'Dubrovnik bez pelješkog mosta je Ahilova peta hrvatskog turizma'
Trenutno je za europske državljane ulazak u Hrvatsku identičan ulasku u BiH, ali od 1. srpnja 2013. jedan će dio Hrvatske biti u Europi, a drugi odsječen od najvećeg dijela kontinenta, piše La Reppublica
Komentari 55
To očito nije samo jasno aktualnoj Vladi... "Obliti privatorum, publica curate" bi trebalo napisati na neku drvenu ploču i s time ih lupati po glavi, da shvate. Jer očito samo riječi ne pomažu.
Pretjerivanje. Koji to turist dolazi u Dubrovnik automobilom? Svašta.
"Dubrovnik bez Pelješkog mosta je Ahilova peta hrvatskog turizma" Ustvari najveći bi gubitnici bili nedužni poduzetnici, koji su pokupovali stotine tisuća kvadrata inače bezvrijednog kamenjara po pet eura kvadratn, (otkud im samo informacija), nadajući se masnoj zaradi kada bi po po izgradnji mosta, taj isti kamenjar prodavali po 500 eura. Most se mora obvezno izgraditi kako ne bi propale investicije hrvatskih poduzetnika koji su uložili ogromne novce na kartu Pelješkog mosta. Meni već sada naviru suze na oči od žalosti nad nesretnim investitorima koji su uložili i posljednji krajcar životne ušteđevine, u inače sjajan projekt Pelješkog mosta. Vjerujem da i mnogi komnetatori dijele samnom duševne boli nad zlehudom sudbinom tih valjanih i čestitih ljudi,
Samo treba gledati unazad, čim su barabe, lopovi koja pokrala ovu državu čuli da ima naznaka o gradnji mosta svi su zdušno protiv hrvatske i protiv mosta. Koje je to pokvareno smeče našeg društva. Pa ta lopovska banda je nasas i trebala samo da ima šta krasti. Tolike godine su krali da po njima mosta nikada nebi bilo, jer kolike su za otvaranja vrpce rezali i drugi dan radove prekidali samo da bi novac uzimali i tako stalno. Zatvorili su radove i misleči pokrali smo im sve i sada neče moči graditi, sada čemo ih piliti sa mostom. Ali eto opet se ****** prevarila, mosta če biti pa makar se oni ponovo vezali lancima, u splitu zavijali na mjesec, a da im i čondić dođe pomoči, mogu samo svi zajedno zavijati jer to jedino znaju, ako bude niže problema zatvoričemo granice i dolje če ih sami smiriti, ali mosta mora biti.
Čak i vani vide značaj pelješkog mosta za fizičko ujedinjenje Hrvatske sa svojim jugom. No naša aktualna vlada i Du gradonačelnik su do jučer ponavljali da nama ne treba pelješki most i da ga oni neće graditi ! Sad kad im je sama Unija rekla da ne želi nekakve koridore kroz Bih, a izvan schengena, počeli su sramežljivo govoriti da ćemo ipak graditi most. Most je već trebao biti gotov, a sjetili su se tek sada pred sam ulazak u Uniju, uopće pitati jel ga žele sufinancirati. To se zove "briga" i rad za nacionalne interese na hrvatski način !
Most Komarna Pelješac po niveleti ide među najviše mostove svijeta kad se radi o moru odnosno h=55 m - usporedite s Golden Gate 67 m i Rion Antorion 50 m. Već ispod mosta 35 m može proći najveći ratni brod sredozemne NATO flote i gluposti su da RH priječi izlaz na otvoreno more tako visokim mostom, oko kojeg su se usaglasili BiH i RH godine 2006. formalnim sastankom komisija. Dakle, navigational clearence od 55 m omogućava frenetični cargo i putnički promet ispod mosta - a vrijedi zapaziti da Neum nema gabarite nego za pristan za jahte i da nema ni pošteni mol pa brodovi bućnu sidro. Toliko o BiH izlazu na otvoreno more!
