Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 98
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
A11 je preskup projekt
Povratak na članak

Autocesta Zagreb – Lekenik isplatit će se za 183 godine

Dionica do Siska ispala je iz planova HAC-a i vjerojatno će biti brza cesta

Komentari 48

Avatar delminium
delminium
19:54 23.04.2015.

teško je sve ovo komentirati ,,,, posebno ako pogledamo njemačke autoceste, njihove brze ceste, lokalne ....... kod nas se radi da se ukrade, bez plana i posljedica

VL
TO
Tomaso
20:34 23.04.2015.

A tko je onaj tip u crnoj jakni i trapericama, koji pisa Milanovicu iza ledja?? Ha ha ha ha, koja slika! Ocito jos na toj autocesti nisu postavljene wc-kucice. Ha ha ha ha

VL
Avatar germanikus
germanikus
20:24 23.04.2015.

Zašto DORH ne provjeri jedan Odvjetnički ured sa sjedištem u Importane Centru koji je za rznorazne krimose otkupljivao zemljišta koristeći pritom insider informacije o lokacijama na kojim će prolaziti Autocesta!Kupovalo se po faktoru 10 a prodavalo za 250!!!! I ondaa se čudimo zašto je ta cesta tako skupa...a da negovorimo koliko je materijala koje je trebalo biti ugrađeno i uredno naplaćeno završilo u kućama i vikendicama duže Hrvatske!Najgore je da se sve zna ali se svi prave blesavi!!!!!!!!!!!!

VL
ST
stefj
19:59 23.04.2015.

Eh, opet je premijer zaboravio napomenuti zašto je komadić ove autoceste najskuplji do sada. Zaboravio je da je njegov drug Picula pobunio vlasnike zemlje i u dogovoru s njima digao cijenu otkupa zemljišta 30 puta. Za polja su vlasnici tražili cijenu kao da je prva građevinska zona... Eh ti SDP-ovi revolucionari, kad nešto treba spriječiti ili opstruirati, na prvim su linijama, a kad treba nešto smisleno i korisno napraviti, imamo rezultate kao ova vlada...

VL
MA
marijaqwer
20:26 23.04.2015.

Ovo je trebalo izracunati prije pocetka gradnje.Kod nas se sve radi naopako, pa ne cudi da smo u ovakvoj situaciji.Slicno ce biti i sa Peljeskim mostom, jer ce mostarina i duzi put odbiti promet na postojecu cestu.

VL
Avatar jebb
jebb
21:04 23.04.2015.

Pametno ulozeni novci!? A koliko ce tek novaca biti potroseno na odrzavanje ceste u te 183 godine? Dok se ta cesta isplati, interplanetarna putovanja ce biti svakodnevnica, gradovi ce biti spojeni podzemnim zeljeznicama sa vlakovima koji jure 700-800km/h... i Stipe Mesic ce jos uvijek biti predsjednik Hrvatske...

VL
Avatar Azriel
Azriel
20:54 23.04.2015.

do sada je tim djelom autoceste prolazilo 3 auta dnevno, a sad bu 1 auto dnevno

VL
DU
Deleted user
20:56 23.04.2015.

Ma za 183 godine nebu ni Lekenika, a Sisak bu imal stanovnika taman dovoljno da ima jednu osnovnu područnu školu za niže razrede. Autoput, obradive površine i oni čudni ostaci građevina koje su nekad navodno bile neke tvornice, bit ćee veći dio godine poplavljeni, te budu starije đake u školu u Zg ili Veliku Goricu, kao i to nešto penzića kaj će preostat a morat će povremeno doktoru, prevozili Savom, na splavi. Srednja generacija bit će mahom nezaposlen,a te bude za radno mjesto splavara trebalo jako podmititi općinske i ine poglavare, skoro ko nekad za radno mjesto u naplatnim kućicama na autoputu.

VL
Avatar germanikus
germanikus
20:19 23.04.2015.

Ništa tu nije čudno!Pozadina cijele priče je sljedeća......pošto čak ni Hrvatska ne spada u neke Afričke države gdje su vlastodržci nakon pobjede ušetali u Centralnu Banku i pokupili sav novac naši Jarani su morali osmisliti malo sofisticiraniji i priglupoj masi prihvatljiv način pljačke!Tako su u tu svrhu pokrenuli ogromneinfrastrukturne projekte za koje se u samom startu ZNALO da se NIKAD neće moći samofinacirati!Ali koga to briga ..nije se tu trošio vlastiti novac a u suprotnom na izgradnji cesta u tom razdoblju zamračeno je po mojoj procjeni najmanje 80 milijuna Eura!!!!To zvuči nekome puno ali ako se stvar temeljito sagleda onda je više nego realistična!

VL
HR
hrxxx111
20:21 23.04.2015.

zasto je vaznije spajati autocestom sisak- zg nego praviti dionicu popovaca - sisak-ogulin( ili bosiljevo-II) i rasteretiti zagrebacku obilaznicu ? svi kamioni (a ima ih stotine) koji svaki dan voze rijeka- bajakovo bi izbjegavali zg.

VL
AN
ANM
20:45 23.04.2015.

A da ovaj autor ode bar u srednju ekonomsku! Ili neik savjetuje svojim vojvodama !

VL
DU
Deleted user
22:15 23.04.2015.

sve ove na fotosima..triba zaposlit na naplatnim kucicama..

VL
TH
than
20:16 23.04.2015.

Samo potpitanje. Jeste li u izracun uzeli troskove odrzavanja, rezije, radnike na kucicama u tih 183 godine i ostale troskove ?!?! Bojim se da ce cesta poceti vracati ulozeno, odnosno konacno biti u plusu za debelo iznad 200 godina.

VL
GR
grgaman
00:08 24.04.2015.

Otprilike toliko ce gidina sekretaru i njegovoj jugosrpskoj partiji trebati da stvari krenu nabolje u hrvatskom komunjarstanu

VL
SL
slide
22:24 23.04.2015.

najjači je onaj lik što piša uz ogradu.hebe se njemu....

VL
Avatar mr.sc.Vaso
mr.sc.Vaso
20:52 23.04.2015.

Možda da ju povežu sa Vukelićevim mostom, pa ju Kalmeta još jebnom prefarba, možda bi bila ljepša i isplativija...

VL
HR
Hrvatska3014
21:37 23.04.2015.

Zbog loše povezanosti Sisak je propao!

VL
Avatar nathanael.opet
nathanael.opet
22:04 23.04.2015.

zar je to zoki otvorio nešto što nije na razini norveške i švedske u najmanju ruku???... nemoguće.

VL
Avatar Abcda
Abcda
23:32 23.04.2015.

Tko je odlucio da se pravi autocesta do Siska ? Merzelica ?

VL
BA
bajo2
20:29 23.04.2015.

ne bi bilo lose orociti jedno ca.1euro na milijardu godina.tako da dobivam sada odmah mjesecno koju tisucu kuna!

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.