Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 107
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
tjelesno kažnjavanje
Povratak na članak

Za udaranje djeteta kuhačom po stražnjici šest mjeseci uvjetno

Mlada majka je zbog neposluha kaznila sina udarcima kuhačom po guzi od čega su mu ostale modrice, sud je kaznio nju

Komentari 322

GU
Gustavo
10:23 28.02.2012.

Nema bez šibe ništa, ja sam za stare metode odgoja, dopustio bih i učiteljima upotrebu šibe jer ovo više nigdje ne vodi tj vodi u propast.

VL
Avatar almaminjo
almaminjo
10:23 28.02.2012.

Wind nisu svi ljudi i djeca isti...

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:24 28.02.2012.

28.02.2012. u 10:12h almaminjo je napisao/la: xexo da toga se nagledam redovito...Trudnica stoji u tramvaju, a balvica sjedi. Kad je zamolim da se digne trudnici ona če meni: Boli me q....c nisam joj ga ja napravila..svezati uši kao magarcu pa da vidim što će je onda boljeti... _____________________________________________________________ U takvim situacijama ja svom djetetu ukažem na grubo i nekulturno ponašanje tih klinaca, te se pritom potrudim da me \"inkriminirana\" osoba čuje, a ne libim se ukazati i na loš odgoj njenih roditelja... Pa znam i nadovezati kako je to loš put, kako će se vjerojatno jednog dana i toj osobi dogoditi nešto slično...

VL
MI
Mirisna
10:30 28.02.2012.

Permisivni sutav odgoja je propao i u Americi. Američki odgajatelji govor o 50 izgubljenih generacija. Nažalost naši vrli \"stručnjaci\" kasne u fazi 30 godina pa nam pod vrijednosti prodaju stvari koje su odavno zastarjele. Pročitajte knjigu \"Razmaženo dijete\"

VL
Avatar almaminjo
almaminjo
10:30 28.02.2012.

28.02.2012. u 10:22h xexo je napisao/la: biti roditelj je najveća i najslađa odgovornost u životu-odgoj,okolina(a i djelom geni)-određuju put jedinke kroz budući život.Ja kao roditelj(a vjerujem i ostali prosječni roditelji) posežem za prisilom bilo koje vrste(bukvica,kazne i batine) s ciljem da to moje zlato shvati da npr.-nemožeš imati sve što želiš,da radiš što i kako ti se prohtije,da pravilno utvrdi životne vrijednosti itd.- i to sve moraš kao roditelj pružiti djetetu na sve moguće načine.P ko mojem djetu želi više i bojle od mene,od prvog plača pa do smrti. ############################################################ ...istina...za svoje dijete činim sve kako bi ona kad odraste postala zrela osoba sa stavom...ali granice su postavljene...ne želim da moje dijete bude jedna od onih koja će sa 12, 15 ili 17 godina biti ta zbog koje ću se crveniti jer je bila bezobrazna, agresivna, pijana ili nadrogirana

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:31 28.02.2012.

28.02.2012. u 10:22h xexo je napisao/la: biti roditelj je najveća i najslađa odgovornost u životu-odgoj,okolina(a i djelom geni)-određuju put jedinke kroz budući život.Ja kao roditelj(a vjerujem i ostali prosječni roditelji) posežem za prisilom bilo koje vrste(bukvica,kazne i batine) s ciljem da to moje zlato shvati da npr.-nemožeš imati sve što želiš,da radiš što i kako ti se prohtije,da pravilno utvrdi životne vrijednosti itd.- i to sve moraš kao roditelj pružiti djetetu na sve moguće načine.P ko mojem djetu želi više i bojle od mene,od prvog plača pa do smrti. ______________________________________________________________ Ne kažem da možda nisi u pravu, ali ja sam protiv prisile. Točnije, pokušavam \"prisiliti\" svoje dijete da razmišlja... Da razmišlja o onome što će napraviti, o tome kako će njegovo postupanje utjecati na okolinu, te kakve će posljedice imati njegovo ponašanje... Bojim se da prisila tipa batina / kazna ne potiče pozitivno razmišljanje, već od djece stvara male vojnike koji ne zaključuju, već \"štrebaju\" iz odgoja...

VL
Avatar nervozni_patuljak
nervozni_patuljak
10:33 28.02.2012.

Zena tukla klinca od dvije godine kuhacom..... Pa zasigurno da nije normalna kad ide tuci tako malo djete. Sad bi nju muz trebao ispendrekati da ima sljive pod ocima te da joj odma ustedi i novac pa da si ne mora kupovati maskaru,

VL
Avatar almaminjo
almaminjo
10:33 28.02.2012.

