navigacija Hrvatska 3
Neovisna kontrola kvalitete

Pelješki most dobio pozitivno mišljenje i 85 posto sredstava iz EU

Projekt Pelješkog mosta s pristupnim cestama, kojim će se prometno povezati razdvojeni teritorij Republike Hrvatske, pa tako i Europske unije, bit će dugačak 32.53 km i sastojat će se od tri glavne faze

Foto: ''

Projekt Cestovno povezivanje s Južnom Dalmacijom, odnosno gradnja Pelješkog mosta, dobila je pozitivno mišljenje te je ocijenjen prihvatljivim za sufinanciranje iz fondova EU i to u maksimalnom iznosu od 85%, javljaju iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

Pozitivno mišljenje dala je Neovisna kontrola kvalitete (Independent Quality Review - IQR), a u sljedeća tri mjeseca znat će se i konačna odluka Europske komisije o financiranju Pelješkog mosta, odnosno, ukoliko u tom vremenskom razdoblju Europska komisija ne odbije financiranje Projekta smatrat će se da je isti odobren i to u iznosu koji je Republika Hrvatska tražila, a što je ujedno i najveći mogući iznos.

- Ovim pozitivnim mišljenjem napravljen je pretposljednji korak do konačne potvrde Komisije i slijedi slanje prijave projekta u Europsku komisiju, koju će uputiti Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU, kao Upravljačko tijelo Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ 2014.-2020. iz kojeg bi se projekt trebao financirati u iznosu od 420,3 milijuna eura.

Zaprimljenim pozitivnim mišljenjem IQR-a dugotrajna procedura prijave velikog infrastrukturnog projekta Europskoj komisiji, (u sektoru prometa projekte čija vrijednost iznosi 75 milijuna eura i više) privodi se kraju, a podsjetimo, do ovog koraka bilo je potrebno pripremiti opsežnu dokumentaciju, izraditi prijavu projekta i dobiti potvrdu JASPERS - stručnjaka.

Projekt Pelješkog mosta s pristupnim cestama, kojim će se prometno povezati razdvojeni teritorij Republike Hrvatske, pa tako i Europske unije, bit će dugačak 32.53 km i sastojat će se od tri glavne faze koju čine:

1. Pelješki most (u duljini od 2,4 km)

2. Pristupne ceste na Pelješcu: Duboka (D8) - Zaradeže (D414) (u duljini od 12.04 km)

3. Obilaznica Stona: Zaradeže (D414) - Đonta Doli (D8), (podijeljena je na 2 dijela, odnosno, na usklađivanje D414 između Zaradeže (D414) - Prapratno (D414) i izgradnju obilaznice Prapratno (D414) - Donta Doli (D8) (u duljini od 18.09 km) - stoji u priopćenju Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

>> Natječaj za Pelješki most: Osam tvrtki pozvano u drugi krug

>> Ugrožava li Pelješki most glineno dno zbog kojeg bi morao na stupove više od zagrebačke katedrale?

Ocijeni:

1 2 3 4 5

5 (19 ocjena)
Ispravi pogreške

Komentari

8
Registracija
  • Nenadjebivi Nenadjebivi

    20.03.2017 u 20:06h

    Biti će to najveći i najljepši most u ovom dijelu Europe i svojevrsna turistička atrakcija .
    22 92% 2
  • __MAX__ __MAX__

    20.03.2017 u 21:31h

    Ovo je dobar projekat ako ga EU finansira 85%. Iako ce novac zavrsiti u privatnim dzepovima ipak ce dio otici i obicim ljudima. Mostarina se ne bi trebala naplacivati jer most sluzi spajanju HR teritorija i doveo bi gradjane iza Neumske granice u podredjen polozaj prema gradjanima ispred Neumske granice. Osim toga, mostarina se ne moze naplacivati na projekat koji je finansirala EU i to sve sa EU novcima koji su nepovratni.
    9 82% 2
  • goran2hr goran2hr

    21.03.2017 u 09:14h

    Cijenu ~ jednog pelješkog mosta, Hrvatska plati svake godine EU-niji, u vidu EU članarine i ostalih davanja.
    5 100% 0
  • Dr Evil

    21.03.2017 u 11:00h

    Konačno će se enklava Dubrovnik povezati sa Hrvatskom.
    1 100% 0
  • goran2hr goran2hr

    21.03.2017 u 09:14h

    Cijenu ~ jednog pelješkog mosta, Hrvatska plati svake godine EU-niji, u vidu EU članarine i ostalih davanja.
    5 100% 0
  • __MAX__ __MAX__

    20.03.2017 u 21:31h

    Ovo je dobar projekat ako ga EU finansira 85%. Iako ce novac zavrsiti u privatnim dzepovima ipak ce dio otici i obicim ljudima. Mostarina se ne bi trebala naplacivati jer most sluzi spajanju HR teritorija i doveo bi gradjane iza Neumske granice u podredjen polozaj prema gradjanima ispred Neumske granice. Osim toga, mostarina se ne moze naplacivati na projekat koji je finansirala EU i to sve sa EU novcima koji su nepovratni.
    9 82% 2
Pregledaj sve komentare