Žalosno: Hrvat je ginuo za nezavisnu Hrvatsku, a danas mora čitati kakvo mu je stanje u zemlji preko talijanske štampe La Repubblica, i pitati Bruxelles šta da dalje radi. A to što će Dubrovnik biti odsiječen od ostatka EU je "blessing in disguise"
@Sejo Pa dobro ako HR gradi most s jednog djela Hrvatske obale na drugi objasni mi gdje je ta tvoja "tudja kuca" PS: ja sam ti kliknuo jedan minus i to uglavnom zato jer nisi svladao Google Maps.
'Dubrovnik bez pelješkog mosta je Ahilova peta hrvatskog turizma' Glupost u bojama i laž bez veze...
jbga, nije da branim hdz , ali dok su oni forsirali gradnju mosta svi su bili protiv, od gradjana, medija pa do aktualne vlade koja ionako sada samo kopira ono sto je (lopovski) hdz htio napravit jos prije god dana, od mjera stednje pa do ideje peljeskog mosta...koji mislim da nam je puno potrebniji od razno raznih fontana, gold igralista, plomina3 i sl. projekata...
Postoji trajekt,...par minuta i eto,...35 kuna tamo i 35 kuna vamo,...sve u kasu.
Zar netko sa strane treba reci da je Peljski most neophodno potreban. To bi trebalo biti jasno svima koji racionalno mogu misliti. Nazalost Hrvatima netko sa strane mora to potvrditi, zasto?, valjda zato sto se osjecamo inferiorno?
Taj most bi puno značio u oba smjera. Trenutno se u Dubrovniku odmaraju turisti svjetskog glasa i posjećuju ga, to je glavni brend hrvatskog turizma, a za ljepote ostatka obale tko od njih zna? Vjerujem da bi mnogi rado da mogu za sat, dva autoputom doći recimo do Splita, Šibenika ili Zadra, to i učinili. S druge strane svi turisti koji dođu na Jadran imaju želju posjetiti Dubrovnik, i to bi zaista trebalo biti što jednostavnije i moglo bi se i unovčiti. Naravno da prelaženje EU granice 55 puta ne dolazi u obzir. Osim ovog problema dok se po cijeloj Hrvatskoj i Istri gradilo u Splitu se zadnjih 15 godina nije uspjela dovršiti jedna jedina cesta Split - Trogir. A živimo od turizma i punimo proračun. Gospodo iz vlade uložite nešto u taj turizam onda!
@vadis Nije stvar u Peljesackom mostu, nego o prioritetu. Imamo mnogo precih i vaznijih stvari od takozvanog Peljesackog mosta.
...S kim god od stranaca koji su išli u Dubrovnik pričam, svi se čude tome što prelaze granicu i nije im jasno u čemu je problem. Svima je jasno, osim i********a na vlasti. .....
Nekim likovima nije jasno da je taj most preskup i u ovom trenutku totalno nepotreban. Pa nije to most preko potoka,...hej,...to je u milijarda klasi.
Nakon konstruktivne i detaljne rasprave viječe "ladjara" istupa sa odlukom da mosta netreba i da su krivo protumačeni da su tražili most, oni su ustvari samo fatali bonacu. Obrazloženje: sada smo prebukirani sa morske strane i jednostavno i da hočemomo nemožemo više prihvatiti goste i sa cestovne strane, most bi nam donio nove nevolje koje nam nisu potrebne. Do neke nove suradnje, fjaka.
"Turisti svjetskog glasa" koji putuju autocestom? I svi se grohotom nasmijaše.
Dubrovnik, kao i otoci ima tu sreću da je prometno teže dostupan. Tako tamo ne može stić svak tko se taj dan dosjeti da bi mogao malo navratit do Dubrovnika. Nitko tamo ne dolazi praznog džepa i bez ozbiljnih namjera. Tako to treba i ostati.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Treba se Hrvatska upet i napravit mostove ne samo za Dubrovnik, nego i za svaki naseljeni pa i nenaseljeni otok. Sve druge gradnje bi se mogle zaustavit da bi se ostvario manijakalni plan da se svuda po hrvatskoj zemlji može doć autom bez da se igdje zaustaviš.