4,8 milijardi kuna ulaže se u tri aerodroma - kao za dva pelješka mosta
Investicije najvećih zračnih luka financiraju se različito: kredit, fondovi EU i vlastiti novac
Komentari 47
Sta je sa zracnom lukom u Osijeku? Osijek kao centar trokuta, Madjarkse, Srbije i BiH da se malo izgradi bio bih tako profitibilan. Digao bih i cijelu regiju da se malo oporavi a ne da svi bjeze iz Slavonije prema zapadu.
..bilo gdje da se gradi dobro je !..i treba se graditi!.....šteta za Pelješki most a zašto on nije prioritet -to je poznato...no šteta je za sve ovo što se gradi biti zaslužan drug Tito, a poznato je kad se počelo realizirati obnovu zračne luke u Zagrebu!
A u Slavonija koja je povezana polumakadamom (preskupu i praznu autocestu ne računamo) će se ulagat u nekom drugom životu... Kad su Milanovićevi genijalci najavljivali projekte izgradnje infrastrukture niti jedan nije od Zg prema Slavoniji
nesto nerazumno kod naroda,ako se nesto radi prigovori ako se nista neradi onda jos veci,kada ce taj narod biti zadovoljan?da netrazi dlaku u jajetu.
ajde samo da karte nebudu preskupe...
Kolko ce karta kostati ?Bumo si svi mogli priustiti da letimo ?
još da uvedemo i redovne dnevne avionske linije sa svim susjedima a ne samo sa Njemačkom, Austrijom i Zurichom gdje bi nam bio kraj. evo gastarbeitera naših samo u Dublinu ima za napunit jedan avion dnevno
..............mi ćemo dignuti kredit koji će otplaćivati porezni obveznici onda ćemo ga dati u koncesiju za 100 kuna a trenutni ministar strpat će miljun eura u džep....................
Još jedna potvrda kako je gradnja pelješkoga mosta namjerno zaustavljena, u cilju držanja dubrovačkoga područja, odnosno hrvatskoga juga, fizički odvojenim od matice domovine.
U istom tekstu malo srbski "aerodrom", malo hrvatski "zračna luka". Pravi jugosferski način. Prema hierarhiji srbska rieč je u naslovu, a hrvatska u podnaslovu!
Da je Pelješki most brže spajanje hrvatske sa Italijom, turskom odmah bi se gradio. Vidite, vise bi se isplatilo poticati BiH za ulazak u EU. Infrastrukturu u Hercegovini treba jos vise poboljšati ako se želi taj narod tamo održati. Mladi odoše u EU. Ako se uz to moze napraviti i Pelješki most, zašto ne... Ali kud se ide preko? Koliko milijuna tona robe ide ka jugu i obrnuto? Da, pa ispod Pelješaca žive samo nekoliko stotina tisuća ljudi.hoce li turisti u Dubrovniku iznajmiti auto i ići ka sjeveru? I to pre cijele godine? Onda zna li se otprilike brojka? Kad se nešto ekonomski i politički razmišlja, mora se isplatiti. I to u novcu. Jer kad drzava troši, onda su to novci od poreza svih građana.
Sigurno ih namjeravaju prodati. Prvo uložiti 640 mio pa onda prodati za par milijuna...kao sa bankama....
samo znate kenjati po svemu... da se ne ulaze ne valja, kada se ulaze opet nevalja.. to smo eto mi Hrvati....
Molim Vas da ovakve članke stavite s oznakom PROMO, Milanče Vas plaća pa onda tako i označite
Dakle, most ćemo nekom drugom prilikom..
Kao i svake predizborne godine ide masa lazi i obmana, a dobijemo uhljebljivanje podobnih.
pavo: Još jedna potvrda kako je gradnja pelješkoga mosta namjerno zaustavljena, u cilju držanja dubrovačkoga područja, odnosno hrvatskoga juga, fizički odvojenim od matice domovine. Plan 21: odvoji, osiromaši, pa prisvoji. Pitajte Srbe čiji je Dubrovnik.
I opet kamenjarci odvukose sve investicije sebi a ostale Hrvate ko hebe,i sve tako vec dvadeset godina,sve ce si pozlatiti a mi ostali sutimo,imamo nasu cuvenu HR sutnju.Ovako brutalno nisu niti Srbi sve sebi odvlacili u Beograd.
Zavrsiti ce isto kao ceste. Najprije ce se nakrasti, kasnije ce ih prodati za sicu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
naravno da se ulaže u zračne luke, pa kako bi ih dali u koncesiju ili prodali?