ, VK, SK, a nekadd je bio jako popularan i ŠI, međutim zbog velikog broja vozila Šibenik je skočio u rizičniju (skuplju) skupinu. Zanimljivo je da su uz Zagrebačka vozila u najrizičnijoj skupini oni iz Krapinsko-Zagorske županije. Pitam se zašto...
Ima tu još jedan veliki problem a koji u ovom članku nije spomenut a to je godišnja naknada za korištenje cesta, koja ide županijskoj upravi za ceste gdje je vozilo registrirano, i tako masu županija ostaje bez novca za kvalitetno održavanje cesta, a županiji u kojoj je Daruvar se pojavljuje ogroman višak
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ništa novo ! Otkrili ste toplu vodu - pola Zagoraca koji rade u Zagrebu, vozi se po njemu cijeli tjedan ( više km nego po Zagorju ), a vozila registrirana KR, prema mjestu stalnog boravka. Pogledajte samo registracije po ulicama ! Dosta ljudi ima stalni boravak prijavljen u mjestima s nižom zonom rizika, iako tamo stalno ne žive. A podstanari ? Neprijavljeni u Zg, voze aute s raznim registracijama iz mjesta "stalnog boravka"!A sve je po zakonu. Možda treba mijenjati zakon?