U takvim situacijama ja svom djetetu ukažem na grubo i nekulturno ponašanje tih klinaca, te se pritom potrudim da me \"inkriminirana\" osoba čuje, a ne libim se ukazati i na loš odgoj njenih roditelja... Pa znam i nadovezati kako je to loš put, kako će se vjerojatno jednog dana i toj osobi dogoditi nešto slično... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- isto to i ja radim...no zaboravio si jednu stvar...u tom trenutku je dijete bilo uz tebe i ti si odmah mogao utjecati na to...

VL
PN
premda_nije
10:36 28.02.2012.

Doc. dr. sc. Gordana Buljan-Flander je vjerojatno po nju (nažalost) kao dijete premalo dobivala po guzi s kuhačom... He, he, psiholozima su puna usta postavljanja granica u odgoju s djecom, a iz odgoja bi izostavili \"sredstvo za postovaljanje ultimativne granice\"!! Imaju malo šizofren stav!

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:38 28.02.2012.

28.02.2012. u 10:33h almaminjo je napisao/la: isto to i ja radim...no zaboravio si jednu stvar...u tom trenutku je dijete bilo uz tebe i ti si odmah mogao utjecati na to... ____________________________________________________________ Baš zato što dijete nije i neće uvijek bititi uz mene, baš zato iskoristim svaku takvu priliku da bih ukazao na probleme... Djecu se ne može \"kontrolirati\" i djeca moraju imati slobodu, ali ih treba naučiti da razmišljaju i da po mogućnosti samostalno uoće razliku između dobra i zla... Kada pri toj procjeni naprave grešku, treba im ukazati na to, bez obzira na dob...

VL
PE
Pegaz
10:41 28.02.2012.

28.02.2012. u 08:26h Vuglec je napisao/la: Majke (ne očevi) češće primjenjuju fizičku silu na djeci kako bi postigle disciplinu. ________ Vjerojatno zato sto su majke cesce duze same s djecom, u najvecem broju slucajeva, vise se njima bave pa suu vise i u prilici provoditi bilo kakve odgojne mjere. Razmisliti o tome?

VL
AM
Axis Mundi
10:45 28.02.2012.

nedavno smo puno toga rekli na sličnu temu. nemam se namjeru ponavljati. tek, nemam nikakvo mišljenje, a kamo li lijepo, o onima koji se, na račun prirodne nadmoći nad malim djetetom, opetovano, bez ikakve kontrole, koriste istom, ne bi lii svom djetetu nešto \"pokazali\" i \"dokazali\". mene srce boli kad vidim kako se neki roditelji ponašaju. s druge strane, ne vidim da itko \"kažnjava\" svoje \"zločeste\" kućne životinje, ili pak da se nužno sebi ravnima, dakle odraslima, na jednak način suprotstavljaju. i kakva je to rečenica u podnaslovu, \"sud je kaznio nju\"? a koga je trebao? dijete možda?

VL
BK
B Kosa
10:46 28.02.2012.

Jedan svecenik kaze Vremena su se promjenila, nekada su roditelji djecu tukli danas djeca tuku roditelje. Treba siba za djecu ito krajna mjera Kako jedan ovde pise ja bi je postavio u skoli i ucitelj ako mora neka slobodno ii moje dijete sibom Mnogi roditelji djeci nista vise nemogu puse piju a tek na svijet postali Kada bi meni dosla policija ja bi im reko vodite ga vi sebi

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:48 28.02.2012.

Zaista, ja svoje dijete uopće ne prisiljavam da bude dobro, već ga učim da bude svoje, da ima vlastiti stav i vlastiti pogled. Upravo zato s djetetom provodim puno vremena koje koristim za razgovor kroz igru... U odgoju ne koristim batine, dok glas moram podignuti tek ukoliko se dijete nalazi u \"opasnoj\" situaciji...

VL
PN
premda_nije
10:49 28.02.2012.

Dr. sc. Gordana Buljan-Flander. – Fizičko zlostavljanje se često događa kad roditelji batinama “odgajaju” djecu... --------- Kakva stereotipna budalaština. Pa ne govori se o roditeljima koji na svaki neposluh odgovaraju primjenom fizičke sile, takvima ionako ovakav zakaon teško može koristiti jer njima bi trebali neki drugi zakoni zbog nasilništva. Međutim, kod valjda 99% roditelja ne radi se o nasilništvu, već o odgojnoj mjeri, isključivo u slučaju kada su sve ostale \"roditeljske metode uvjeravanja\" iscrpljene. Kada zakonom spriječimo i izostavimo pokoje batine za neposluh u obitelji, onda odgajamo maloljetne nasilnike koji ne poštuju niti profesore, ni starije ljude, niti obitelj, niti ikakav autoritet. Dobivamo maloljetne buntovnike navikle na \"sva prava\", no zbog takvih \"problematičnih adolescenata\" onda opet dr. Buljan Flander ima novog posla kao psiholog u spriječavanju njihova \"neprihvatljiva ponašanja\". Ispada da psiholozi sami sebi štite profesiju, bezrezervnim zalaganjem za isključivanje batina kao zadnje granice u odgoju, izokrećuči tezu na nasilništvo roditelja!

