Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 101
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Korištenje fondova EU
Povratak na članak

HDZ ubrzao početak projekata teških gotovo 300 milijuna eura

Pruga Dugo Selo – Križevci priprema se od 2009., trebala bi biti gotova 2019. godine, a do njezina kraja proći će mandati četiriju vlada

Komentari 36

DR
drugPlenky
21:57 18.04.2016.

Super!!

VL
SA
Sabomerzel
22:39 18.04.2016.

Više učinili u par mjeseci nego bivsa u cijelom mandatu.

VL
SA
Sabomerzel
22:42 18.04.2016.

Trebat ce ovakvih sto projekata u narednih deset godina da dođemo gdje smo bili kad je bivsa lopovska preuzela lovinu, vlast!!

VL
Avatar juricamesko
juricamesko
21:38 18.04.2016.

tako treba raditi sa investicijama.kratko ,jasno i učinkovito.

VL
DU
Deleted user
21:47 18.04.2016.

Hajde majke ti da i ja nešto vidim od tih famoznih fondova EU. Toliko ih se spominje a više damo nego što uzmemo.

VL
SA
Sabomerzel
22:40 18.04.2016.

Bivši se samo zaduživali a nigdje nisu ulagali, pitajte gdje su spremili milijarde?

VL
Avatar TAJSAM
TAJSAM
22:15 18.04.2016.

Komunjare vrište u neimanju vlasti i plačanju svojih podobnika a Hrvatska plovi u nove pobjede sa Hrvatima na čelu. Znao sam da Hrvati mogu sami bolje voditi i upravljati Lijepom Našom nego Jugoslaveni. Pozdrav dobrim ljudima

VL
Avatar delminium
delminium
22:14 18.04.2016.

napokon prave vijesti sposobnih ministara

VL
K2
kritičar_2
23:02 18.04.2016.

Bruka i sramota.32 km pruge,postojećim koridorom tri godine će graditi,i to kao uspjeh.U svijetu se takvi poslovi obave za 12-15 mjeseci.

VL
GI
Gips
06:10 19.04.2016.

Ništa od toga, ova nula od vlade je najnesposobnija vlada ikad

VL
PO
ponor
06:59 19.04.2016.

Zamislite što bi tek bilo da je i Kolinda počela raditi, prešišali bi i Švicarsku u privlačenju tuđeg novca. Ali ne, baba se češlja...

VL
CR
crocro
08:39 19.04.2016.

Veselim se svakom građevinskom zahvatu gdje god da se provodi na teritoriju Republike Hrvatske. Obzirom da sam upoznat s činjenicom da vlak koji prometuje na relaciji Zagre-Zabok utroši 1 sat vremena a ponekad i malo više da prevali relaciju pruge u duljini malo više od 30 kilometara, da li možete izračunati koliko u prosjeku kolometara na sat vozi taj vlak. Posebno na na toj istoj relaciji od željezničke stanice Veliko Trgovišće do čvorišta Zabok kada možete izaći iz prvoga vagona, obaviti malu nuždu i uskočiti u zadnji vagon i nastaviti dalje. Pruga je u katastrofalnom stanju. Davno je planirana elektrifikacija dionice Zaprešić-Zabok, ali niti E od elektrifikacije. Čak je planiran i drugi kolosjek, ali to se valjda neće dogoditi u ovome stoljeću. Da zlo bude veće, ova dionica je jedna od najprometnijih a po broju putnika Zabok pripada među tri najfrekventnija kolodvora u Hrvatskoj. Vlakovi su prekrcani i već u Zagrebu počinje lov na sjedišta čak i 1 sat prije polaska vlaka, samo da ne bi stajali. Dakle, tko je odgovoran da se odugovlači s modernizacijom pruge na relaciji Zagreb-Zabok, jer za takav zahtjev postoji potpuno opravdanje, ponajviše zbog broja putnika i pretrpanih vlakova. Zabok je 30 km od Zagreba i treba imati prigradske vlakove, ali kako će oni prometovati kada dobri trkači mogu ovu relaciju prijeći brže od vlaka. Od Zaboka do Zagreba vozilima se stiže za 15-tak minuta a vlakom više od 1 sata. Vožnju vlakom treba smanjiti na 30-tak minuta, što bi bilo realno. Ova relacija pruge je prioritet nad prioritetima, sve je davno zacrtano, ali od svega ništa godinama. Krivnja je ničija. A što se tiče ove pruge Dugo Selo - Križevci, pa naravno, samo neka se žurno gradi, neka se gradi po cijeloj Hrvatskoj to je svima u interesu.

VL
Avatar Oneill
Oneill
07:21 19.04.2016.

U istom datumu pišese zitir Karamarko moramo ubrzat investicije ministri koji nisu dobri izmjenićemo a isti dan pišete investicije 300 miliuna € HDZ pokreće ogromne investicije. E pa sad kakvo je to muljane a znam da su i škole potrebnene nama trebaju potpuno novi porezni i pravosudja zakoni i u Miliardama investicije inače sve ovo do sada propaganda i laganje.

VL
Avatar neidemdalje
neidemdalje
10:34 19.04.2016.

Ne vidim koliko će puta eu fondovi financirati farbanje tunela... i ide li lova preko neke nove "fini medie"...

VL
LA
Laganese
08:04 19.04.2016.

Zar nije pametnije odmah te novce stavit u otvaranje novih radnih mjesta. To jest stvaranje novih kompanija da se zaposle ljudi nego da se sele iz Hr u inostranstvo. Gradjevinarstvo nije bas popularno kod mladih.

VL
Avatar mrljobrljo
mrljobrljo
23:01 18.04.2016.

adz mora dovuć lovu iz EU da imaju kaj mažnjavati jer je to svrha postojanja istih

VL
DO
doktorica
07:40 19.04.2016.

rade ražanj a zec je još u šumi....

VL
DO
domicic
07:02 19.04.2016.

"Pa evo, digitalizacija, navodnjavanje, reindustralizacija, eh digitalizacija. Evo nabrojao sam pet mjera."

VL
TU
TU
22:41 18.04.2016.

Koji se kite tuđim perjem. Onu stvar su oni pokrenuli, na wc-u. Sve što se tiće EU fondova je odrađeno lani, ne zbog SDP-a nego zato što se takvi projekti pripremaju minimalno 6 mjeseci i duže. Ono što su mogli napravit u ovih 100 dana je trenutno smanjit troškove u javnom i državnom sektoru (zaboravljeni uhljebi i očigledan višak zaposlenih rođi) to nisu napravili! Dakle učinak 0 i ocijena ista 0 . Tko nemisli tako dapaće nek da konkretan primjer reforme ak zna il nek čkomi lajbek.

VL
DU
Deleted user
22:12 18.04.2016.

Korištenje europskih fondova? Ako se ne napravi projekat onda se novac mora vratiti. Karamarko, Brkic stave jedan dio na stranu a porezni obveznik vraca dugove zbog nedovrsenih projekata. hihaho smije se HDZo, HDZi, HDZe

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.