Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 144
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
zemlja je razdvojena
Povratak na članak

'Dubrovnik bez pelješkog mosta je Ahilova peta hrvatskog turizma'

Trenutno je za europske državljane ulazak u Hrvatsku identičan ulasku u BiH, ali od 1. srpnja 2013. jedan će dio Hrvatske biti u Europi, a drugi odsječen od najvećeg dijela kontinenta, piše La Reppublica

Komentari 55

DU
Deleted user
14:40 11.09.2012.

Treba se Hrvatska upet i napravit mostove ne samo za Dubrovnik, nego i za svaki naseljeni pa i nenaseljeni otok. Sve druge gradnje bi se mogle zaustavit da bi se ostvario manijakalni plan da se svuda po hrvatskoj zemlji može doć autom bez da se igdje zaustaviš.

VL
AG
Agramer198
20:39 10.09.2012.

To očito nije samo jasno aktualnoj Vladi... "Obliti privatorum, publica curate" bi trebalo napisati na neku drvenu ploču i s time ih lupati po glavi, da shvate. Jer očito samo riječi ne pomažu.

VL
CH
chemica
20:55 10.09.2012.

Pretjerivanje. Koji to turist dolazi u Dubrovnik automobilom? Svašta.

VL
LU
luftbrenzer
21:02 10.09.2012.

"Dubrovnik bez Pelješkog mosta je Ahilova peta hrvatskog turizma" Ustvari najveći bi gubitnici bili nedužni poduzetnici, koji su pokupovali stotine tisuća kvadrata inače bezvrijednog kamenjara po pet eura kvadratn, (otkud im samo informacija), nadajući se masnoj zaradi kada bi po po izgradnji mosta, taj isti kamenjar prodavali po 500 eura. Most se mora obvezno izgraditi kako ne bi propale investicije hrvatskih poduzetnika koji su uložili ogromne novce na kartu Pelješkog mosta. Meni već sada naviru suze na oči od žalosti nad nesretnim investitorima koji su uložili i posljednji krajcar životne ušteđevine, u inače sjajan projekt Pelješkog mosta. Vjerujem da i mnogi komnetatori dijele samnom duševne boli nad zlehudom sudbinom tih valjanih i čestitih ljudi,

VL
Avatar tkoznahdz
tkoznahdz
21:13 10.09.2012.

Samo treba gledati unazad, čim su barabe, lopovi koja pokrala ovu državu čuli da ima naznaka o gradnji mosta svi su zdušno protiv hrvatske i protiv mosta. Koje je to pokvareno smeče našeg društva. Pa ta lopovska banda je nasas i trebala samo da ima šta krasti. Tolike godine su krali da po njima mosta nikada nebi bilo, jer kolike su za otvaranja vrpce rezali i drugi dan radove prekidali samo da bi novac uzimali i tako stalno. Zatvorili su radove i misleči pokrali smo im sve i sada neče moči graditi, sada čemo ih piliti sa mostom. Ali eto opet se ****** prevarila, mosta če biti pa makar se oni ponovo vezali lancima, u splitu zavijali na mjesec, a da im i čondić dođe pomoči, mogu samo svi zajedno zavijati jer to jedino znaju, ako bude niže problema zatvoričemo granice i dolje če ih sami smiriti, ali mosta mora biti.

VL
KA
Karlek1
21:17 10.09.2012.

Čak i vani vide značaj pelješkog mosta za fizičko ujedinjenje Hrvatske sa svojim jugom. No naša aktualna vlada i Du gradonačelnik su do jučer ponavljali da nama ne treba pelješki most i da ga oni neće graditi ! Sad kad im je sama Unija rekla da ne želi nekakve koridore kroz Bih, a izvan schengena, počeli su sramežljivo govoriti da ćemo ipak graditi most. Most je već trebao biti gotov, a sjetili su se tek sada pred sam ulazak u Uniju, uopće pitati jel ga žele sufinancirati. To se zove "briga" i rad za nacionalne interese na hrvatski način !

VL
DU
Deleted user
21:23 10.09.2012.

Most Komarna Pelješac po niveleti ide među najviše mostove svijeta kad se radi o moru odnosno h=55 m - usporedite s Golden Gate 67 m i Rion Antorion 50 m. Već ispod mosta 35 m može proći najveći ratni brod sredozemne NATO flote i gluposti su da RH priječi izlaz na otvoreno more tako visokim mostom, oko kojeg su se usaglasili BiH i RH godine 2006. formalnim sastankom komisija. Dakle, navigational clearence od 55 m omogućava frenetični cargo i putnički promet ispod mosta - a vrijedi zapaziti da Neum nema gabarite nego za pristan za jahte i da nema ni pošteni mol pa brodovi bućnu sidro. Toliko o BiH izlazu na otvoreno more!

