Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 67
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Župan i Jadrolinija

Sanader: Ma, vi ste druga liga, zvat ću premijerku i Kalmetu

jadrolinija
Arhiva VL
13.04.2010.
u 16:55

Čelnici Županije, načelnici i gradonačelnici Hvara užasnuti su ukidanjem linije koja je iz Splita u Stari Grad polazila u 7 sati.

Župan Ante Sanader prekinuo je sastanak posvećen obnavljanju ukinute trajektne linije Split – Stari Grad i dužobalne linije (Rijeka – Split – Stari Grad – Dubrovnik), koji je sazvao na poticaj gradonačelnika i načelnika otoka Hvara. Prekinuo ga je zbog nekompetentnih ljudi iz Jadrolinije, poglavito Branka Belaka, rukovoditelja plovnog područja Split – Dubrovnik, koji nije odgovorio na goruća pitanja dužnosnika.

– Vi ste druga liga – kazao je župan nazočnima iz Jadrolinije te sa suradnicima najavio žurno obraćanje premijerki Kosor i ministru mora Božidaru Kalmeti.

Predstavnici Jadrolinije uzvratili su istom mjerom. Nisu se htjeli pojaviti na konferenciji za novinare!

Prema riječima dožupana Viska Haladića i gradonačelnika Hvara Pjerina Bebića, Županija i Hvarani uvrijeđeni su ponašanjem nacionalnoga brodara, koji je iznenada, bez dogovora s lokalnom zajednicom, ukinuo linije.

Na sastanku nisu dobili odgovore na osnovna pitanja: tko je predložio ukidanje trajekta koji iz Splita u Stari Grad polazi u 7 sati, kolike se uštede time ostvaruju i zašto su ukinute baš te, a ne neke druge linije?

– Došli su ljudi koji su imali potrebu objasniti nam kako smo mi totalne neznalice te da nismo svjesni koliko nam je dobra donijela Jadrolinija – izjavio je Bebić.

Dožupan Visko Haladić podsjetio je kako Hvarani ne znaju zašto je ukinut brod "Petar Hektorović", a vozi "Tin Ujević", koji šprica, kasni, nema dovoljno sjedećih mjesta... Jadrolinija je toliko povećala cijene pomorskoga prijevoza da Hvar postaje nekonkurentan u turističkome smislu, a otočane užasavaju i sezonske tarife. Cijene će se povećati još 20 posto. A Splitsko-dalmatinska županija najvažnija je po udjelu u prometu Jadrolinije, koja ako želi, može uštedjeti na drugim stvarima.

Ključne riječi

Komentara 4

KA
kajinx
15:36 14.04.2010.

Kako uništavati Hrvatsku? Sa uništavanjem najunosnije grane hrvatske privrede - turizama.

Avatar nekakav
nekakav
11:05 15.04.2010.

otkad je to turizam najunosnija grana hrvatskog gospodarstva?! u ukupnom bdp-u sudjeluje manje od 10%. s tim da je u to uračunatih i 3-4% utajenog novca kroz iznajmljivače na crno, neizdavanje računa i ostale načine neplaćanja državi. kriminal je daleko najunosnija grana svačijeg gospodarstva, al ne vidim zahtjeve za pomoć... cijela zemlja je financirala i još plaća gradnju autocesta prema moru. pa što si ih niste sami gradili, kad su za vaše goste, za vašu zaradu?! u zagreb malo stiže tih silnih bajkovitih eura. ja bih vrlo rado vidio uvođenje poreza na nekretnine! pa da vidimo po kolko ćete onda prodavati kamenitu djedovinu. zašto bi seljak iz slavonije subvencionirao brodske linije? plavi dizel nije osto ribaru ili poljoprivredniku. seljaku bi ljepše bilo da par puta godišnje ide samo u berbu, kao ribar.

TM
tesla moj ponos
11:40 16.04.2010.

odluku o ukidanju neke brodske linije može donjeti samo nadzorni odbor brodarske kuće, u ovom slučaju jadrolinije. slavko lončar je izvršni direktor koji mora slušati nadzorni odbor i ministra mora koji ima svoje predstavnike u toj brodarskoj kompaniji. jadrolinija jee profitna kompanija i direktor koji je vodi odgovara za uspješno poslovanje kompanije. politika brodskih linija se vodi u ministarstvu mora i spušta se na niže razine. ured za linije u splitu kojeg vodi kapetan franičević je nemočan jer nemože samostalno donositi odluke o uspostavljanju ili ukidanju nekih brodskih linija. visoka državna politika ima vodi ekipu za razvoj otoka koji de fakto radi kao da ne postoji ali zaposlenici uredno primaju plaće bez da se vide rezultati njihovog rada.stanovništvo svih otoka ne bi trebali plaćati prijevoz do svojih kuća na otocima . turisti i ostali koji ne žive trajno na otocima bi jedini morali plaćati brodsku kartu. šleperi koji prevoze živežne namirnice i građevinski materijal na otoke morali bi plaćati minimalne cijene i na taj način pojeftiniti život na otocima i to bi bio pravi put za razvoj otoka i zadržavanje stanovništva a također i procvat gospodarstva na njim. sve drugo je trla baba lan. sve što se je u ovih 60 godina govorilo o razvoju otoka itd. bile su političke floskule.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije