FOTO Kod Omiša nakon 5 godina probili tunel koji vodi u – ništa!
Tunel je dugačak oko 1500 metara, a preko Cetine bi trebao biti sagrađen most koji bi se trebao spojiti s cestom za Split. No, ta cesta uopće ne postoji.
Komentari 46
25.01.2013. u 09:31h Miške je napisao/la: Pazite sad ovo. Prije stigneš od Zagreba za Rijeku, nego od Mihaljavca u Zagrebu u Donju Stubicu. ================ Preko zag.gore u stubici si za laganini vožnje 40tak min.
... da su prije napravili cestu onda bi ovi isti ismijavali stvar jer nema tunela ... dakle ako išta treba onda je to obilaznica oko Omiša ... ljeti se tih 10-15 km vozi po nekoliko sati ... ovo bi trebala biti jedan od važnijih državnih investicija ... strava ...
Most koji ne vodi nigdje kod Karlovca, tunel koji ne vodi nigdje kod Omiša... Što je sljedeće?
Nije problem naplatiti a zna se od koga sredstva koja su utrošena za taj posao. Koliko je milijardi još utrošeno a u konačnici rezultat nula. Jedino dobro u ovom poslu je bilo da su pojedine tvrtke sa svojim radnicima imali posao i nadajmo se bili plaćeni. Bilo bi žalosno da su samo akteri i začetnici projekta profitirali a radnicima ništa. Inače nema od ovakvih članaka ništa. Tko ovo da osudi? Ovi sa Čačićem će raditi isto.
je li to tunel na cesti za Radmanove mlinice?
Sad još treba utvrditi,ko ga je gradio i koliko je love pobral za nekaj kaj ničemu ne služi .Svašta se radilo za vrjeme HDZ vlade , plačalo se farbanje tunaela 4 puta skuplje nego je realno , i t o dva puta naplačen jednom obavljni posel . . Ovaj tunel je kao da bi se napravili pelješki most a da se na naprave najprije pristupne ceste.
tune ko stvoren za prolaz do REMETINCA
Ljudi... vi to uopce ne razumijete. Nece se raditi cesta. Nego lift. Dolje je izlaz... a gore je ulaz u drugi tunel. Samo se jos lift treba napraviti.
Tunel na slici je postojeći tunel prema Radmanovim Mlinicama, a tunel o kojem članak piše je ona rupa gore na istoj slici. 30-metara iznad razine rijeke i mora.
Neko se tu dobro omrsio.
..pa imaju onaj gotovi most od vukelića,samo ga treba iz karlovca prebaciti u omiš,ak im paše dužina..a cesta za split,kad bude
..tak je, tak je...sada farbanje..dok ne bude ceste..tko je naručitelj radova a tko investitor
..a tko izvođač
Pa i kad gradis kucu prvo radis nacrt i vadis gradevinsku(ne svi naravno) a tek onda kad isposlujes sve dozvole ides u izgradnju temelja. Ukratko:Od nekud se mora poceti-da je napravljena cesta a tunela nigdje opet bi se neuki cudili.
judi..ka prvo..te rupe ..nisu ni u omisu..ni u dalmaciji..niti u hrvatskoj..nego u svicarskim alpama..jer samo oni imaju..tu vrst gradnje..tj.sira..
Kroz Austriju je bilo ovakvih tunela preko deset koji su vodili u nista pa su spojeni i ukljuceni sa autocestom.Ako nekome nije jasno vidjet ce kada obilaznica bude gotova.
Ovaj članak govori o tome da su HDZovci napravili tolike ceste, mostove i tunele da SDP-ovci za njih nisu ni znali. Ne bi me čudilo da su ovoga gore krenuli bušiti hajdaš-dončićeva ekipa pa su tek onda skužili da je taj već napravljen ali se nalazi na visini ceste, dakle na normalnom mjestu. Ovo ujedno pokazuje na kojoj visini buše oni a na kojoj HDZ. I nadalje, kao odgovor prethodnom članku za brzu cestu do koprivnice i bjelovara kao aktivnih privrednih područja dobro je usporediti ovaj "tunel za nigdje" koji je svoje troškove očito "opravdao" do te mjere da su skoro napravili dva!!
Tunelčina,pitat Kalmetu ?
Da su prvo napravili most onda vam opet nebi pasalo. Tunel s druge strane vjerojatno ima pristup za strojeve koji ce zatrebat pri gradnju mosta.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Za one koji putuju od Omisa do Splita u ljetnim danima turisticke sezene znaju kako je putovati tih nekoliko kilometara,To sto je probijen tunel prije mosta je sasvim normalno,dajte jednom razmisljajte pozitivno ane samo bez veze kritizirati.Samo da sve zavrse sto prije!