Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 78
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Predsjedniče, dajte nam toljage da zatučemo tu ustašku zmiju

Paralelno s Josipovievom izjavom u Knessetu jedva formirani Ured za istrage poratnih komunističkih zločina pokušava se neutralizirati i ukinuti.

Komentari 378

OB
-obrisani-
12:29 18.02.2012.

jb U pravu si ,nemaju novi naraštaji ništa sa ustašama,ali društvo ne može ostati gluho na povike sa stadiona gdje se uz ustaške povike,redovito poziva na ubijanje. Ubij ovoga ili onoga pa onda za dom spremni,pa ubij ovoga ili onoga, prečest je folklor na stadionima,a da bi ga zanemarivali. U medijima ,također.

VL
B6
Booyaka 619
12:32 18.02.2012.

Mi u Hrvatskoj stvarno imamo \'zmiju u njedrima\'. Ta zmija u njedrima je \"naš\" predsjednik koji putuje svijetom i priča ovakve gluposti. Žalosno je što nema nikakve reakcije javnosti ili bar stranaka u opoziciji na njegov sramotni govor u izraelskom parlamentu.

VL
OB
-obrisani-
12:33 18.02.2012.

jb Upravo si i ti primjer jedne takve primitivne struje,koja ne zna ili možda ne može shvatiti da je onaj rat gotov,da su ustaše gubitnici, a da je temelj ove države,u preambuli naveden,antifašizam,a da su i Domovinski rat iznijeli pobjednicii iz onog rata. Dosta je više popuštanja onima koji bi htjeli revidirati povijest.

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
12:39 18.02.2012.

18.02.2012. u 12:33h zlatarx je napisao/la: jb Upravo si i ti primjer jedne takve primitivne struje,koja ne zna ili možda ne može shvatiti da je onaj rat gotov,da su ustaše gubitnici, a da je temelj ove države,u preambuli naveden,antifašizam,a da su i Domovinski rat iznijeli pobjednici iz onog rata. Dosta je više popuštanja onima koji bi htjeli revidirati povijest. _____________________________________________________________ Zlatarx, tko to uopće spominje WW2 u Hrvatskoj? Oni koji se vole deklarirati kao antifašisti, tzv. Titovi partizani, iako je puno točnija deklaracija komunisti... Antifašizmu svaka čast, ali ima jednu manu, a to je što se među antifašizam ugurao i komunizam... Nažalost.

VL
JB
jb
12:43 18.02.2012.

18.02.2012. u 12:33h zlatarx je napisao/la: jb Upravo si i ti primjer jedne takve primitivne struje,koja ne zna ili možda ne može shvatiti da je onaj rat gotov,da su ustaše gubitnici, a da je temelj ove države,u preambuli naveden,antifašizam,a da su i Domovinski rat iznijeli pobjednici iz onog rata. Dosta je više popuštanja onima koji bi htjeli revidirati povijest Cuj to je Josipovic oostala kopanija oni dijele krivnju danasnjoj generacuji. Umjesto da se takvi ispadi kao sta si ti naveo \"to je za mene sramOta takvi ispadi na stadionu\" to se treba kod kuce rjesavati a ne po Izraelu , Srbiji i drugim zemljama pricati o toj sramoti.Tvoji roditelji nisu sigurno isli susjedima pricati da si se ti \"posral\" u gace? Hej

VL
ZZ
zzbabac
12:50 18.02.2012.

Zanima me koga je to jos iznenadio udbaski sin pricom o ustaskoj zmiji.

VL
JB
jb
12:50 18.02.2012.