VL
LE
lenger
21:29 10.09.2012.

Žalosno: Hrvat je ginuo za nezavisnu Hrvatsku, a danas mora čitati kakvo mu je stanje u zemlji preko talijanske štampe La Repubblica, i pitati Bruxelles šta da dalje radi. A to što će Dubrovnik biti odsiječen od ostatka EU je "blessing in disguise"

VL
LE
lenger
21:45 10.09.2012.

@Sejo Pa dobro ako HR gradi most s jednog djela Hrvatske obale na drugi objasni mi gdje je ta tvoja "tudja kuca" PS: ja sam ti kliknuo jedan minus i to uglavnom zato jer nisi svladao Google Maps.

VL
TO
Toni50
22:41 10.09.2012.

'Dubrovnik bez pelješkog mosta je Ahilova peta hrvatskog turizma' Glupost u bojama i laž bez veze...

VL
VZ
veki_zg
23:06 10.09.2012.

jbga, nije da branim hdz , ali dok su oni forsirali gradnju mosta svi su bili protiv, od gradjana, medija pa do aktualne vlade koja ionako sada samo kopira ono sto je (lopovski) hdz htio napravit jos prije god dana, od mjera stednje pa do ideje peljeskog mosta...koji mislim da nam je puno potrebniji od razno raznih fontana, gold igralista, plomina3 i sl. projekata...

VL
Avatar Vrijeme
Vrijeme
23:13 10.09.2012.

Postoji trajekt,...par minuta i eto,...35 kuna tamo i 35 kuna vamo,...sve u kasu.

VL
VA
vadis
23:13 10.09.2012.

Zar netko sa strane treba reci da je Peljski most neophodno potreban. To bi trebalo biti jasno svima koji racionalno mogu misliti. Nazalost Hrvatima netko sa strane mora to potvrditi, zasto?, valjda zato sto se osjecamo inferiorno?

VL
OV
ovoje77
23:19 10.09.2012.

Taj most bi puno značio u oba smjera. Trenutno se u Dubrovniku odmaraju turisti svjetskog glasa i posjećuju ga, to je glavni brend hrvatskog turizma, a za ljepote ostatka obale tko od njih zna? Vjerujem da bi mnogi rado da mogu za sat, dva autoputom doći recimo do Splita, Šibenika ili Zadra, to i učinili. S druge strane svi turisti koji dođu na Jadran imaju želju posjetiti Dubrovnik, i to bi zaista trebalo biti što jednostavnije i moglo bi se i unovčiti. Naravno da prelaženje EU granice 55 puta ne dolazi u obzir. Osim ovog problema dok se po cijeloj Hrvatskoj i Istri gradilo u Splitu se zadnjih 15 godina nije uspjela dovršiti jedna jedina cesta Split - Trogir. A živimo od turizma i punimo proračun. Gospodo iz vlade uložite nešto u taj turizam onda!

VL
Avatar Vrijeme
Vrijeme
23:20 10.09.2012.

@vadis Nije stvar u Peljesackom mostu, nego o prioritetu. Imamo mnogo precih i vaznijih stvari od takozvanog Peljesackog mosta.

VL
MO
morales
23:20 10.09.2012.

...S kim god od stranaca koji su išli u Dubrovnik pričam, svi se čude tome što prelaze granicu i nije im jasno u čemu je problem. Svima je jasno, osim i********a na vlasti. .....

VL
Avatar Vrijeme
Vrijeme
23:23 10.09.2012.

Nekim likovima nije jasno da je taj most preskup i u ovom trenutku totalno nepotreban. Pa nije to most preko potoka,...hej,...to je u milijarda klasi.

VL
Avatar tkoznahdz
tkoznahdz
23:25 10.09.2012.

Nakon konstruktivne i detaljne rasprave viječe "ladjara" istupa sa odlukom da mosta netreba i da su krivo protumačeni da su tražili most, oni su ustvari samo fatali bonacu. Obrazloženje: sada smo prebukirani sa morske strane i jednostavno i da hočemomo nemožemo više prihvatiti goste i sa cestovne strane, most bi nam donio nove nevolje koje nam nisu potrebne. Do neke nove suradnje, fjaka.

VL
CH
chemica
23:28 10.09.2012.

"Turisti svjetskog glasa" koji putuju autocestom? I svi se grohotom nasmijaše.

VL
DU
Deleted user
14:35 11.09.2012.

Dubrovnik, kao i otoci ima tu sreću da je prometno teže dostupan. Tako tamo ne može stić svak tko se taj dan dosjeti da bi mogao malo navratit do Dubrovnika. Nitko tamo ne dolazi praznog džepa i bez ozbiljnih namjera. Tako to treba i ostati.

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.