navigacija Hrvatska 37
Novosti u HAC-ONC-u

Uvode se leteći blagajnici, električari i mehaničari

Mijat Stanić kaže da su koordinatori za održavanje mehanizacije nepotrebni i da su ta radna mjesta izmišljena

Uvode se leteći blagajnici, električari i mehaničari

Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell

Uprava HAC-ONC-a krenula je u izmjenu i dopunu Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu kako bi uvela nova radna mjesta, a među njima su i mobilni blagajnici. Ti leteći blagajnici, kako ih kolokvijalno zovu u HAC-ONC-u, na malim bi naplatnim postajama, na kojima u smjeni radi samo jedan blagajnik, trebali zamjenjivati kolege za vrijeme 30-minutne pauze. U HAC-ONC-u kažu da im je namjera uvesti mobilne blagajnike kao pilot-projekt u Tehničkoj jedinici naplate cestarine Prgomet – Ploče gdje imaju nedovoljni broj blagajnika, a radi bolje organizacije posla s obzirom na nemogućnost novih zapošljavanja.

Zamišljene su dvije grupe po pet mobilnih blagajnika koji bi iz Dugopolja i Zagvozda tijekom smjene službenim vozilima obišli spomenute postaje. Osim mobilnih blagajnika, uprava HAC-ONC-a namjerava osnovati po jedan mobilni tim u kojem su automehaničar, autoelektričar, strojobravar te jedan mobilni tim električara. A ti timovi se osnivaju, navode u upravi, radi bolje kontrole i kvalitete pruženih automehaničarskih usluga. Cilj je ostvariti uštedu od 25 posto na vanjskim automehaničarskim uslugama, odnosno oko 1,250.000 kuna godišnje. S električarskim timom godišnje bi se uštedjelo oko 600.000 kuna. Mobilni timovi u početku će djelovati na dva pravca: A1 i A6.

– Nakon provođenja pilot-projekta i analize učinka i isplativosti, donijet će se odluke u pogledu restrukturiranja ovih segmenata poslovanja – navode u HAC-ONC-u.

No njihov prijedlog izmjene Pravilnika nije poduprlo Radničko vijeće. Predsjednik tog vijeća Mijat Stanić kaže da je najspornije uvođenje triju koordinatora za održavanje i eksplowataciju mehanizacije koji bi imali plaće od 12-13 tisuća kuna. Stanić kaže da su ti koordinatori nepotrebni i da su ta radna mjesta izmišljena kako bi se na njih zaposlile točno određene osobe.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

3 (4 ocjena)
Ispravi pogreške

Komentari

15
Registracija
  • grubi

    01.02.2016 u 02:30h

    Uvedite vi leteće vinjete i prekinite izmišljati radna mjests za poslove koje ne trebaju... I ovo je oblik uhljebljivanja
    12 100% 0
  • nobody2 nobody2

    01.02.2016 u 05:57h

    naka uvedu i one koji ce dijeliti vodu zednim putnicima, savjete.......uvedite vinjete i prestanite komplicirati sustav..kao sto je receno najbolji sustav je onaj koji je jednostavan a to su za sad vinjete
    9 100% 0
  • crocro crocro

    01.02.2016 u 07:01h

    Sve je ovo farsa i izmišljanje tople vode. Vinjete su se pokazale kao odlično rješenje u mnogim državama. I najbolji domaći prometni stručnjaci ističu vinjete kao najoptimalnije rješenje. A i građani vozači su za vinjete. Ali očito da se bježi od vinjeta kao rješenja. Stalno se izmišlja nešto novo a sve to novo su nova radna mjesta u ovome ili onome obliku. Polako nas privlači jama živog pijeska a na svakoć ćošku se spominju nova radna mjesta, preustroji, nekakva tobožnja pobošljavanja funkcionalnosti i tako iz godine u godinu sve više i više. Kao rezultat toga imamo stanje kakvo imamo. Jednom se mora presjeći s nagomilavanjem i izmišljanjem novih radnih mjesta koja nisu u cilju povećanja produktivnosti proizvodnje u halama koje proizvode za izvoz. To je rak rana našeg stanja, a svi samo izmišljaju nova radna mjesta za činovnike koji ništa ne proizvode za izvoz. Zato običnom narodu nije dobro jer se njihov mogići prihod mora odljevati na razne činovnike i uhljebe kojima nema broja a nitko neće objaviti sistematizacije radnih mjesta u neproizvodnim uredima. Sve te silne ljude treba usmjeriti u proizvodne hale koje treba otvarati i da se nešto opipljivo proizvodi i izvozi, svi se slažu da je to spas, a radi se suprotno od toga. I kako onda očekivati boljitak za sve?
    7 100% 0
  • super jura iz 2 galaksije super jura iz 2 galaksije

    01.02.2016 u 15:49h

    Neka uvedu leteću Upravu koja će obilaziti malo HAC malo ARZ malo HAC-ONC.Do sada su sve Uprave pokazale da znaju letjeti kao što će i ove sadašnje uskoro odletjeti.
    1 100% 0
  • tvrtko3 tvrtko3

    01.02.2016 u 11:16h

    Koncesionar BINA Istra ima 0,8 zaposlenih po km autoceste, HAC ima 3,5 zaposlenih po km autoceste!!! Zimi u Istri na marginalnim naplatnim kućicama imate posatvljne automate za naplatu bez osoblja i najvažnije km autoceste u Istri koštao je cca. 6 mil. € a kod HAC-a od 2004. 12 mil. €. Kod takve cijene mkoštanja niti Bog nam višpe ne može pomoći pogotovo što od 10.mj. 2013. sva dugovabja javnih(državih) tvrtki, broje se u javni dug,
    1 100% 0
  • eurobanana eurobanana

    01.02.2016 u 11:03h

    21 stoljece i digitalizacija u svijetu a HAC-ONC juri u ledeno doba sa ``letecima samo se pitam dali tima letecima treba i zrakomlat ili samohodnomedjunozno guralo (biciklin) ?? Ako je skup sustav popot Njemacke za kamione postoji efikasnost u Vinjetama gdje se nemoze krasti kao dosada
    2 100% 0
Pregledaj sve komentare