18.02.2012. u 12:39h WindFucker je napisao/la: 18.02.2012. u 12:33h zlatarx je napisao/la: jb Upravo si i ti primjer jedne takve primitivne struje,koja ne zna ili možda ne može shvatiti da je onaj rat gotov,da su ustaše gubitnici, a da je temelj ove države,u preambuli naveden,antifašizam,a da su i Domovinski rat iznijeli pobjednici iz onog rata. Dosta je više popuštanja onima koji bi htjeli revidirati povijest. _____________________________________________________________ Zlatarx, tko to uopće spominje WW2 u Hrvatskoj? Oni koji se vole deklarirati kao antifašisti, tzv. Titovi partizani, iako je puno točnija deklaracija komunisti... Antifašizmu svaka čast, ali ima jednu manu, a to je što se među antifašizam ugurao i komunizam... Nažalost. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Ovo je zaista cinjenica, dosta tog trabunjanja o Partizanskoj djeci idite k vragu dajte sansu da se ta drzava oporavi od svih tih zli duhova i ljudi koji se osjecaju samo ljudima sa domovinom koju vole i osjecaju privizenost toj zemlji-domovini.

VL
A9
AAA-999
12:51 18.02.2012.

Josipović je zmija u njedrima hrvatskog naroda.

VL
VE
velikazmija
12:51 18.02.2012.

ukinuti zakonom instituciju presjednik - dali nam treba ovakav presjednik --

VL
ME
Meter
12:52 18.02.2012.

Dujmović prilježno potpiruje neoustašku vatricu, to i sljepac već vidi

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
12:52 18.02.2012.

18.02.2012. u 12:29h zlatarx je napisao/la: jb U pravu si ,nemaju novi naraštaji ništa sa ustašama,ali društvo ne može ostati gluho na povike sa stadiona gdje se uz ustaške povike,redovito poziva na ubijanje. Ubij ovoga ili onoga pa onda za dom spremni,pa ubij ovoga ili onoga, prečest je folklor na stadionima,a da bi ga zanemarivali. U medijima ,također. ______________________________________________________________ Društvo nikako nije gluho na povike sa stadiona. Mediji su svaki put puni članaka i TV priloga o tome i konstantno se upozorava na to. No također, isti ti povici su sastavni dio foklora na utakmicama diljem svijeta, pa čak i među samim sportašima, te se međunarodne sportske organizacije bore protiv toga... Ja kao član ovog društva potpuno osuđujem takve incidente na razno-raznim događajima...

VL
OB
-obrisani-
12:54 18.02.2012.

WindFucker Nemam baš dojam da se WW2 ne spominje,dapače,malo,malo pa tema ustaše i partizani,onda ta tematika malo zamre pa se ciklički ponavlja. Smeta mi i tvoja teza o partizanima,isključivo kao komunistima,jer ja ih doživljavam kao sirotinju koju je četnički ii ustaški nož natjerao u šumu,a komunisti su bili ti koji su jedini imali snage povesti ustanak. Devijacije tog pokreta koje su se dogodile,bilo kroz zločine počinjene iz osvete ili izostanak demokracije,uspostava autokratskog sustava itd.stvari su o kojima možemo raspravljati,ali nikako se ne može izjednačavati ustaški i partizanski pokret,nikako.

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
12:57 18.02.2012.

18.02.2012. u 12:54h zlatarx je napisao/la: WindFucker Nemam baš dojam da se WW2 ne spominje,dapače,malo,malo pa tema ustaše i partizani,onda ta tematika malo zamre pa se ciklički ponavlja. Smeta mi i tvoja teza o partizanima,isključivo kao komunistima,jer ja ih doživljavamm kao sirotinju koju je četnički i ustaški nož natjerao u šumu,a komunisti su bili ti koji su jedini imali snage povesti ustanak. Devijacije tog pokreta koje su se dogodile,bilo kroz zločine počinjene iz osvete ili izostanak demokracije,uspostava autokratskog sustava itd.stvari su o kojima možemo raspravljati,ali nikako se ne može izjednačavati ustaški i partizanski pokret,nikako. _____________________________________________________________ Moram te ispraviti; ja nisam izjednačio antifašizam i komunističke zločine, već sam upozorio da se mnogi komunistički zločini (i zločinci) pokušavaju sakriti / opravdati antifašizmom...

VL
OB
-obrisani-
14:32 18.02.2012.

karmacoma pioniru titin zalis sto ti je franjo tudman sa braniteljima srusio yugu

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
13:01 18.02.2012.