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:49 28.02.2012.

28.02.2012. u 10:45h ekalipso je napisao/la: nedavno smo puno toga rekli na sličnu temu. nemam se namjeru ponavljati. tek, nemam nikakvo mišljenje, a kamo li lijepo, o onima koji se, na račun prirodne nadmoći nad malim djetetom, opetovano, bez ikakve kontrole, koriste istom, ne bi li svom djetetu nešto \"pokazali\" i \"dokazali\". mene srce boli kad vidim kako se neki roditelji ponašaju. s druge strane, ne vidim da itko \"kažnjava\" svoje \"zločeste\" kućne životinje, ili pak da se nužno sebi ravnima, dakle odraslima, na jednak način suprotstavljaju. i kakva je to rečenica u podnaslovu, \"sud je kaznio nju\"? a koga je trebao? dijete možda? ______________________________________________________________ Potpisujem!

VL
Avatar Vuglec
Vuglec
10:56 28.02.2012.

Dali znate zašto se u Hrvatskoj na Dan obitelji u zadnjih nekoliko godina govori o nasilju prema ženama!? Moje osobno mišljenje je da to nije slučajnost. Zahvaljujući djelovanju nekih feminističkih udruga u Hrvatskoj je na djelu razbijanje obitelji. U kontekstutu toga i gledam na ovaj problem opisan u članku. Dakle ne može biti opravdanja za nikoga pa niti za majku da dvogodišnje dijete tuče po guzi da mu ostaju modrice. Sustavno se u Hrvatskoj muškarci/očevi prikazuju kao nasilnici, a žene kao žrtve iako relevantna istraživanja kažu da od 10 nasilja u obitelji 6 ih počini muškarac, a 4 žena. Ali opet ponavljam zahvaljujući djelovanju nekih feminističkih udruga koje imaju za cilj razbijanje obitelji, manipulira se podacima i muškarci prikazuju kao univerzalni zlostavljači. U kontekstu toga imam pozitivno mišljenje o ovom članku i treba reći stop svakoj vrsti nasilja, a ne samo prema ženama.

VL
DU
Deleted user
10:57 28.02.2012.

Mislite sta hocete ali ja znam da sam imao puno vise postovanja i bojao se napraviti glupost jer su me roditelji tukli... to je bio jedini nacin a to vidim sada ...a gledam razmazenu dijecu da covjek ne povjeruje sta se sve dopusti. Naime ne govorim o nasilju od strane roditelja samo zato jer im je los dan ili sl... jer imaju moc... za to treba da se ima zakon ...

VL
PN
premda_nije
10:58 28.02.2012.

28.02.2012. u 10:48h WindFucker je napisao/la: Zaista, ja svoje dijete uopće ne prisiljavam da bude dobro, već ga učim da bude svoje, da ima vlastiti stav i vlastiti pogled. Upravo zato s djetetom provodim puno vremena koje koristim za razgovor kroz igru... U odgoju ne koristim batine, dok glas moram podignuti tek ukoliko se dijete nalazi u \"opasnoj\" situaciji... -------------- Svaka čast, na lijepom odgoju. No ne možeš generalizirati situaciju jer nisu sva djeca po karakteru kao tvoje (što ne znači da je jedno ili drugo bolje ili lošije). radi se o ljudskoj(dječjo različitosti) koju psiholozi itekako poznaju, a željeli bi sve ukalupiti. Neka su djeca življa, neka zrelija, neka ovakva neka onakva. Dakle ne možeš suditi prema svojoj situaciji kako si ti uspješna (ali stvarno i jesi) jer možeš odgajati dijete bez ponekih batina, a suditi druge koji ne mogu. Batina mora svima roditeljima u ponekoj teškoj situaciji biti na rapolaganju (ali nikako ne na zloupotrebu). Svatko tko pokušava dokazati drukčije zapravo \"muti vodi\" i izjednačava kruške i jabuke!

VL
AL
alapača
16:26 28.02.2012.

tko tuče svoju djecu taj je i manje pametan i zločestiji od te djece.

VL
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 ... 17 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.