Američki producent: Koja matematika! 200 posto više od ničega je – ništa
Radovich je već ministru Lorencinu predlagao reklamu na Superbowlu
Komentari 84
"Kritizirao je i službeni slogan “Mediteran kakav je nekada bio” ustvrdivši da bi trebalo reklamirati poznatiji Jadran" haha g. Radovichu bi trebalo objasniti da je Vlada konstantno u modu "region", zbog toga se ne reklamira Jadran nego širi "region" tj. Mediteran.
Godisnje kroz razne urede turistickih zajednica kako glavnog ureda te lokalnih turistickih zajednica prođe oko 560 MILIJUNA kuna, samo glavni ured hrvatske turisticke zajednice ima budzet preko 120 MILIJUNA kuna, a kazu da nemaju 20 milijuna kuna za rekalmu na superbowl-u ?. Naravno da nema, vecina toga se trosi na plačetine i razne beneficije, masu predstavnistva po kojima plaze partijski uhljebi, jednom rjecju prestrasno. ODMAH UKINUTI HTZ,HGK,HRT odnosno sve te mastodontske uhljeb firme, pa mile ti majke najvece firme u Hrvatskoj su uhljeb firme koje se financiraju iz prisilnog haraca, ovrhom pemzica i ostalih jadnika koji se ubijaju da bi prezivjeli a stoka nas sisa kao ovce.
Ja sam ovo ljeto provela kupajući se mjesec dana ispred hotela od 5 zvjezdica koji ima jednu od najljepših plaža u Hr. Bila sam gotovo sama u moru svaki dan. Vikendom bi došlo malo više naših sa ručnicima, ali ležaljke od hotela su stalno zjapile prazne. Nisam se mogla načudit. Iskreno da imam novaca sama bi platila smještaj iako imam stan od staraca malo dalje jer je hotel predivan. Svake noći su imali neki bend, predivno uređen okoliš, igralište za djecu.. a žive duše.
Zivim u Njemackoj i gledam Njemacku televiziju ali reklamu za Hrvatsku kao turisticku destinaciju jos nisam vidio. Zato i nije cudo sto je 17% manje njemaca doslo ove godine u Hrvatsku. Proslih godina je bilo nesto Reklame ali uvjek se prikazuje Dubrovnik i Arena u Puli.
Pa kaj vama ministri ne djeluju kao da znaju kaj rade?
Slogan je dobar. Jer 90% iznajmljivaca i ima namjestaj od babe star nar 50 godina, a i ponasaju se tako. Drugih 10% je zadnji puta pokosilo travu ispred apartmana prije 20 godina.
Obožavam te postotke, dobro im je rekao 200% ničega. 15% povećanje, što to znači? Da je prošle godine došlo 100 amera, a ove godine 115, wow, 15%!!!! :D Smijeh... Postoci ne znače ništa.
...dok ga je ministar Lorencin zamolio da sredi neki popust.... ljudi, pazite za koga glasate, 25 godina vas siluju u zdrav mozak, nemojte da vam sviraju i pricaju
''nije bilo jasno zašto se hrvatska više ne oglašava'' Hrvatska se piše velikim slovom!!!
think pink, daj najprije progooglaj o Radonicu pa onda lupetaj. A nisi jedina ovdje koja melje gluposti.
Vladajući navode povećanje postotaka, ali ne spominju koliko je bilo gostiju iz SAD-a. Inače, potrošili su pet milijuna dolara na Anu Rucner, a teško im je dati četiri milijuna da našu domovinu vidi pola SAD-a. Trideset sekundi s Dubrovnikom neprocjenjivava je reklama, ali teško je Balkancima usaditi u svijet kako treba propagirati vlastiti proizvod.
Sta fantazira ovaj. Koji ce to pametnjakovic potrositi za avionsku kartu za put oko svijeta, i prebivati satima u avionu, kada moze ici na ferije na pedalj od kuce za male pare. I kakva bogata Amerika, ovi nemaju ni za lijecenje, pola stanovnistva nema zdratsveno osiguranje, oni ce mu dolaziti u Hrvatsku. Samo gledaju da isisaju pare narodu i drzavi.
sve je to ljepo ali dok mi nudimo Balkan šik ne će nam dolaziti bogati turisti ni iz Evrope ni iz Amerike treba samo pogledati što se nudi po Floridi u privatnome sektoru prema tome mi smo zaostali 100 godina godina ja znam o čemu govorim jer sam bio zadnjih 20 godina u Floridi na odmoru u privatnome angažmanu koji se nudi primjera radi ;;; kuća komplet 3 sobe 2 kupatila dnevna soba bazen 20x8 metara kuhinja sa svim ne trebate ni ručnike sve je to u kući od vode to jest mora 80 do 500 metara ako netko ne vjeruje neka pogleda ferienhaus-privat.de i neka gleda pod Florida i neka se uvjeri pažnja to nije nikakova reklama nego samo za usporedbu
Mediteran kao sto je nekad bio, bio je katastrofalan slogan za Hrvatsku. I tu se osjeca jugo nostalgija. Pitao bi i HTZ dali uopce znaju sto reklamiraju. Mediteran kao sta je nekad bio kad, prije 20 godina, za vrijeme turske vladavine, Italije, totalna katastrofa. Na Zrcu, Hvaru, Rovinju nemaju pojima to sta zele reci sa tom reklamom (ali ne samo s tom reklamom). Pa nista novo, vizije, strategije, to su samo rijeci koje ministarstvo turizma, HTZ, ne poznaje, ili su to culi u susjedstvu.
... ma kuda i kome bi došli svi ti novi furešti , rekli bi njima dalmoši ...biž ča natrig u Ameriku vrag te odnija , al ostavi prije pare u mene .......
odlično im je napisal...
Amerika je bijedna drzava u kojoj jako mali broj gradjana si moze priustiti odlazak na godisnji. Od tog broja bi i vrlo malo doslo kod nas. Lorencin je u pravu, bar ovaj put.
Kad bi drug Tito bio na reklami na Superbowlu našlo bi se sredstava kao što se nađe za uštede kojima pravdaju nabavku limuzina u svakoj agenciji i državnoj firmici.
Hm, da bi se krenulo s nekom jačom reklamom u Americi, ipak treba malo organizacije u turizmu. Ovako se može pozvati Amere na jedan-dva dana da vide Dubrovnik i to je to. Nisu Ameri za more i sunce, oni dolaze u Europu razgledavati i zabavljati se, a ne ležati na plaži. Ak je netko bio u Parizu ili Veneciji ili Berlinu, vidio je što znači hrpa Američkih turista, što rade i što žele. U Riminiju ili Raveni skoro nema Amerikanaca, a to je možda najsličnije našoj ponudi, samo s puno više zabavnih sadržaja... Tak da trenutno tih 4 mil. USD stvarno je previše kad se nema to ponuditi, ali s druge strane kad se vidi na što se bez veze troši (Rucner i sl.) onda bi utrošak tih 4 mil. sigurno donio kud i kamo više koristi...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bob Rock: "Povećao mi je plaću za duplo" Alan Ford: "Pa to je super! Zar nisi sretan?" Bob Rock: "Duplo od ništa je i dalje ništa"