18.02.2012. u 12:57h WindFucker je napisao/la: 18.02.2012. u 12:54h zlatarx je napisao/la: _____________________________________________________________ I dakako, ono što je vrlo važno naglasiti jest da antifašizam nije isto što i komunizam. Antifašisti nisu bili isključivo komunisti, isto kao što ni domobrani nisuu bili fašisti (poput ustaša)...

VL
OB
-obrisani-
13:01 18.02.2012.

jb Ne zaboravi,Mossad je najbolja obavještajna služba svijeta i svakako puno informacija dopire do njih. Zbog čega se naši predsjednici imaju potrebu po inozemstvu ispričavati,ne bih znao,jer Hrvatsku treba svrstati na pobjedničku stranu,kako onog svjetskog,tako i ovog Domovinskog rata. Upravoo je Domovinski rat,poveznica tuzemne i inozemne Hrvatske,temelj pomirbe partizana,ustaša,domobrana i njihove djece i unuka,a zašto se narod uporno dijeli,to je već pitanje za dugu raspravu,svih pametnih glava u Hrvatskoj.

VL
LU
luftbrenzer
13:01 18.02.2012.

„Pokažite gdje je da je toljagama zatučemo, predsjedniče!“ Ajme Majko Božja, tko bi rekao da je Dujmović, na prvi pogled tako drag i milosrdan čovjek, toliko krvožedan da bi krvavo obračunavao s ustaškim zmijurinama. Prosto je nevjerojatno koliko se razgoropadii čim čuje riječ ustaša. Samo traži (od predsjednika) ime ustaške kače i već je spreman razbucati toljagom glavurdače ustaške nemani. Nisam do sele znao kako junačko srce kuca u grudima tog plemenitog čovjeka. Možda bi bilo dobro razmisliti o dodjeli odgovorajućeg ordenja, koje je uvaženi Dujmović, svojom hrabrošćua više nego zaslužio.

VL
A9
AAA-999
13:02 18.02.2012.

Zašto predsjednik Josipović nije iskoristio priliku da u Knessetu Židovima spomene primjer istraživanja njihove sunarodnjakinje da je pokret otpora protiv marionete nacističkoga režima bio daleko većih i širih razmjera od onoga partizanskoga pokreta? Da je netko od Predsjednikovih savjetnika pročitao knjigu dr. Esther Gitman »When Courage Prevailed« (2011), saznao bi da ni Drug Tito nije bio baš posebno ljubazan prema izbjeglim Židovima jer im nije dopustio povratak u rodno Sarajevo pa je autoričina obitelj preselila u Izrael. Josipovićev savjetnički tim očito se pribojavao da bi time izravno zadirao u ingerencije ministra znanosti Željka Jovanovića. Josipović također hrvatskim građanima duguje odgovor zašto u svome govoru u Knessetu nije spomenuo kardinala Stepinca i njegovo svesrdno zalaganje za spašavanje Židova? Možda da ne bi iritirao svoga dragoga kolegu Borisa Tadića zato jer Stepinca u Beogradu još uvijek smatraju ratnim zločincem?

VL
A9
AAA-999
13:02 18.02.2012.

Poznato je da židovski memorijalni centar holokausta Yad Vashem nije prihvatio prijedlog, koji je među inim podnio i hrvatski filozof iz Jeruzalema, rođeni Beograđanin, Igor Primorac, da se Stepincu dodijeli priznanje “Pravednik među narodima”. Odbijanju prijedloga dobrano je kumovala titoistička beogradska historiografija koja i danas Stepinca tretira kao ratnoga zločinca. Josipović je imao jedinstvenu priliku jednim udarcem srediti dvije muhe: pomoći svojim govorom da se slika o Stepincu u Izraelu oslobodi balasta velikosrpske, partizanske historiografije i tako doprinese dodjeljivanju priznanja “Pravednika među narodima” Stepincu te da istodobno pokaže kako je pokret otpora protiv Pavelića bio daleko širi od partizanskoga. Međutim, balast titoizma još je duboko uklesan u Josipovićevoj svijesti. A titoizam je ipak, htjeli mi to priznati ili ne, sinonim za totalitarizam na našim prostorima.

VL
II
Iib
16:24 18.02.2012.

Qrcem u čelo Dujmoviću

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 19 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.