U depresivnim recesijskim statistikama u promilima i decimalama, koje svakodnevno slušamo i gledamo, a u vezi stanja hrvatskog gospodarstva nitko ne nazire stvarni boljitak. Zato pažnju plijene uspješni poduzetnički primjeri, gdje je, uvjetno rečeno, business okom vidljiv.
Formula je kakvoća proizvoda koja vraća kupce, dobro gospodarenje, pa i samo vizualno ozračje firme, koje bi imponiralo bilo gdje u Europi. Takvo „čudo“ upravo smo vidjeli u Rasadniku Iva Josipe Petek Mihalić u čije dobro poslovanje spada i redovni godišnji posjet poslovnih prijatelja imanju po receptu međimurske gibanice: red razgledavanja, red predavanja i nekoliko međuredova hedonizma na bazi domaćih proizvoda i glazbe.
Agronomica Josipa (s danas tridesetak ljudi) za desetak godina napravila je na 18 ha i 8500 četvornih metara kontejnerskog prostora uzornu proizvodnju i prodaju mnogobrojnih vrsta ukrasnog drveća, grmlja i cvijeća. Princip je odgajanje biljaka koje će na konačnom mjestu pokazati punu kakvoću, ljepotu i kondiciju, te ih se može nabaviti u neograničenim količinama. Uz to ide i priča satkana od savjeta, uputa i edukacije o pristupu uzgoju i održavanju, ponekad i u stilu: ne uzimaj biljku ako joj ne znaš osigurati dobar život. Valjda je zbog toga u Rasadniku Iva business na svakoj gredici i okom vidljiv.
Sve se to ipak radi u ljubavi prema zemlji znanju i struci.